20.bölüm

11 2 0
                                    


Sasuke, duvarın üzerinden geçip gözden kayboldukları anda onları ışınlamıştı. Gölge Kage geceleri klan yerleşkesinin sokaklarında yürümeyi reddetti. Kendisini gereksiz tetikleyicilere açmıyordu. Neden yapsın?

Naruto kocasını suçlamıyordu. Sasuke hâlâ katliamla ilgili kabuslar görüyordu. Anılar da.
Sonunda güzel, aydınlık ve gece hayatıyla dolu köy merkezine vardılar. Sasuke'nin kararmış sokak lambalarına ve yerleşkeye saçılan cesetlere dair anılarıyla tam bir tezat oluşturuyordu.

"Hey," Naruto, Sasuke'nin kolunu tutarak Uchiha'yı karanlık düşüncelerinden kurtardı. Karanlık sokağı bir anlığına görmek onu anılarına çekmeye yetmişti. Kocasının tek dokunuşu onu geri çekmeye yetmişti. Sarışın bir çeşit bara doğru başını salladı. Pencerede titreyen neon yeşili bir işaret. "Verandada sakemizi unuttuk. Hadi gidip bir içki içelim."

"Oradan ne alırsak tadı sidik gibi olur." Sasuke bara küçümseyerek baktı. Böyle bir yerin orada olduğunu hiç hatırlamamasının bir nedeni vardı. Kapatılmasına günler kalmış gibi görünüyordu.

"O zaman bu senin tavrına uyacak." Naruto kolunu kocasının omuzlarına doladı. Parmak uçlarında yükseldi ve alnına bir öpücük kondurdu. "Haydi Sas." Naruto alnını Sasuke'nin kafasının yan tarafına bastırdı. Diğer kolu ise ona yandan sarılmak için Sasuke'nin önüne geldi. Parmakları Sasuke'nin omzuna yaslanırken birbirine kenetlendi. Naruto, Sasuke'yi çekip omzunu göğsüne daha çok yaslamasını sağlamak için topuklarının üzerinde geriye doğru sallandı. ?"

"Ah, ne oluyor." Sasuke içini çekti. Kaşları birbirine çatıldı. "Ama barda oturmuyoruz. Çapkın aptallarla ya da sarhoş pisliklerle uğraşacak havamda değilim. Bugün babamla bu kadar uğraşmak zorunda kalmam yeterince kötü. Ben ve senin arkadaki bir kabinde ellerindeki en sert şeylerle oturmanı istiyorum. Bu kadar."

"Bu iyi." Naruto başını salladı ve Sasuke'yi kucaklamadan kurtarıp onun yerine kocasının sol kolunu tuttu. "İstediğin yere oturabiliriz 'Suke. Yabancılarla sosyalleşmemize gerek yok. Bunun sana göre olmadığını biliyorum. Bak ne diyeceğim, içeri girelim... Ben de bize güzel şeylerden getireyim. -boğazınıza çok fazla ateş topu kusmuşsunuz gibi hissettiren berbat alt raf türünü bilirsiniz, çünkü çok kötü yanar ve bize zayıf aydınlatmalı kaliteli bir dalış barı oturma yeri bulabilir misiniz? Kulağa hoş geliyor mu?

"Evet." Sasuke, Naruto'nun elini tutarak parmaklarını birbirine kenetleyerek kabul etti. "Bir plan gibi görünüyor."

Oraya doğru yürüdüler ve kendi yollarına gittiler. Naruto bara gider ve Sasuke tartışıldığı gibi onlara bir masa bulur. Her zaman olduğu gibi, böylesine basit bir görevde bile mükemmel bir ekiptiler. İki Kage, mekanın arka tarafındaki karanlık bir kabinde, ellerinde içkilerle rekor sürede yan yana oturuyor.

"Yanılmamışım." Sasuke, Naruto'nun ona verdiği içeceğin tadına bakarken yüzünü buruşturdu.

"Evet bunlar." Naruto onunkini yutmakta bile zorlanıyordu. Sanki havanın tadı daha güzel olacakmış gibi dili dışarı sarktı. "Gerçekten kötü." Başını eğdi. "Bunu kendimize neden yaptık?"

"Bilmiyorum..." Sasuke'nin kaşı cama bakarken seğirdi.

Sırf bunun için geri dönmeleri gerekirdi.
.

"Merhaba, 'Suke?"

"Ne?" diye sordu Sasuke, bardağına bakarken sesi kısılmıştı. Hala nasıl bu kadar çok şey kalmıştı?

"Üzgünüm."

Sasuke içini çekti. "Bu senin hatan değil. Bunların içmenin cehenneme dönüşeceğini bilmiyordun."

Geçmişe Yolculuk: Merhaba Mini Ben. //Narusasu//Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin