15.bölüm

13 2 0
                                    

Sasuke gidikten sonra Naruto diğer ikisine döndü " gerçekten ne zaman gözlerinizi açmayı planlıyorsunuz"

"Gözlerimizi açalım...? Neye?" Itachi tersledi. "Küçük kardeşim gayet iyi."

"Vay canına. Tamamen iyi, ha? Seni aramaya gittiğinde onu her kovduğunda kendi kendine bunu söylüyorsun. Biliyormsun, Sasuke her zaman senin bir yalancı olduğunu söylerdi." Naruto kendine daha fazla çay doldurmak için çaydanlığı aldı. "Bunun senin de kendine yalan söyleyeceğin anlamına geldiğini hiç anlamadım."

Naruto bardağına dökülen suyu izledi. Mavi gözleri derinliklerinden yükselen buhara kilitlendi.

"Dostum," Bir anlığına gözlerini kapatarak çaydanlığı yere koydu. İçeceği kokladı. Yaseminin rahatlatıcı kokusu burnuna doluyor. Bunu Sasuke'nin hazırladığına şüphe yoktu. Yapraklı karışımda en ufak bir nane izini bile hissedebiliyordu. Sasuke içeceğine böyle küçük bir dokunuş yapmayı severdi.

Gözlerini bir kez daha açtığında gözlerinin mavi kalmasını sağlayan sakinleştirici çayın kokusundan çok Sasuke'yi düşünmekti. "Bunu yapan insanlardan daha çok nefret ettiğim hiçbir şey yok. Kayınbiraderimin onlardan biri olduğunu bilmek berbat ama ne yapabilirsin?" Bardağını aşağıya indirdi. "Doğduğun aileyi seçemezsin. Paylaştığın ebeveynlere ya da senin gibi bir erkek kardeşe sıkışıp kalması Sasuke'nin hatası değil. Kader ona gerçekten de çürümüş ahşap bir kabın içinde bir çift saçmalıklarla kaplı zar verdi."

Itachi'nin gözleri hokageye doğru kısıldı. "Bu asılsız bir spekülasyon. Hepimiz onu seviyoruz, sadece önemli şeylerle meşgulüz."

"İşler Sasuke'den daha mı önemli? Cidden mi? Sadece baban değil mi? Sen de öyle mi düşünüyorsun?" Naruto kaşlarını çattı, kusmak istedi. Bu duyduğu tam bir saçmalıktı.

"Evet. Çünkü bunlar gelecekte hayatını etkileyecek. Henüz hiçbir şeyi bilecek yaşta değil." Itachi ısrar etti. "Onu bir nedenden ötürü uzak tuttu. Yeterince saçma suçlamada bulundun. Burada, geçmişteki hayatımız hakkında hiçbir şey bilmiyorsun. Sasuke'yle fazlasıyla ilgileniliyor."

"Kim tarafından? Ebeveynlerinizden biri değil. Kesinlikle sizin tarafınızdan da değil. Konu duygularına gelince değil. Babanız varlığının yarısını bile kabul etmiyor ve sen de bir o kadar kötüsün, Itachi, eline geçen her fırsatta onu terk ediyorsun, gelecek planların defalarca suya düşmesine izin veriyorsun ve yüzüne karşı defalarca yalan söylüyorsun. Orada olmayarak onu ne kadar incittiğini göremiyor musun?

"Dünya Sasuke'nin etrafında dönmüyor. O her yeni bir jutsu çalışmak veya oyun oynamak istediğinde diğer sorumluluklarımdan kaçamam."

"Neden olmasın? Gerçekten parmak güreşi yapmaya ya da onun kahrolası bir shuriken fırlatmasını izlemeye beş değersiz dakikanı ayıramaz mısın?" Naruto derin bir iç çekti. "Belki yapamam yanlış kelime. Belki de yapmayacaksın çünkü şu anda Sasuke'nin duygularını dikkate almıyorsun. Ama eğer ona zaman ayırmayacaksan, eğer durum gerçekten buysa, o zaman en azından yapabilirsin. Sürekli onu yönlendirmek ve boşu boşuna umutlanmak yerine ona bu konuda dürüst davranma nezaketi bulun Bunun ona ne yaptığını biliyor musun?"

