bölüm 12

15 3 0
                                    


Fugaku Uchiha işten eve geldi.
Akşam yemeği neredeyse hazırdı. Babasıyla yeniden uğraşmak zorunda kalacağı göz önüne alındığında, belki de bu aile yemeği Sasuke'nin en iyi fikri değildi ama hayır. Geri adım atılmadı,  Pek çok şeydi ama korkak değildi. Bunu yapabilirdi. Bunu annesi için kocası için hatta belki kendisi için yapacaktı.

Babası, annesi ve erkek kardeşiyle bir akşam yemeği. Son bir kez. Her saniyesinden nefret edecek olsa bile. Kısa bir süreliğine kendini cehenneme sokmak zorunda kalsa, dilini binlerce kez ısırsa ve masanın altında sıktığı yumruğun etkisiyle eldivenleri yıpransa bile, Naruto'ya gerçek bir aile yemeği deneyimi yaşamayı borçluydu. Annesine, bir oğul olarak sahip olmaktan mutluluk duyacağı biri olarak büyüdüğüne dair güvenceyi borçluydu. Orada oturup onlarla yüzleşmeyi en çok kendisine borçluydu.

Fugaku, gözünü mutfak masasına yemek tabakları yerleştiren yetişkin Sasuke'ye dikerken kolunun altına sıkıştırdığı yeni bir bugün gazetesiyle ters ters baktı. Yetişkin oğlunu bir kez daha görmek hoş karşılanan bir manzara değildi. "Yine yüzünü burada gösterecek kadar cesaretlisin."

"Belki de öyledir. Hak etmeyen kıçına akşam yemeği hazırlamak kesinlikle değerinden daha fazla çaba gerektiriyor." Sasuke babasını kabul etmek için başını kaldırmadı. "Ama annem günün kargaşasından sonra bir gece izini hak etti, o yüzden buradayım."

"Senin başlattığın bir kargaşa." Fugaku gazetesini tezgahın üzerine attı. Kendine biraz çay doldurmak üzereydi ama Sasuke bunu yapamadan eşyaları kaydırdı. Fugaku oğlunun kafasının arkasına baktı.

"Bu tartışılır." Sasuke yalanladı. "Hatırladığım kadarıyla... sen kışkırttın. Ben de misilleme yaptım." Bardağı babasının her zamanki yerine koydu. "Ama aslında bunun bir önemi yok. Naruto ve ben, bu gece gidiyoruz. Kocama ve bana bir iki saat izin verin. Bir yemek. Hepsi bu. Size söz veriyorum en iyisine kadar medeni kalacağım." Babasının fincanına biraz çay koydu.

"Karşılığında sizden de aynı şey bekleniyor." Sasuke çaydanlığı masaya bıraktı. "Akşam yemeği biter bitmez gençliğimizi alıp başka bir yere gidiyoruz. Şimdi oturun, bu işi çok daha hızlı bitirebiliriz."

"Kendini mi götürüyorsun?" Fugaku masaya otururken aslında endişeli görünüyordu. "Nereye?"

"Neden umurunda? Senin tarafından evlatlıktan reddedildiğim izlenimine kapılmıştım. Bu seni endişelendirmemeli."

"Sen." Fugaku dik dik baktı. "

"Bizi farklılaştırmanın anlamı yok. Biz aynı kişiyiz. Beni reddedersen onu da reddedersin."

"Sen aynı çocuk değilsin." Fugaku yalanladı. "Yakınında bile değil."

"Sana bunu ne söyletiyor?" Sasuke gözlerini kapattı, nefes aldı ve elini kaldırdı. "Aslında sorduğumu unutun. Göstereceğiniz herhangi bir neden muhtemelen masayı duvara fırlatmama neden olur."

Arka kapıya doğru yürüdü ve kafasını dışarı çıkarırken sesini alçalttı. "Ee, anne? Akşam yemeği hazır... eğer içeri gelip yemek istersen. Babam da evde."

"Ah, Sasuke, tatlım." Mikoto masaya bakarken elini göğsüne koyarak mutfağa geldi Sanki oğlu, milyon dolarlık bir gurme restoranından sipariş vermiş gibiydi. "Hepsi çok güzel görünüyor. Basit bir şey yapabilirdin. Bu kadar zahmete girmene gerek yoktu."

"Hım-m" Sasuke reddetti ve babasının yanındaki masaya oturmak için elini uzattı.   "Sorun değil. Gerçekten yemek yapmak kolay. Bu işte oldukça iyiyim. 'Bir saniye kusura bakmayın. Akşam yemeğine gelen konuklarımızın geri kalanını toplamam gerekiyor." Kapıyı bağırmadan önce mutfağın kapısına kadar geldi. "Akşam yemeği hazır! 'itachi, minikler, hadi gelim" Sasuke ellerini çırptı, elinde masadan aldığı bir çift yemek çubuğu vardı. " Mini Naruto ve Naruto umarım ellerini yıkadın yoksa sonunu üç yıl önce dövdüğüm suikastçiler gibi olacak'

" Hey , dur hangi suikastçiler" Kage Naruto kafasını karışarak sordu. "Kage poker oyununa saldıran suikastçı mı? Bar fıstıklarını kullanarak alt ettiğin suikastçı mı?"

Küçük Naruto'nun nefesi kesildi. "Bir adamı fıstıkla mı öldürdün!?" ayaktan ayağa atladı. "Aah, Sasuke neden bu kadar korkutucu ve havalı büyüdü!"

"Hayır, onu yalnızca fıstıklarla kör ettim." Sasuke yalanladı. "Onun işini Shikamaru'nun boş sigara paketiyle bitirdim ama başıboş kedilere bıraktığım pirinci çalmaya çalışan kişiden bahsediyorum." Sasuke dik dik baktı ve yetişkin Naruto, farkına vardığında rengi soldu. Küçük halini aceleyle üst kattaki banyoya itti.

"Ah...o adam...seni parmaklayan kim..." Naruto parmaklarını büken bir çıtırtı sesi taklit etti. Yutkundu ve yüzünü buruşturdu. Sasuke aslında pirinci yemeye çalıştığı yemek çubuklarıyla parmaklarını koparmıştı. "Ben hatırlıyorum."

Itachi odasından çıkarken inledi. "Flört edersek bağırma Sasuke, bana bir gün için yeterince zarar vermedin mi? Lütfen küçük kardeşim. Bininci kez. Başım ağrıyor. Her şeyi sessiz tutmak seni öldürür mü?"

Sasuke kapıya yaslandı. Kendine sarılma isteğine direnmek için kollarını çaprazladı. "Demek başın ağrıyor." Sasuke gözlerini kapattı. Kardeşinin elinden kan kustuğunu hatırlamaya çalıştı. "Bu benim problemim değil." Kendisiyle mi yoksa Itachi'yle mi konuştuğunu bilmiyordu. "Umurumda değil."

"Hayır mı? Ah, migren hastasısın." Itachi şikayet etti ve bu ifade ne kadar gerçekçiydi. Mutfağın parlak ışıkları şimdiden gözlerini acıtıyordu. Eğer aç olmasaydı odasında kalırdı.

"Itachi." Mikoto sert bir şekilde oğlunun adını söyledi. "Böyle kötü şeyler söyleme. Kardeşine iyi davran."

"Hayır, bana aktif olarak gerçek acı çektiriyor."

"O zaman biraz aspirin al." Sasuke geri çekildi.

"Sasuke, küstahlığı bırak. Sen de nazik ol." Mikoto onu işaret ederken azarladı.

Sasuke annesinden sessizce özür dileyerek başını eğerken kendi kendine gülümsedi. Ondan azarlanmayı nasıl da özledi

Mikoto dikkatini yeniden Itachi'ye çevirdi. "Ama kardeşin haklı canım. Aspirin aslında işe yarayabilir."

"Zaten biraz aldım. Hiçbir işe yaramadı." Itachi masanın karşısından Sasuke'nin yansımasına baktı. "Keşke bu baş ağrısı bir an önce geçse."

"Akşam yemeğinden sonra gitmiş olacak." Fugaku ona güvence verdi. "Aspirin yakında devreye girecek."

"Daha iyi." Itachi başını masaya yasladı.

"Hey, Sas, Sass'tan bahsetmişken, nereye kaçtın?" Naruto merdivenlerden inmeyi merak etti. "Tırnaklarını yaptıktan sonra odandan çıktın ve bir daha geri dönmedin."

"Hım." Sasuke başını eğdi. Bu tuhaftı. Yemek hazır olduğunda yemek masasına koşardı. İnsanları bekletmekten hiç hoşlanmazdı. Bu kaba ve ağır bir davranıştı.

Geçmişe Yolculuk: Merhaba Mini Ben. //Narusasu//Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin