(Eren'in gözünden)
Buradayım, bir zamanlar kaçtığım yerdeyim. Yetimhanenin önündeyim. Buraya sadece bazı gizemlerin perdelerini aralamaya geldim. Sırların, yalanların, gizemlerin ve ihanetlerin derinlerine inmeye çalışıyorum.
Aradığım iki kişi var.
Yetimhane dosyalarında bulabileceğime inandığım gizemler var.Kapılar benim için açıldığında ailem dediğim insanların burada olduğumdan haberi bile yoktu.
Müdürün odasına gidiyordum. Yanımda bazı çalışanlar da bana eşlik ediyordu. Çalışanlardan biri kapıyı tıklatıp içerideki kişiyle görüşmek istediğimi söyledi, ardından içerideydim. Tek istediğim kendi dosyama bakmaktı ama müdür buradayken bunu nasıl yapacağım hakkında en ufak bir fikrim yoktu. Biraz havadan sudan konuştuk, ardından konu benim neden burada olduğuma geldi.
Tam o sırada şansıma müdürü çağırdılar.
Fırsat bu fırsat dedim ve başladım çekmeceleri kurcalamaya.
Ve evet, sonunda bulmuştum.Dosyanın üzerinde büyük ve kalın harfler ile "EREN ÇAĞALAR" yazıyordu. Bilgilere göz gezdirirken gördüğüm bir diğer şey ise kardeşlik bilgilerinin yazdığı bölümdü. İki isim yazıyordu, ikisi de öz kardeşimin ismiydi.
"Öz kardeş: Alp Çağalar, Yaş: 6."
"Öz kardeş: Ela Çağalar, Yaş: 1."
Bense o zamanlar 5 yaşımdaydım. Şuan ben 24 yaşımdayım. Alp şuan 25 yaşlarında ve Ela da 20 yaşlarında olmalı.
Ortanca olmuşum ya...Şuan Alp ve Ela nerede bilmiyorum ama onları bulmam gerektiğini biliyorum. Keşke o polis bozuntuları bizi ayırmasaydı diyorum. Alp'i başka bir yetimhaneye görürürlerken ben ve Ela'yı aynı yetimhaneye götürüyorlardı.
Çekmeceleri biraz daha kurcaladığımda
"ELA ÇAĞALAR" yazan dosyayı buldum.
Ne kadar vaktim kalmıştı bilmiyorum fakat elimden geldiğince hızlı olarak o dosyayı da okumaya başladım ve görmek istemediğim o sayfayı gördüm."Evlat edinilme onay formu."
"Evlat edinen kişi: Mehmet Akar. Evlat edindiği kişi: Ela Çağalar."Fakat bu formun arkasında devamı vardı...
"Evlat edinilme onay formu."
"Evlat edinen kişi: Serkan Sayar ve Sıla Sayar. Evlat edindiği kişi: Beren Akar."Ve bir form daha...
"Evlat edinilme onay formu."
"Evlat edinen kişi: Ceyda Yıldız. Evlat edindiği kişi: Beren Sayar."Formlar sonunda bitmişti. Tarihler ise daha tuhaftı. Ela bu formlardan önce sadece 1 gün yetimhanede kalmış, evvelki gün ise evlat edinilmiş. Bu ise çözmeye çalıştığım gizemin ilk anahtarı gibi geliyordu bana.
Neden hiçbir zaman daha uzun kalmamıştı?
Hep 1 gece kalındığı yazıyordu burada. Benim dosyamda ise kaçtığım günün ilerleyen saatlerinde evlat edinildiğim yazıyordu. Ailemin uydurduğu yalan ise yetimhanenin önünden geçerken bahçedeki beni görmeleri ile başlıyor. Mükemmel bir yalan ve mükemmel bir rol yapma ile süslenmiş bir hikayeden geliyorum ben.Alp abimin dosyası ise tabii ki burada değildi. Onun hangi yetimhaneye gittiği ise sadece bilinmezlikten ibaret.
Şimdi ise yapmam gereken Ela'yı bulmak ve onu ailemden uzak tutmak...(Beren'in gözünden)
Lina duş almama yardım etmiş, yedek kıyafetler getirip odamdan çıkmıştı. Şansıma getirdikleri üzerime tam olmuştu. Sadece sırtımdaki yara sebebi ile üzerime geniş bir crop getirmişti. Yara her ne kadar dikilmiş olsa da üzerine kumaş değmesi durumunda yara ve kumaş birbirine yapışabilirdi. Ayrıca kremlerin etrafa bulaşmasını istememişti.
Zaten bana ne getirse mecburi giyecektim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kanlı Zambak (Beren Ela 1)
Gizem / GerilimBeren, gerçeklerin gölgesinde yaşamaya alışkındır. Gündüzün ve gecenin insanları arasında yer alan fakat bu durumdan nefret eden Beren tarafını seçmek zorunda. Ya intikamı için Beren olmaktan vazgeçecektir ya da her şeyi geride bırakarak Kanlı Zamba...