bölüm 8

19 2 0
                                    


"Kakashi, yardımına ihtiyacım var." Sasuke, beyaz dişin oğlunun tam önünde ışınlandı. Dalgalanan pelerini henüz yere düşmemişti bile. Sasuke, tek bir el hareketi ile sensei'nin kıçını düz bir zemine çekmeye tamamen hazırlandı. "Bunu tek başıma yapamam. Şimdi. Hadi gidelim."

Anbu günlerinde bile adamın sabah ritüelleri vardı. Sasuke 7. takıma yerleştirildiğinden beri, günün herhangi bir saatinde Sensei'sini tam olarak nerede bulacağını biliyordu. Maskesini zirveye çıkarmak için onu takip etme girişimlerinin tümü meyvesini veriyordu. Şu anda Kakashi tek elle kaya tırmanışı yapıyordu. Sensei'nin alnından ter damlıyordu. Kakashi ona sıkılmış bir şekilde baktı. Bir kasını bile kıpırdatmadı.

"Tırmanışı boş ver. Hadi gidelim." Sasuke, Kakashi'nin hareket edememesinden dolayı gerçekten hayal kırıklığına uğramıştı. Sabırsız. Eli biraz titredi. "Neyi bekliyorsun? Acil bir durum."

"Bu senin için bile tuhaf Gai, ama böyle bir A+ kılık değiştirme sana bu mücadeleyi kazandırmaz. Yani, Eldivenleri seviyorum. Gerçi o siyah oje biraz fazla. Sol eller yontuyor." Kakashi yavaşladı, hâlâ aynı mesafeli bakışla ona bakıyordu.

Sasuke sanki yanmış gibi geri çekildi. Gai mi? Sensei'si onun en büyük rakibi olduğunu mu düşünüyordu? Neden...? Sadece şansı onu kahrolası bir rakip mücadelesinin ortasında yakalamış olmalı. Sasuke inledi. Hayatının her alanını sikeyim. Bu tamamen yeni bir düşüştü. Tanrıya şükür Naruto'yu ormanda bıraktı. Bunu asla yaşamayacaktı. Kakashi bunu hatırlamasa iyi olur.

Ojeye gelince, yeni tırnakları kocasının eseriydi. Aptal resim yapmayı severdi. Naruto eline geçen her şeyin resmini yapardı. Dün gece Naruto ona tırnaklarını yapıp yapamayacağını sorduğunda Sasuke buna izin verdi, hiç umursamadı. Ani dürtüye neyin sebep olduğu umrunda değildi. Sarışın hâlâ huzursuzdu ve bir şeyler yapması gerekiyordu.

" Kakashi rekabet edecek vaktim yok." Sasuke ona baktı. Gömleğinin ön kısmından tuttu ve onu uçurumun kenarından çıkıntının üzerine çekti. "Ayrıca tırnaklarımda hiçbir sorun yok! Ojeyi kırmadan chidori yapmayı denediğini görmek isterim."

Kakashi kaşını kaldırdı. "Başka bir meydan okuma mı öneriyorsun? Yenilgiyi bu kadar çabuk kabullenmek sana göre değil. Ama sanırım seninle dalga geçebilirim."

"Sana meydan okumaya gelmedim! Ben Gai değilim!" Sasuke, Kakashi'yi ikna etmenin bu kadar zor olacağını beklemiyordu.

Elbette Sensei'sinin bile ikna edilmeye ihtiyacı vardı. Kakashi'nin köpeklerini çağırıp harekete geçmelerini beklememeliydi. Sasuke onu tek başına ikna edemedi. Ancak kocasını bu işe dahil edemeyecek. Ordan ayrılıp Birkaç saniye içinde kardeşiyle birlikte yeniden ortaya çıktı.

Gerçi Itachi hemen yardımcı olmadı.
Itachi saniyeler içinde uçurumun kenarından kuru bir şekilde inerek eğildi. Işınlanmak onun için çok hızlıydı. Itachi'nin midesinin bulanmasına neden oldu. O ve Sasuke çok farklı inşa edilmişlerdi. O kadar aceleciydi ki. Itachi buna dayanamadı. Bileğiyle omzunun üzerinden küçük ağabeyine bakarak ağzını sildi.

"Ağabeyimi kusmaya vaktim yok." Sasuke onu ayağa kaldırdı. "Ona Gai değil, benim olduğumu söyle."

"Eğer bunu yaparsam beni yalnız mı bırakacaksın? Ölümüm olacaksın."

"Evet, bu ilk defa olmuyor." Sasuke kolunu okşadı ve parmaklarını şıklattı. "İtchi konuşmaya başlayın Zaman boşa gidiyor yaralı bir çocuk var"

Itachi ona korkuyla baktı. Itachi yine başının çarptığını hissetti Sasuke son derece ciddi görünüyordu o gerçekten en kötü kardeşti.

