bölüm3

29 4 6
                                    


"Neden bizi buraya getirdin?" Naruto, hayatının büyük bölümünde yaşadığı daireye bakıp merak etti. Hatırladığından daha kötü durumdaydı. Hamamböcekleri çok fazlaydı ve buzdolabında bir şey ölmüş gibi kokuyordu. Duşta küf vardı, tavanın yakınında koçan ağları vardı, banyo lavabosunda pas vardı, döşeme tahtaları her an kıymıklarla saldırmaya hazır görünüyordu.

"Bilmiyorum, burada birileri kalıyormumuş gibi göstermeliyiz değil mi? Çocuğunun kendisi evime geliyor. Şüpheyi düşük tutmaya çalışıyoruz. Eski evinizin otelden daha ucuz olduğunu düşündüm. Sorun mu var? "

"Hayır hayır."eski yatağına oturmak için yavaşça başını salladı Naruto, ağırlığının altındaki yayların korkunç gıcırdaması karşısında yüzünü buruşturarak . "Sorun değil. Sadece bunu beklemiyordum. Üzgünüm... Bu, aslında sizin standartlarınıza uygun değil."

"Bir karışıklık beklimiyordum." Sasuke ayağının altındaki hamamböceğini ezdi. Naruto bu kadar berbat koşullarda nasıl hayatta kalabildi? Yalnız mı? Ona bakan kimse yok. Sasuke onaylamazca sallayarak dilinin başını şaklattı. "Birinin seninle ilgilenmesi gerekirdi, buranın durumu...bu kabul edilemez."

"Üçüncü Lord benimle ilgilendi." Naruto tartıştı. "Bu yeri bana o ayarladı. Geçimimi sağlamam için bana para verdi... bu çoğu kişinin kazandığından daha fazla."

"Bu saçmalık. Sen bir çocuksun. Yetim ya da değil. Bu yeterli değil. Bir bakıcın, bir dadın falan olmalıydı." Sasuke mutfaktaki lavabo musluğundan bir damla renksiz suyun damlamasını izledi. " Kage'e, Hiruzen tam bir pislik. Konohamaru'yu böyle bir yere atmalı ve sonra ne hissettiğini görmeli-"

Naruto ona sert bir şekilde baktı. "Sasuke."

Sasuke dişlerini gıcırdatarak ağzını kapattı ve kendini sakinleştirici bir nefes almaya zorladı. Karmakarışık duygularını bastıracak hiçbir şey yapmadı. Tekrar açmadan önce gözlerini bir süreliğine kapattı. "Özür dilerim." Eldivenli elini Naruto'ya doğru kaldırdı. "Özür dilerim..." hem elini hem de sesini indirdi. Göz kapaklarının ağırlaştığını hissetti. Tekrar kapattı. Başı utançla eğildi. "Onu kardeşini gibi sevdiğini biliyorum." Naruto'ya doğru yürüdü ve kocasının önünde dizlerinin üzerine çöktü. "Öyle demek istemedim." Sasuke kollarını Naruto'nun bacaklarının üzerine koydu. Başını aşağıya eğdi. "Ben sadece..."

"...kızdın mı?" Naruto tahmin etti, elleri Sasuke'nin başına yerleşmişti. Nasırlı avuçları yumuşak kuzguni saçlarının üzerinde huzur içinde süzülüyor. Aşağı indikçe güçlü parmaklar kıvrılıp ipek ipliklerin arasında yavaşça süzüldü. "Anlaşılabilir."

"Bundan da fazlası. Ben..." Bu sadece öfke değildi. Öfke uzun zamandır kontrol etmeyi öğrendiği basit bir duyguydu. "-Ezilmiş." Sasuke kendisine gösterilen ilgiyi kabul ederek başını ona doğru eğdi. Kocasının onu ödüllendirmeye çalıştığı rahatlığın tadını çıkarıyordu. Kirpikleri dalgalanırken su alıyordu, Sasuke kendisiyle kaybedilecek bir savaş veriyordu. "Üzgünüm" Sasuke kelimeyi iç çekerken düzeltti,

"Bu anlaşılabilir." Naruto söyleyebileceği, kendisini daha iyi hissetmesini sağlayacak bir şey olmasını diledi ama yapabildiği tek şey kollarını Sasuke'nin kambur vücudunun üzerine dolamak ve ona sımsıkı sarılmaktı. Başına bir öpücük kondurdu. "Böyle hissetmende sorun yok. Geçmiş hoş değil."

"Geçmiş tamamen berbat." Sasuke başını kaldırdı.

"Bana söylemene gerek yok." Naruto , Sasuke'nin sulanan gözlerine baktı. Onlarda o kadar çok şey görebiliyordu ki. Acı, pişmanlık, üzüntü, keder ama hepsinden önemlisi, iten içe yanan kömürler kadar derin ve yakıcı aşktı.

Geçmişe Yolculuk: Merhaba Mini Ben. //Narusasu//Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin