Ayaz KARAHANLI : 26 yaşında yakışıklı , karizmatik ünlü iş adamı ...
Her ne kadar dışarıdan iş adamı gibi görünse de aslında yeraltının korkulan bir mafyasıdır . İki kardeşi vardır . Biri kız , biri erkek . Azra 19 yaşındadır. Kardeşi ise Aras 6 yaşındadır .
Ayaz'ın annesi Aras'ı doğururken ölmüştür. Babası ise Aras doğduktan sonra bütün işleri - mafya işleri ve şirket işleri- Ayaz'a bırakmıştır .
En yakın arkadaşları Kaan , Savaş ve Cem'dir . Aslında bunların yedikleri içtikleri ayrı gitmez . Her zaman beraberlerdir. Ayaz onları korumaları gibi yanından ayırmaz . Kardeşleri gibi gördükleri adamlara her şeyini anlatır .
Derin TEKİN : 20 yaşında güzel bir kızdır .
Mimarlık bölümü 2. sınıf öğrencisidir. Annesi 15 yaşındayken ölmüştür. Babası ise annesi öldükten sonra Derin ile hiç ilgilenmemiştir ve Derin İstanbul'a teyzesi ve eniştesinin yanına gelmiştir.
Hiç kardeşi yoktur. Ama kardeşi gibi sevdiği 2 insan vardır. Birisi Selin'dir. Selin ile üniversiteye başladığı zaman tanışmışlardır. Aynı yaştalardır.
Diğeri ise Poyraz'dır. Poyraz Selin'in abisidir. Selin ve Derin'den sadece 4 yaş büyüktür. Derin'i çok sever ve Poyraz için Selin neyse Derin'de aynısıdır. Yani Derin'i kardeşi gibi görür.
Bu bölümü oyuncuları tanıtmak için yazdım umarım beğenirsiniz.
Vote ve yorum yaparsanız sevinirim..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYA VE AŞK
General FictionAyaz KARAHANLI : 26 yaşında ünlü iş adamı ve yeraltının karanlık mafyası... Derin TEKİN : 20 yaşında mimarlık öğrencisi ...