13.bölüm

14 2 0
                                    

 

Küçük Naruto, kendisi ellerini yıkarken yaşlı hali sanki banyodan gizlice çıkarıldığında bir şeyler ters gittiğini anlamıştı. Onu şüphelendiren şey, büyümüş Sasuke'nin sesini alçaltması ve dudaklarını görüş alanından saklamasıydı. Yaşlı halinin ifadesinin soğumasına bakılırsa, söylediği her şey gerçekten kötü olmalı. İkisi bir anda göz açıp kapayıncaya kadar gözden kayboldu. Bir şeylerin yanlış olması gerekiyordu. Gerçi Küçük Naruto farkında değilmiş gibi davrandı. Huysuz yaşlı Sasuke, meraklı olduğu ve peşinden gittiği için ona kızmasın diye.

Ellerini temizlemeye odaklandı. Cildine yapışan tüm boya lekelerini fırçalayıp temizlemesi bir dakikasını aldı. Sonunun kırık ve kopmuş parmaklarla bitmesini istemiyordu. Sasuke her zaman tehditleri yerine getirdi. Büyüdüğünde de durum değişmedi. Ancak elleri boyasız kalıp Kage Sasuke'nin incelemesini geçtikten sonra onları kurutup alt kata indi. Ses çıkarmamaya dikkat ediyordu. Kendisinin ve Sasuke'nin yaşlı halinin nereye gittiğini de görmek istiyordu.

Mikoto içeri giren gruba neşeyle gülümsedi. Fugaku'nun ifadesi değişmedi. Adam ekşimişti. Itachi masa dışında herhangi bir yerde olmak istiyormuş gibi görünüyordu.

"Pekala! Kim aç? Ah, bunların hepsi çok güzel görünüyor biliyor musun?" Kage Naruto genç halini sallayarak sırıttı. Küçük Naruto dönerken mutlu bir şekilde güldü, gözleri kapalıydı. Çocuğunun dikkati dağılırken (Sasuke'nin kendi çocukluğu başını gölge Kage'nin omzuna dayamıştı), Naruto tüm yemeği daha başlamadan mahvetme riskini aldı ve diğer Kage'nin dudaklarına hızlı, sevgi dolu bir öpücük bıraktı. Çünkü diğerlerinin canı cehenneme.

Bu sefer herhangi bir yorum yapılmadı. Fugaku dilini ısırıyordu. Daha sonra çocuklar gittikten sonra tüm olup biteni Mikoto'ya şikayet edebilirdi. Itachi yorum yapmayı ve bir şeyler başlatmayı umursamadı. Ne tür bir azar yaparsa yapsın, yalnızca oldukça gürültülü bir tartışmaya yol açacaktı ve bu da kafasına hiç yardımcı olmayacaktı, bu yüzden akıllıca sessiz kaldı. Mikoto bu jest karşısında gerçekten gülümsemişti. Oğlunun bu kadar sevildiğini bilmek güzeldi.

Küçük Naruto, kardeşiyle arasına oturan küçük Sasuke'ye gülümsedi. Sadece arkadaşına gerçekten baktığında bocaladı. Küçük Sasuke'nin kakülleri gözlerini gölgeliyordu, başı eğik tutulmuştu. Minik Naruto kaşlarını çattı. Saçlarının altını görmek için eğildi. Ama küçük Uchiha sol kolunu masaya yaslamak için hareket etti. Yüzünü mavi gözlerden korumak için etkili bir blok. Küçük Sasuke'nin kolu yukarı doğru hareket ettiğinde, beyaz bir bandaj bağı uzun koldan iyice dışarı çıkıyordu. Daha önce tırnaklarını yaptırırken bileğinde bu yoktu.

Arkadaşına soru soracak vakti yoktu. Yiyecekler zaten kaba bir şekilde tabağına boşaltılıyordu. Et, pirinç, sebzeler, çok fazla sebze, çok fazla sebze. Dikkatini çaldı. Bir brokoli çiçeğini dürtüklerken burnu tiksintiyle kırıştı. Ick. Hayır. Mümkün değil. Yemeğe burnunu soktu. Tabağını kenara itti. Hayır teşekkürler.

"Aman Tanrım... görünüşe göre elimizde seçici bir yiyici var..." Mikoto gülmesini tutarak kendi kendine gülümsedi, Kushina'nın buna benzer bir kriz geçirdiği anılar aklını doldurmuştu.

"Hadi ama miniğim. Böyle yapma. Sas'ın duygularını inciteceksin." Naruto öne doğru eğildi. "Yemek ye. Sadece dene. Gerçekten çok güzel. Söz."

Küçük Naruto kollarını çaprazladı. . "İstemiyorum."
"Çok yazık. Bunların hepsi senin kazancın." Kararmış tırnakların ısrarlı itişiyle tabağı geriye doğru kaydı. Küçük Naruto yetişkin Sasuke'ye baktı. Tüm gücüyle tabağı tekrar itmeye çalıştı. Ama pes etmeyecekti. Sasuke'nin parmak uçları tek başına çocuk Naruto'nun genç vücudundaki tüm güçten daha güçlüydü.

Geçmişe Yolculuk: Merhaba Mini Ben. //Narusasu//Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin