14.bölüm

17 2 0
                                    


Kocasına herhangi bir yanıt verilmedi. Bunun yerine, sözde ailesi arasında belirsiz bakışlar vardı, sanki nasıl cevap vereceklerini bilmiyorlardı. Hiçbiri. Naruto'ya sorarsanız bu tamamen saçmalıktı. Zor bir soru değildi. En azından öyle olmamalı. Sasuke'nin daha önce farklı dillerde konuştuğu gibi kendini tekrar etmesi sağlandı. Hangisine daha çok önem veriyorlardı? O mu yoksa darbe mi?

Sasuke'nin takdirine göre, tekrarından dolayı yüzünde herhangi bir hayal kırıklığı ya da aile üyelerinin konuşmakta tereddütleri yoktu. Sesi yükselmedi. Aynı seviyede kaldı. Cevaplar istiyordu; yalnızca kendisinden önce yakında ölen üç kişiden alabileceği cevaplar. Sabır onun tek seçeneği gibi görünüyordu. Bu yüzden sakinliğini korudu. Sonsuza kadar sessiz kalamazlardı. Eğer deneselerdi, onların sessizliği başlı başına bir cevap olarak algılanacaktı. Bu ne kadar istenmeyen bir durum olsa da, mecbur kalsaydı bunu kabul ederdi.

Naruto neyin bu kadar uzun sürdüğünü anlamıyordu. Yanıtları hemen verilmeliydi. Nasıl değillerdi? Neden bu kadar uzun sürdü? Kahretsin. Gerçekten bunu düşünmeleri mi gerekiyordu?

Sasuke bir gece ona benzer bir soru sormuştu. Uzun zaman önce...

Gençlerdi, ergenlik çağının sonlarındaydılar. Savaştan yaklaşık bir yıl sonraydı. O zamanlar ikisi sadece çıkıyorlardı. Naruto o sırada hala kage eğitimindeydi ve dürüst olmak gerekirse oldukça kötü durumdaydı. Kakashi Sensei bir gün ona bazı görevler vermesine izin verdi. Onu gerçek olaya hazırlayın, ne olursa olsun. Gerçekten harika görünen bir rütbesi vardı. Gözden geçirdiği kadarıyla Sasuke için mükemmeldi. Köy için çok önemli olmasına rağmen konsey tek bir protesto bile yapmadı. Aslında acele bir emir verdiler. Bu orada bir kırmızı bayrak olmalıydı.

Kendine fazlasıyla güveniyordu. Şu anda pek çok kişinin şüphelendiği gibi, işiyle kişisel duygularını birbirinden ayırabildiği için bile gurur duyuyordu. Naruto, Sasuke'nin görevi sorunsuz bir şekilde tamamlayabileceği konusunda ısrar etti ancak dosyanın sonuna kadar tamamını okuması gerekirdi çünkü görev açık ve kapalı olmaktan başka bir şey değildi. Cehennem gibiydi, Sasuke neredeyse üç kez ölüyordu -eğer Rinnegan'ı olmasaydı olurdu- ve bunların hepsi sarışının hatasıydı. Sasuke eve geldiğinde herhangi bir özür dileyemeden soruyla aynı hizaya geldi.

"Hangisini daha çok önemsiyorsun? Köye mi yoksa ben mı?"

Gelişmekte olan bir Hokage olarak Naruto, kendisinden beklenen cevabı biliyordu. O anda sadece Sasuke tarafından değil, herkes tarafından. Köyün her şeyden önce gelmesi gerektiğini biliyordu. Muhtemelen bunu herkesten daha çok o biliyordu. Babası bunu Hokage iken yapmıştı, köyü kendisinin ve annesinin önüne koymuştu ama Sasuke'nin gözlerinin derinliklerine bakıp cevabın tüm korkusunu ve dehşetini görmüştü -Uchiha o kadar incinmiş görünüyordu ki- beklenen cevap gelmemişti. Onun verdiği kişi o değildi. Bunu düşünmesine bile gerek kalmamıştı. Sasuke'nin adı yeni çıktı ve ardından 'Sen' Cevap her zaman sen olacaksın.'

Doğrusunu söylemek gerekirse bu dünyada hiçbir şey Naruto için Sasuke'den daha önemli değildi. Başka hiçbir şey asla olmaz. Belki bu onu kötü bir Kage yaptı, Sasuke'yi köyün üstünde, bir çok hayatın üstünde tutuyordu ama Sasuke onun en değerli insanıydı ve her zaman da öyle kalacak. Kocası öncelikliydi. Her zaman. Pazarlığa açık değildi. Sasuke birinci olmayı hak etti.

"Bu karmaşık bir soru değil." Naruto konuştu; mavi gözleri, Sasuke'nin sevdikleri sessiz kaldıkça kırmızıya boyanma tehdidinde bulunuyordu. Naruto kocasını görmezden geldiklerini hissetmeye başladı. Ona net bir cevap vermeye niyetleri yoktu.

"Naruto." Sasuke'nin eli sakinleştirici bir şekilde uyluğunu ovuşturdu. Sesi sarışına doğru yumuşadı. "Onları aceleye getirme güneş. Bırak düşünsünler."

Geçmişe Yolculuk: Merhaba Mini Ben. //Narusasu//Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin