***İyi Okumalar***
Bu sabah tatil olduğu için geç kalkmıştım. Kahvaltımı yapıp , biraz teyzemle konuşup hasret giderdikten sonra evde temizliğe girişmiştim. Kaç zamandır böyle temizlik yapmamıştım. Şimdide her yeri temizliyorum. Camlardan , koltukların altına kadar her yer pırıl pırıl olmuştu.
Biraz dinlenmek için kendimi koltuğa attığımda telefonumun sesini duydum. Ama kahretsin ki çok uzaktaydı! İçimden arayana söve söve kalkıp gidip telefonu elime aldım ve arayana bakarak açtım.
'' Selammm. Nasılsın bakalım. Bugün hava çok güzel biraz dışarı çıkıp gezsek mi ne dersin?''
''Selam. Hiç halim yok valla. Sabahtan beri evi temizliyorum. Bugün çıkmasak başka bir zaman çıksak olur mu ?''
''Hayır Derin. Şimdi o kıymetlini kaldırıp güzelce giyiniyorsun ve alışverişe çıkıyoruz. Hadi bak yarım saate kadar gelir seni alırım.''
''Azra gerçekten çok yorgunum . Bugün dışarı çıkmasak evde oturup bir şeyler yapsak olur mu? Film falan izleriz haa? ''
''Hımm...'' gibi bir ses çıkardı , sonrada eski neşeli haline dönerek tekrar devam etti. ''Tamam ben bir şeyler alıp geliyorum. Sende çay falan demle bir saate kalmaz oradayım.''dedi.
''Azra ?''
''Efendim canım ? ''
'' İki tane daha kız arkadaşım var da onları da çağırsam olur mu?'' dedim.
''Tabi canım çağır . Daha çok kız, daha çok dedikodu demektir. Hadi ben kapatıyorum. Bir saate gelirim.'' dedi ve telefonu kapattı.
Bende Nil ve Selin'e mesaj çekerek gelirken bir şeyler almalarını ve bir saate bende olmalarını söyledim.
Hemen banyoya giderek kısa bir duş aldım ve odama geçerek üstüme eşofman altı ve bir tişört geçirdim. Sonra mutfağa giderek atıştırmalık kurabiye ve kek yaptım. Sonra da çay suyu koyarak salona geçtim ve koltuğa uzandım.
Partiden sonra Azra ile çok yakın bir arkadaş olmuştuk. Bir kaç kere dışarıda yemek yemiştik ve bir kere de alışveriş merkezine gitmiştik. Hatta bazen Selin bana trip atıyordu 'yeni arkadaşlar buldun beni unuttun' diye ... Ama onları bugüne kadar hiç bir araya getirmemiştim. Aslında bugün güzel bir fırsattı. Onlarında birbirlerine seveceğini düşünüyordum. Yani onlarda çok güzel arkadaşlar olabilirler.
Azra ile ne kadar yakınlaştıysam da Ayaz ile o kadar uzaklaşmıştık. Neredeyse hiç konuşmuyorduk. İş dışında hiç konuşmuyordu. Sanki ben yokmuşum gibi davranıyordu. Bazen de dalıp dalıp gidiyordu. Bir sorun olup olmadığı sorduğumda da tek bir cevap veriyordu ' Yok '...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYA VE AŞK
General FictionAyaz KARAHANLI : 26 yaşında ünlü iş adamı ve yeraltının karanlık mafyası... Derin TEKİN : 20 yaşında mimarlık öğrencisi ...