Oyalanacak zamanları yoktu. Sasuke sabırsızlanmaya başlamıştı. Babasına güvenmiyordu.
Kahretsin, kendi gençliğinin güvenliği konusunda da cahil kıçına bile güvenmiyordu. Artık değil. Asla ve asla. Babası olsa bile. Adam gerçek bir pislik olduğunu kanıtlamıştı. Kalbinin sesini dinlediği için onu evlatlıktan reddetmeye mi mahkum ediyorsunuz? Cidden? Bunu düşünmek bile kanını kaynatıyordu.Derisinin altına ne kadar çok şey girdiğini gören Naruto'nun da kalmak için acelesi yoktu amaç Fugaku işten eve gelmeden evden çıkmaktı. Sasuke bir yığın evrak işiyle gözlerini yorduğunu umuyordu. Genç hali yola çıkmak için çoktan bir çanta hazırlıyordu. Naruto geçmişteki haline çok ihtiyaç duyduğu banyoyu yapıyordu. Herkes açlıktan ölüyordu, bütün gün kimse yemek yememişti ama bu bazı Ichiraku ramenlerinin kısa sürede çözemeyeceği bir şey değildi. Elbette küçük Naruto'yu yatıştırmanın zararı olmazdı. En azından içlerine sıcak yiyecek koyardı.
Sasuke, can sıkıntısından koridorlarda boş boş dolaşarak çocukluğunun geçtiği evi inceledi. Yanından geçerken duvardaki bazı fotoğraflara baktı. Büyükanne ve büyükbabasını hiç hatırlamıyordu. İsimlerini bile hatırlayamadığı akrabalar. Gençliği sevdikleriyle çevrili. Çerçeveleri parmaklad kaydırıp bakıyordu . Sonra birtanesin de durdu
Sasuke'nin bir tahminde bulunması gerekiyorsa, bunun birkaç yaz önce çekilmiş olması gerekirdi. Köye bir karnaval gelmişti ya da belki sadece bir festivaldi. Her iki durumda da oyunlar ve lezzetli atıştırmalıklar vardı. Bu kadar küçük bir çocuk için gerçekten eğlenceli şeyler. Babası bir gün izin aldı. Annesi günlük ev işlerinden kaçmıştı. Itachi onu kucağına almış ve gerçekten eğlenceli bir gün geçireceklerini söylemişti. O karnavala ailece gittiler. Dördü de. Çok heyecanlıydı. Itachi, küçük benliğinin Itachi'nin yapması konusunda ısrar ettiği yıldız fırlatma oyunu ne olursa olsun oynayacaktı. Itachi'nin shuriken atmasını izlemeyi severdi. Ağabeyi her seferinde bunu başarıyordu. O ve babası gururlu gülümsemeleri paylaşırlardı. Annesi Itachi'nin omuzlarını sıkardı.
Günün ilerleyen saatlerinde, neredeyse gitme vakti geldiğinde, Itachi ona kunai atma oyununu bile denemesini sağlamıştı. Elbette Itachi kadar iyi değildi. Sasuke asla olmadı. Itachi'yi kopyalayıp sağ eliyle fırlatmaya çalıştığı için arka arkaya üç kez ıskalamıştı. Babası oflamıştı. Adam yeterince oynadıkları konusunda ısrar etti. Itachi itiraz etti. Babası bir oyun daha kabul etti ama o kadar. Onun için hayal kırıklığına uğradı. Buna karşılık Sasuke de kendi içinde hayal kırıklığına uğramıştı. Bunu gerçekten yapabileceğinden şüpheliydi. Itachi'nin inancı yanlıştı. Sadece eve gitmek istiyordu.
Annesi fark etmiş olmalı. Kadın her zaman anlayışlıydı. Nazikçe el değiştirme önerisini yapmıştı. Küçük benliği burnunu sokmuştu. Annesi shuriken atmak hakkında ne biliyordu? O artık bir ninja değildi. Bunun tamamen aptalca olduğunu düşünmüştü. Ne fark eder ki? Itachi her zaman sağ eliyle atış yapıyordu. Neden farklı yapsın ki? Yine de onunla dalga geçiyordu. Soluyla attı. Tam ortasından vurmuştu.
Çok sevinmişti. Annesi onun için sevinçle ellerini çırptı. Yeşil dinozorunu tek başına kazanmıştı. Itachi onu omuzlarında taşıdı. Hatta babası onun başını okşamıştı. Eve vardıklarında babası ve annesi arka verandada oturup sake içtiler. Itachi, Shuriken'ini kullanmasına izin verdi ve ona her türlü harika numarayı gösterdi. Genç hali, zar zor hissedene kadar sol eliyle shuriken fırlattı. Tüm merkez saldırıyor. Bu onu perçinledi. Aile onun solak olduğunu keşfetti.
Fotoğrafı o öğleden sonra ninja aletinin istila ettiği hedefin önünde çektiler.
Sasuke kendi kendine iç çekti ve fotoğraflardan uzaklaştı. Çerçeveli duvarın karşısındaki tırabzana yaslandı. Gözlerini kapatıp başını eğdi. Bunun gibi günler çok uzaktaydı ve çoktan geride kalmıştı. Genç hali için bile. Şimdi sadece... Başlamadan önce düşüncenin peşini bıraktı. Burada ne işi vardı ki? Uzun zaman önce ölmüş olan ailesinin yanında bu evde olmak onu daha da çok üzüyordu. Ve Sasuke, bu sabah olduğundan çok daha yorgun görünen annesine baktığında varlığının sadece kendisine zarar vermediğini fark etti.
Mikoto mutfakta en alttaki dolabı boşaltıyordu. Sasuke'nin daha önce mutfak masasına kötü davranması alt dolaplarda bazı tabakların çatlamasına neden olmuştu. Sasuke yavaşça mutfağın kapısında durduğunda, son enkazla ilgilenmeyi yeni bitirmişti.
"Merhaba anne..." Sasuke başladı, siyah tırnakları gerginlikten kapı aralığına hafifçe vuruyordu. Bir özür daha dilinin ucundaydı ama kendini tuttu. Kaçmaması için yutuldu. Başka bir özür dilemenin gerçekte ne faydası olabilir ki? Onun eylemleri, öfkesi, genç halinin henüz yetişkinliğinde tam olarak ortaya çıkmaya başladığı, tomurcuklanan öfke ve düşmanlık tutamları, bunları görmek onun kalbini kırmıştı. İşin gerçeği buydu. Babası öfkeye maruz kalmış olsa bile parçaları toplamak zorunda kalan kişi annesiydi. Basit kelimeler bunu düzeltmez. "...biraz çay yapsam sorun olur mu?"
Mikoto ona hafifçe gülümsedi. Sasuke ağırlığını onun bakışları altında verme dürtüsüne direndi. O gülümsemeyi hak etmedi. Bir parça bile değil.
"Elbette yapabilirsin Sasuke." Mikoto bunu yanıtladı. "Bana sormana gerek yok."
"Biliyorum." Sasuke tereddütle başını salladı. Kendini aynı anda çok yaşlı ve çok genç hissediyordu. Garipti. Burada olmak. Bu evde. Babası, annesi ve kardeşi burada. Onun ailesiydi ama değildi. Evdeydi ama değildi. Burayı aşmıştı. Kendini misafirden çok davetsiz misafir gibi hissediyordu. "Alışkanlık sanırım."
Tezgaha doğru ilerledi ve çaydanlığı hazırladı. Gözleri kapalı dolaplarda gezindi. O kadar uzun zaman olmuştu ki... Çocukluğunda annesinin çayı nerede sakladığını hiç not etme zahmetine girmemişti. Bir aptal gibi görünüp her dolabı karıştırmak da istemiyordu. Bu eylem gerçekten kaba görünüyordu. Sanki sıkı kilitlenmişler ve anahtarları yokmuş gibi kapılara bakarak parmaklarını tezgahın üzerinde tempo tutuyordu.
"Üst rafta sonuncu kutu tatlım." Mikoto hatırlattı. Yanına yürüdü ve arkasında çayın saklandığı dolabın kapısını açtı.
"Teşekkürler...Hımm." Sasuke üst raftaki çayı kolaylıkla aldı ve kutuyu açtı. Utanarak başını annesine doğru eğdi. "şey sende ister misin?"
Mikoto gülümsedi ve başını salladı. "Bu çok iyi olurdu. Teşekkür ederim Sasuke."
"Hn." Sasuke'nin dudakları yukarı doğru kıvrıldı.
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨Oy kullanmayı unutmayın
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geçmişe Yolculuk: Merhaba Mini Ben. //Narusasu//
FanficSasuke ve Naruto'nun alt edemeyeceği hiçbir düşman yoktu. Onlar yaşayan en güçlü ninjalardı. Birlik olmaları onları daha da güçlendirdi. Şu anki halleriyle kimse onları alaşağı edemezdi. ara sıra serbest bırakmaya çalışan rastgele Kaguya tapanları...