"Sasuke altı yaşında. O anlamıyor-"

"Anlayışsızlığının nedeni yaşı değil. Bunu olduğu gibi satmaya çalışmayın. Sasuke zekidir ama akıl okuyucu değildir. Ona gerçeği söyleyecek cesarete sahip olamamanız sizin hatanız. Bir anbu ve gelecekteki klan lideri olarak yerine getirmeniz gereken sorumluluklar - kimin umrunda, kimse sizin aslında meşgul olduğunuzu inkar etmiyor. Sizin yaşınızdaki biri için çok fazla yükünüz var. Bu kadar az zamanı kullanmak istiyorsunuz. bunu yapmak için dinlenmeniz gerekiyor ve bunda bir sorun yok, buna izin verdiniz, onun babası değil, ona ebeveynlik yapmak sizin işiniz olmamalı, ama ona bu şekilde davranmayı bırakmalısınız"

"Tamam mısın?" Mikoto, Naruto'ya bakarken sordu. Sessizliğine rağmen Naruto'nun oğluna yaklaşma şekli gerçekten sinir bozucuydu.

"Yakınında bile değil." Naruto dikkatin Mikoto'ya kaymasını reddetti. "Sen, Mikoto, tüm bu muamelenin suç ortağısın. Kocan onu görmezden geliyor oğlun ona gerçek zaman ayırma veya ona karşı dürüst olma zahmetine giremiyor ve sen bu konuda ne yapıyorsun? Sasuke'yi önemsiyorsun, olup biteni durdurmak için hiçbir şey yapmıyorsun, aranızdan kimin daha kötü olduğunu bilmiyorum."

Naruto başını eğdi.

"Biliyormusun Sasuke'm, bizim zamanımızda hiçbirinizden pek fazla bahsetmez. Hepiniz öldünüz -Orada ayrıntı vermiyorum. Sasuke ve ben sizin ölümleriniz hakkında çok fazla bilgi vermemeye karar verdik -Neyse , Her zaman sizden hiç bahsetmediğini çünkü sizi özlediğini ve hissettiği kaybın acısının onu sizden konuşamayacak kadar incittiğini düşünürdüm ama şimdi hepinizi ve onunla nasıl olduğunuzu görünce...Acaba acaba aslında seninle ilgili konuşacak çok fazla güzel anısı kalmadığı için mi diye düşünmeye başladım."

"Bu senin Sasuke'n için doğru olabilir ama küçük kardeşim için durum böyle değil. Eğer onda bir sorun olsaydı o zaman bilirdim."

"Yalan söylemeyi bırak, Itachi. Bilmiyorsun. Hiçbiriniz bilmiyorsunuz çünkü lanet olası darbenize o kadar kapılmışsınız ki onun acısını bile fark etmiyorsunuz. Ben burada oturdum ve onu görmezden gelmenizi izledim. Hepinizin. yemeğini karıştırmaktan başka bir şey yapmadı ve sanki bu yeterince endişe verici değilmiş gibi, üzerindeki yeni bandajları fark etmedin, değil mi?" Naruto bu sorunun cevabını zaten biliyordu. Yüzlerindeki şaşkınlık ifadesinden hiç tatmin olmadı.

"Bandajlar...?" Mikoto Naruto'ya kaşlarını çattı.

Naruto, gözlerinde ciddi bir bakışla ikisine Sasuke'nin en tehlikeli başa çıkma mekanizmalarından birinin ne olduğunu anlattı.
Çocukluğundan gençlik yıllarına kadar fazla mesaiyi daha da kötüleştirecek bir şey. Akademi kadar erken bir zamanda geliştiğini hiç fark etmemişti. Sasuke ona bu alışkanlığın uzun zaman önce başladığını söylemiş olsa bile.

Ancak Sasuke'si artık böyle bir şey yapmıyordu. Sadece bunun üstesinden geldiği için değil. O kadar basit değildi. Naruto, Sasuke'nin ihtiyacı olduğunu anladığı anda ihtiyaç duyduğu yardımı almasını sağladı. Kendi kendine konuşabilmenin yanı sıra, Ibiki Morino ile zorunlu aylık terapi seansları da işe yaramış gibi görünüyordu. Adam kendini sıkı tutuyordu ve acıyla baş etmekte iyiydi. Başka bir deyişle, T ve I bölümünün emekli başkanı, Gölge Kage için mükemmel bir terapistti.

Naruto, boş boş, geçmişteyken adamı günlük işkence seansını bırakmaya ve Uchiha'lara çok ihtiyaç duyulan aile terapisi seansını vermeye ikna etmek için zamanları olup olmayacağını merak etti. Dostum, bu güzel olurdu. Bu hiçbir şeyi değiştireceğinden değil. Ah, peki. Sadece kıçını kaldırmadan konuşması ve bunun işe yarayacağını umması gerekecekti.

✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨Oy kullanmayı unutmayın

Geçmişe Yolculuk: Merhaba Mini Ben. //Narusasu//Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin