bölüm 2

48 5 3
                                    


"Bu hafta okula gitmek zorunda değilim!? Gerçekten mi!?" Çocuk Sasuke kesinlikle çok mutluydu, elleri masaya vurmuştu, tıpkı gelecekteki halinin düşündüğü gibi neşeli görünüyordu. İki Kage koridordan onları dinlediler.

"Bu doğru." Mikoto ona neşeyle gülümsedi.

"Annen ve ben bir süredir bu fikri tartışıyoruz ve senin fazla çalışmanı istemiyoruz." Fugaku kollarını kavuştururken en küçüğüne haber verdi. "Akademiye ara vermek vücudunuza iyi gelecek, böylece kendinizi yormayacaksınız."

Çocuk Sasuke'nin gülümsemesi bir anda yok oldu. Kaşlarını çatacak kadar sendeledi. Böylece mutlu ruh hali kaybolmuştu. Babası akademiyi idare edebileceğini düşünmemiş miydi? Ona zayıf mı diyordu? Onun hakkında böyle mi düşünüyordu? Itachi akademiye hiç ara vermedi. Elbette çok sıkı antrenman yapıyordu ama bunun nedeni sadece elinden gelenin en iyisini yapmak istemesiydi. "Ah. Neyse sorun değil. Bunu halledebilirim baba. Böyle birşey İhtiyacım yok. Aslında molalar zaten kaybedenler içindir." Aptalın muhtemelen odasını dağıttığı yere doğru gökyüzüne baktı. "Naruto gibi."

Koridorda Naruto, Sasuke'nin koluna hafifçe yumruk attı. Ancak Hokage'nin gülümsemesi kocasından herhangi bir tepki alamayınca silindi. Sadece yere bakıyordu. Naruto'nun başı endişeyle eğildi, yumruğu kocasının koluna doğru düzleşti. "Sas...?"

Hiçbir yanıt alamadı.

"Arkadaşın  hakkında böyle konuşmak hiç bir şey değil bu." Mikoto küçük oğlunu azarladı.

"Ama Bu doğru! Naruto bir tembeldir. Her zaman dersi keser. Ama ben değilim. Yapmıyorum. Elimden gelenin en iyisini yapmaya çalışıyorum, sınıfımın en iyisiyim güçlü olmak için okula gidiyorum. Gitmek benim sorumluluğum. Gerçekten."

"Bu hafta için değil Sasuke...öğretmenlerinle zaten konuştuk." Mikoto nazik olmaya çalıştı. "Gelecek hafta geri dönebilirsin. Sorun değil."

Naruto'nun eli arka koridorda Sasuke'nin omzuna kaydı. İki Kage orada olup biten her şeyi duyabiliyordu.
kocasının sesinde duyduğu katıksız acı... Sasuke'nin gençliğinin çaresizliği... yürek parçalayıcıydı. Uzumaki, kocasının aklından geçenlerin iyi olmadığını biliyordu. Sasuke'nin kahküllerinin arkasına saklanması hiç iyi olmadı. Şu anda kocasının yüzünü neredeyse hiç göremiyordu. Onu buradan çıkarmalıydı.

"Sas... hey, hadi yürüyüşe çıkalım. Her şeyin güvende olduğundan emin olalım. Benimle çevre taraması yap, olur mu?" Onu kolundan yönlendirdi. "Hadi gidelim."

Sasuke kısaca başını salladı. Bu kötü bir fikir değildi. Dürüst olmak gerekirse gölge hokage, ölmüş ailesinin canlı seslerini dinlemeyi bırakmak için her fırsatı göze alırdı. Onları tekrar canlı görmek en kötü kısmı değildi.

Babasının bakışlarındaki hayal kırıklığını görmek, o onaylamayan ses tonunu duymaktı. Bu ona sadece daha fazla acı veriyordu. Sanki birisi taze kan bulmak için kabuk bağlamış yaraları kazıyarak onları parçalıyormuş gibi hissetti.

Naruto'nun yanında yürüyordu. Adım attılar. Naruto'nun elleri başının arkasında, Sasuke'nin ikisi de cebindeydi. Pelerinlerini evde bırakmışlardı. Sıcak bir yaz günüydü. Muhtemelen akademiye nispeten yakın zamanda başlamışlardı. Gözlerini yerde tuttu, kafasında pek çok anı dönüp duruyordu. Bunun aslında keşifle ilgili olmadığını biliyordu.

Naruto onun üzgün olduğunu fark etmişti. Bu olması gerekiyordu. Tabii ki naruto onu okumakta ustaydı. Kocasının onu dışarı çıkarmak için bir bahane bulduğu için minnettardı. Kendi başına ayrılacak gücü yoktu.

"Seni yiyip bitiren şey hakkında konuşmak mı istiyorsun? Konuşmaman sorun değil. Aileni görmenin zor olduğunu biliyorum..."

"Öyle ama buna hazırlıklıydım."

Geçmişe Yolculuk: Merhaba Mini Ben. //Narusasu//Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin