"Naruto!" Çocuk Sasuke ellerinin kavuşturulmasıyla bağırdı. Sanki sesinin ilave bir yansıtmaya ihtiyacı varmış gibi. O, erkek kardeşi ve Shisui yerleşkenin yakınındaki ormanda sarışını arıyorlardı. Kid Sasuke önce burayı kontrol etmekte ısrar etti. Itachi onları köye doğru yönlendirirken neredeyse bir buçuk saat kriz geçirdi. Shisui, Itachi'nin omzunu rahatlatırcasına okşamıştı. Kontrol etmenin ne zararı olur? Teklif etmişti. Böylece Kid Sasuke istediğini yaptı. Itachi'nin hoşnutsuzluğuna rağmen."Kapa çeneni Sasuke. Bu bir israf. O bu tarafa gitmedi." Itachi bu noktada kardeşinden bıkmıştı. Gerçekten öyleydi. Yaşlı Uchiha ötesinde sırasıyla hem genç hem de yaşlı meslektaşlarından rahatsızdı. Şu anki baş ağrısının kolektif olarak sorumlu olduğundan emindi. Hiç kimse onu böyle bir döngüye sokmamıştı. Bunu yapanın Sasuke olduğunu düşünmek. Aptal küçük kardeşi, büyük olsun ya da olmasın.
Kardeşinin sahip olduğu göz bir Rinnegan'dı. Bunda hiçbir yanılgı yoktu. Ne kadar görsel bir yetenek. Bir Sharan'ın böyle bir göze dönüşebileceğine dair söylentiler vardı, ancak Itachi asla böyle bir dojutsu elde etmenin mümkün olduğunu düşünmemişti ve tüm insanlar arasında Sasuke de... Itachi bunu aklında tutamıyordu. Karşısındaki küçük çocuğa baktı. Sarışını Aramasında çok kararlı.
Baş ağrısı daha da kötüleşti.
"Bunu bilmiyorum!" Sasuke her zamanki gibi inatçı bir tavırla ayağını yere vurdu. Çocuk tamamen kararını savunuyor. "Sana bu tarafa gittiğini söylüyorum!"
"Sasuke, neden gece yarısı ormana girsin ki?" Itachi'nin aklı başındaydı. Gerçekten öyleydi. Kafası yarılmaya hazırmış gibi hissetti.
"Çünkü o kesinlikle bir aptal." Kid Sasuke ısrar etti, "Naruto her zaman başını belaya sokuyor!" Ancak Naruto'nun bu yola gittiğini düşünmesinin gerçek sebebini kardeşine söyleyemedi. Itachi'ye göğsünde bu çekilme hissinin olduğunu söyleyemezdi. Sanki o ve Naruto etraflarına aynı ipi sarmış ve zıt uçlarda sıkışmışlardı. Bu his çok sıkı olmadığında Sasuke rotadan sapacaklarını biliyordu.
"Bu ormanı taramamız için yeterince iyi bir neden değil. Burada yeterince zaman geçirdik. Köye gidiyoruz."
"HAYIR!" Sasuke itiraz etti, "Bu yanlış yol! O burada bir yerlerde! Sana söylüyorum! O sadece aptallık ediyor ve bana cevap vermiyor!" Parmaklarını tekrar ağzına götürdü. "Naruto! Çık dışarı seni usturonikci!"
"Sasuke..." Itachi gerçekten küçük kardeşini boğmaya hazırdı. Zor olmayacaktı. Sadece boğazını tutup sıkmak zorunda kaldı. Küçük pislik susacaktı. Belki kafası zonklamayı bırakırdı.
"Birkaç dakika daha verelim, hey itachi?" Shisui omzunu sıktı. "Başka bir yeri kontrol etmek için hareket etmeden önce Sasuke'nin içini rahatlatın."
"Sasuke'nin bizi asla dinlemez." Itachi kollarını çaprazladı. "Bu onun en kötü özelliklerinden biri. Bir yaban domuzunu sakinleştirirsek daha iyi vakit geçiririz. Dürüst olmak gerekirse Shisui, Sasuke gerçek endişenin ne olduğunu bile bilmiyor. ."
"Belki ama onlar iyi arkadaş Itachi." Shisui başını eğdi. "Kaybolsaydım endişelenmez miydin? Onun buraya biraz daha bakmasına izin vermenin ne zararı var?"
"Akıl sağlığım." Itachi alnını ovuşturdu.
Shisui, Sasuke'nin onların önünde koşuşturmasını izledi. Çocuk bir sincabı korkutmak için bir çalılığa bakmak için eğildi. "Onun bir gün Kage olacağını düşünmek çılgınlık."
"Lütfen bana hatırlatma." Itachi yalvardı. Bu düşünce onun akıl sağlığı açısından da iyi değildi.
"Tamam, yapmayacağım."
"Teşekkür ederim."
"Rica ederim."
Shisui ağzını açıp Itachi'nin kanını donduracak bir şey söylemeden önce aralarında bir süre sessizlik oldu. "Ona söylemeli miyiz?"
"Aklını mı kaçırdın?" Itachi, Shisui'nin kolunu yakaladı. "Bunu bilmek için hâlâ çok genç. Hayır. Kesinlikle hayır. Ona kendi geleceği hakkında bilgi veremeyiz."
"Ben bundan bahsetmiyordum. Demek istediğim... bilirsin... diğer şey..."
"Shisui. Hayır. Sasuke bu işin dışında kalacak. Tamamen."
"Zaten işin içinde olabilir."
"O değil." Itachi ısrar etti. "Bundan emin oldum. O bilemez Shisui."
"Dün bize karşı sert davrandığında yaşlı halinin ne dediğini duydun. Bir şeylerin yanlış olduğunu biliyor, Itachi. Onu sonsuza kadar koruyamazsın."
"Çok iyi yapabilirim-"
"Benim ayakkabım!" Kid Sasuke sanki bir ödül kazanmış gibi onu başının üzerinde tutarak bağırdı. "Gördün mü? Sana bu tarafa gittiğini söylemiştim!"
Itachi'nin kaşları şaşkınlıkla havaya kalktı. Küçük kardeşi gerçek bir ipucu mu bulmuştu? Hiçbir yolu yok. Ve yine de Sasuke bir ipucu buldu.
"Ah, bu aptal ne yapmış böyle?" Sasuke gömleğiyle ayakkabının yan tarafını ovuşturdu. Karanlık bir şeyle kaplanmıştı. Sürdüğünde her şey parlak kırmızıydı. "Muhtemelen gece yarısı böğürtlen ziyafeti çekmişti. Bu lekeler hiçbir zaman çıkmayacak." Sasuke'nin burnu kırıştı. "O çok dağınık...!" Sasuke bunu düzeltmeye çalışırken huysuz bir homurdanmaya başladı.
"Ah, Sasuke..." Shisui tereddütlüydü ama birinin ona söylemesi gerekiyordu. Itachi bu görüntü karşısında konuşamayacak kadar dehşete düşmüştü. "Bu meyve lekesi değil. Bu kan."
Çocuk Sasuke dondu. Kan mıydı? Bu açıklama karşısında ayakkabı aniden ellerinde çok ağır hissetti. Kafasında küçük tekerlekler döndü. Hayır, hayır olamazdı -gözbebekleri kırmızı kaplı ayakkabının önünde çılgınca dans ediyordu- ama öyleydi. Kandı.
Naruto'nun kanı.
En yakın arkadaşı kayıptı. Kan, şuan Yalnızn Ölüyor olabilir. Ya çoktan ölmüş olsaydı? Hayır. Hayır.... Çocuk Sasuke ayakkabıyı daha sıkı kavradı. Ölmüş olamazdı değil mi? Bunu hissederdi değil mi? Evet hissedecekti. Kesinlikle yapardı. Ve-ve şimdi yapmadı.
Kid Sasuke'nin gözleri yaşlarla doldu. Naruto'nun yaşadığını yüreğinde hissetti. En azından öyle yaptığını düşünüyordu. Hayır. Öyle olması gerekiyordu. Sadece öyle olması gerekiyordu.
Sasuke... ayakkabılarını mahvettiği için hâlâ onu çiğnemek zorundaydı. Turuncu pastel boyasını çaldığı için onu kızmalıydı. Gece kaçtığı için ona yumruk atmalı
Ayakkabıyı göğsüne bastırdı. Bu durum iğrençti. İğrenç ve yapışkan bir his veriyordu. Gözleri kısılarak kapandı. Aptal Naruto. Başını kabaca salladı. Aptal aptal. Patlamalar gözlerini gölgeledi. Gözyaşları düştü. Alt dudağı titredi. Usuratonkachi. Tekrar gözlerini açtı. Anlayamadı. Ona bakarken yer aniden nasıl da parlak ve renkli göründü. Naruto yokken her şey nasıl renkle doldurulabilirdi? Dünya onunla dalga mı geçiyordu? Aynı derecede acı verici olmalı! Arkadaşını istiyordu. Sadece arkadaşını geri istiyordu. Güvende ve tek Bir parça halinde.
"Sasuke bana bak." Itachi elini onun omzuna koydu. "Her şey yoluna girecek..." Itachi'nin sözleri kardeşiyle göz göze gelince aniden kesildi. Küçük Sasuke ağlamaklı bir Sharingan'la ona baktı.
Arkasında Shisui'nin söylemesi gereken tek yararlı şey şuydu: "Kahretsin Sasuke." Bu gerçekten de Shisui'nin hiç yardımcı olmadığı anlamına geliyordu.
Itachi'nin kafası sanki çatlamış gibi hissetti. Bu gerçekten en kötü sabahtı. Itachi, Naruto ve Sasuke'nin yaşlı versiyonlarının arkasında belirdiğini hissettiğinde korkuyla doldu. Çünkü şu anda ihtiyacı olan son şey buydu. Şimdi yine iki kardeşi vardı. Zaten küçük olanla başı dertteydi. Şimdi yine yaşlısıyla mı uğraşmak zorunda kaldı? Hayatından nefret ediyordu. Kahvaltı yapamadı. Bugün de kesinlikle asıl görevini kaçıracaktı. Sasuke tam bir baş belasıydı.
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨Oy kullanmayı unutmayın
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geçmişe Yolculuk: Merhaba Mini Ben. //Narusasu//
FanficSasuke ve Naruto'nun alt edemeyeceği hiçbir düşman yoktu. Onlar yaşayan en güçlü ninjalardı. Birlik olmaları onları daha da güçlendirdi. Şu anki halleriyle kimse onları alaşağı edemezdi. ara sıra serbest bırakmaya çalışan rastgele Kaguya tapanları...