"Burada hiç ateş böceği bile yok..." Küçük Sasuke mırıldanarak koi havuzuna bir taş attı. Gözlerini kapatmadan önce bir süre karanlık derinliklerine baktı. Bu aptalcaydı. Naruto aptaldı. Tekrar eve doğru döndü. Ellerini ceplerine soktu. "...Hadi geri dönelim."Mini Naruto arkadaşına kaşlarını çattı. Hayır henüz değil. Sasuke hâlâ çok üzgün görünüyordu. Temiz havanın ve bazı güzel böcekler için düşüncesizce yapılan hazine avının moralini düzelteceğini düşünüyordu ama planı işe yaramıyordu. Elindeki taşı bırakıp arkadaşının önüne koştu. Kollarını uzatıp yolunu kapattı. "Ah, ah! Buradalar! Sadece saklanıyorlar!"
"Ne?" Sasuke, başını yana eğerek, sıkıntı ve bıkkınlık karışımı bir ifadeyle gözlerini kısarak sarışına baktı. "Seni doba." Sasuke Naruto'ya doğru eğildi. "Ateşböcekleri saklanmaz. Karanlıkta parlarlar. Geceleri göz açıp kapayıncaya kadar kaybolmaları imkansızdır." Gözlerini kapatarak Naruto'nun yanından geçmek için öne doğru eğildi. "Açıkçası, şu anda etrafta vızıldayan küçük, parıldayan ışıklar yok."
"Belki de senin berbat ruh halin onları uzak tutuyordur." Naruto çenesini kaldırarak ısrar etti.
"Her neyse." Sasuke cevap verdi, "Ben içeri geri dönüyorum."
"Ne?" Naruto masada otururken hissettiği acının aynısını hissetti. Kaşları endişeyle çatıldı. "Beni yanlızmı Bırakıyorsun? Bu hiç hoş değil." Daha da önemlisi Sasuke'ye hiç benzemiyordu. Neden böyle davranıyordu? Naruto bunu anlamadı. "Hadi ama Sasuke...Senin bundan daha eğlenceli olduğunu biliyorum."
"Hakkımda hiçbir şey bilmiyorsun!" Sasuke ona doğru döndü, öfkeyle hırlarken burnu kırıştı. "Geri bas!"
Naruto'nun alt dudağı titredi, Acı gözlerinin okyanus mavisinde yüzüyordu ancak gözyaşı belirtisi yoktu. Hissettiği acı kendisine değildi. Jinchuuriki bağırılmaya alışkındı. Yetişkinlerin kötü bakışlarına alışmıştı. Sasuke'nin gözlerindeki o bakış, ses tonundaki o öfke Naruto bunun ona göre olmadığını biliyordu. Tam olarak değil. Ve ayrıca Sasuke'nin ona attığı bakış... hiç de köylülerin bakışına benzemiyordu. Orada başka bir şey daha vardı. Naruto'nun tam olarak adlandıramadığı bir şey.
Bunun için doğru kelimeyi hatırlamıyordu. Belki de onu tam olarak anlatabilecek bir kelime bile yoktu. Ama... bunu daha önce hissetmişti. Köyün merkezinde durduğunda ve insanlar küçük gruplar halinde onun etrafında dolaştığında bunu hissetti. Sakura ve Ino bir şeyler fısıldadığında ve kendisinin duymasına izin verilmediğinde bunu hissetti. Yanında bir sürü insan olmasına rağmen yalnız kalma hissi gibi.
"Tch." Sasuke inatla sarışının üzgün yüzünden uzağa baktı. Bu manzaraya dayanamadı. Tekmelenmiş bir kedi yavrusuna benziyordu. Sasuke'nin niyeti onu kırmak değildi.
Tekrar kapıya doğru döndüğünde Sasuke'nin omuzları çöktü. Çıplak ayaklarına değen nemli çimenler soğuktu. "Hadi gidelim. Akşam yemekleri soğuyacak."
"Ne olmuş yani?" Mini Naruto minik yumruk haline gelen ellere meydan okudu. "Sanki onu yiyorsun."
Minik Sasuke dondu. Obsidiyen gözleri fark edilmeyecek kadar genişledi. Naruto bunu fark etmiş miydi? Parmağı bandaj şeridinin kenarına doğru kıvrılıp gölgelendi. Küçük bir acı patlaması, yakalanma korkusunun çoğunu korkuttu. Gerçi Uchiha hala kalbinin göğsünde hızlandığının farkındaydı. "Ben...sen beni buraya çekmeden önce ben de bunu yapmak üzereydim..."
"Evet?" Naruto bir kez daha Sasuke'ye daralan gözleriyle meydan okudu.
"E-evet..." diye yanıtladı Sasuke, huzursuz bir nefes alarak.
"Bence yalan söylüyorsun."
"Şey...sanırım...sen aptalsın..." Sasuke aslında yalan söylediği için gerçek bir geri dönüş için çabaladı. Sorun şuydu ki... Sasuke, ağabeyinin aksine oldukça dürüst bir ruha sahipti. Neyse ki, Itachi'nin gözlerine ne kadar çok perde çekmeye çalıştığı göz önüne alındığında... Sasuke, biraz gerçeği serpiştirmenin aldatmacasına yardımcı olacağını biliyordu. "...önce pirinci ve sosun içindeki her şeyi karıştırmalısın ki sebzelerin tadı maskelensin ve bu daha iyi. İçeri geri dönmeliyiz, sen de deneyebilirsin. Güzel."
"Bu çok saçma!" Naruto cevap verdi, öne doğru adım attı ve Sasuke'nin bileğini tuttu. "Neden sen-"
"Ah!" Sasuke'nin acı dolu tıslaması Naruto'nun sözünü kesti.
Küçük sarışının kaşları havaya kalktı. "Affedersin acıdımı..."
"Seni aptal, ben iyiyim!" Sasuke boştaki eliyle onun omzunu itti. Naruto'nun gitmesine izin verdiğinden ya da Sasuke'nin onu itmek için gerçek bir çaba sarf ettiğinden değil.
"Sen iyi değilsin."
"Ne olmuş yani?" Sasuke homurdanarak ısırdı. "Neden umurunda olsun ki?"
"Ben..." Naruto bir cevap bulmak için kalbini aradı. "...Ben senin arkadaşınım."
"Senden asla öyle olmanı istemedim." Sasuke'nin inatçı cevabı geldi.
"Evet, ama..." Naruto'nun tutuşu yavaşça bileğinden Sasuke'nin eline kaydı. "...bunu yapmak zorunda değildin. Sen çok iyi birisin Sasuke. Senden gerçekten hoşlanıyorum. Sahip olunacak harika bir arkadaşsın. Çoğu zaman tam bir piç gibisin ama bu sorun değil. Yoksa sen aslında sen olamazsın, biliyorsun değil mi?"
Sasuke dişlerini gıcırdattı. Her ne kadar gözleri başka yöne kaymış olsa da parmakları Naruto'nun elinin etrafında kıvrılarak tutuşu kabul etti ve karşılık verdi. Sasuke, Naruto'nun yumruğunu birçok kez eline almıştı, sınıftaki tartışmalar sırasında sıklıkla eşleşiyorlardı ancak diğer oğlanların avuçlarını bu şekilde kendi avucunun içinde tutmak bundan farklı bir duyguydu. Her müsabakada olduğu gibi içinde aynı elektrik hissi vardı ama bu sadece bir karıncalanma'nın ötesindeydi. Her zaman elleri birbirine bağlandığında bunun acı olduğunu düşünürdü... ama bu o değildi. Sıcaktı ve... ve garip bir şekilde güven vericiydi. Bu
"Bana sorunun ne olduğunu söyler misin?" Naruto yavaşça sordu. Sasuke'nin elini bu şekilde tutacak kadar ona neyin sahip olduğunu bilmiyordu. Neden hala dayandığından bile emin değildi ama öyleydi ve gerçekten de Naruto bırakmak istemiyordu. Sasuke bunu umursamıyor gibiydi. Söyleseydi bir şey söylerdi ya da onu uzaklaştırırdı. Naruto, çok fazla insana dokunamadı. Hepsi bu kadar yumuşak değil. Tokatlanmadan, yumruklanmadan ya da misilleme olarak başka bir şey yemeden olmaz. Bazı nedenlerden dolayı Sasuke bu riske değer görünüyordu.
"Söyleyecek birşey yok." Sasuke yalanladı. "Ben sadece..." Yaz sıcağında avuç içleri terlediği için Sasuke beceriksizce elini geri kaydırdı. Uzun kollarından birini tutan elini karıncalanma takip etti. "Bugün çok kötü şeyler yaşadım."
"Bu yüzden mi yemek yemiyorsun? Kötü şeyler yüzünden mi?"
"Az çok..." Sasuke omuz silkti. "...Senin gibi bir usturokcinin anlamasını beklemiyorum."
"Anladım." Naruto itiraz etti. "Ben de üzgün olduğumda yemek yemeyi sevmiyorum ama genellikle ramen yiyorum, bu da beni çoğu zaman alay edecek kadar neşelendiriyor." Naruto gülümsedi.
"Hmph." Sasuke'nin dudakları bir anda yukarı kıvrıldı.
"Gerçi bu yine de bunu açıklamıyor..." Naruto, Sasuke'nin kolundan çıkan kurdeleyi çekiştirdi.
"Bu benim kunai direnci eğitimimin bir parçası...önemli değil...endişelenme."
"Ha." Naruto şaşkınlıkla Sasuke'ye baktı.
"Ne?" Sasuke şaşkınlıkla ona baktı. Naruto'nun tekrar blöf yapıp yapmayacağını merak ediyordum.
Naruto kolunu Uchiha'nın boynuna doladı.
Sasuke'yi, annesi ve erkek kardeşinin arka veranda da bir tür piknik hazırladığı arka kapıya doğru çevirdi. Yaşlı benlikleri yardımcı oluyor. "Sanırım akşam yemekleri bize dışarıdan geliyor!✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨oy kullanmayı unutmayın
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geçmişe Yolculuk: Merhaba Mini Ben. //Narusasu//
FanficSasuke ve Naruto'nun alt edemeyeceği hiçbir düşman yoktu. Onlar yaşayan en güçlü ninjalardı. Birlik olmaları onları daha da güçlendirdi. Şu anki halleriyle kimse onları alaşağı edemezdi. ara sıra serbest bırakmaya çalışan rastgele Kaguya tapanları...