"Şimdi de astlarımı bu mücadelenin içine mi sürüklüyorum, Gai? İnsanların yalan söylemesinin hoş olmadığını biliyorsun." Kakashi kollarını çaprazladı.

"Aslında Kakashi," diye başladı Itachi, Sasuke'nin kolunu sıkması üzerine. "Bu, gelecekten gelen bir yetişkin olan küçük kardeşim Sasuke"

"Bunun için para alıyor musun?" Kakashi merak etti. "Böyle saçma bir şey söylerken ciddi bir ifade sergilemen gerçekten takdire şayan ve yaralı bir çocuk da neydi?"

"Bunu söyledi çünkü doğru. Ben bu işi sikeyim her neyse. Benim o çalı kaşı olduğumu düşün umurumda değil." Sasuke duygularını yuttu. Sahip olduğu gururun her zerresini yuttu o umurundaydı. İfade edebileceğinden çok daha fazla önemsiyordu çünkü Might Gai... çok tuhaftı ve Sasuke de o adama hiç benzemiyordu.

Belki taijutsu çalışma ahlakı dışında Yine de Sasuke bu karışıklığı sindirecekti. Kakashi'yi ikna etmeyi unutun. Çünkü Mini Naru'nun nerede olursa olsun buna vakti yoktu. Bu gülünç kimlik yanılgısı vakası için yeterince zaman, çaba, enerji ve çakra harcamıştı. Mini Naruto'nun ona ihtiyacı vardı sasuke onu yüzüstü bırakmayacaktı.

"Daha önce söylediklerim değişmedi. Şaka yapmıyordum. Anlamalısın. Ölüm kalım meselesi. Ne durumda olduğunu bilmiyorum. Bir çocuk bulmalıyız. Sarışın. Mavi gözlü. " Sasuke, Kakashi'ye kanlı ayakkabıyı gösterdi. "Kısa versiyon, Naruto dün gece Uchiha yerleşkesinin arkasındaki ormana kaçtı ve bulduğumuz tek şey bu. Yollar yok, onu benimle arayacak kadar önemseyebilecek aklıma gelen tek kişi sensin. On üç yaşındaydım, genin olduğumda, cehenneme giden ilk görevde bana Naruto'yu, Sakura'yı ve beni hayatın pahasına koruyacağına dair bir söz vermiştin. Bugünlerde bizim için o kadar ileri gitmemize gerek yok." Sasuke bu açıklamanın yeterli olup olmayacağını bilmiyordu. Kakashi ikna olmuş görünmüyordu. Gölge Kage dizlerinin üstüne çöktü.

"Sasuke-"

"Kapa çeneni Itachi Seni uçurumdan aşağıya iteceğim."

Itachi ağzını kapattı kardeşine baktı. İzlemekten başka ne yapabilirdi ki?

Sasuke bunu yaptığına inanamıyordu. Kendini bu şekilde alçaltmak. Naruto gerçekten geçmişte ve gelecekte uğruna diz çökeceği tek kişiydi. O bir kageydi, Kakashi geleceğin biriydi, burada bunu gereksiz sayması gereken bir düzeyde saygı vardı ama Sasuke gerçekten çaresizdi. Gidebileceği başka kimse yoktu onun Sensei'si onun tek şansıydı Naruto'nun tek şansı. Kakashi'ye baktı aniden ona bakmak zorunda kalmanın garip bir tesellisini buldu. "Küçük tilkiyi bulmanı istiyorum. Gerisini ben hallederim. Mecbur kalırsam sana yalvarırım Kakashi, ama zaman..." Sasuke iç çekti. "...Bunun Naru'da olan bir şey olduğunu düşünmüyorum. Hikayeme inanın ya da inanmayın, bana istediğiniz gibi seslenin, önemli değil. Sadece bana yardım edin, Sensei. Lütfen bana yardım et, başka ne yapacağımı bilmiyorum"

Muhtemelen hayatında ikinci kez Kakashi'yi ciddi bir şekilde Sensei'm olarak adlandırmıştı. Kakashi zaten köpeklerini çağırdığı için, geçmiş zamanı düşünmeye ya da anmaya vakti yoktu.

"Sasuke."

Uchiha başını kaldırdı Kakashi elini uzattı. Ona inandı. Sasuke bu görüntü karşısında gözyaşı döktüğünü inkar ederdi.

"Ayakkabıyı bana ver."

Mini Naru'yu arama çalışmaları da böylece hızla yeniden başladı.

✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨Oy kullanmayı unutmayınız

Geçmişe Yolculuk: Merhaba Mini Ben. //Narusasu//Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin