*** İyi Okumalar ***
Bara geleli neredeyse iki saat oluyordu ve biz bu iki saatte canımızdan bezmiştik. Poyraz arabaya bindiğimizden beri bize kızıyordu. Tabi biz onu hiç takmıyorduk. Şimdi ise elimde hafif içkili bir kokteyl ile oturuyordum. Tabi Selin de benim gibiydi. İkimizde içki sevmezdik ama bara falan geldiğimizde hafif içkiler içeriz. Poyraz ise ikimizin ortasına oturmuş bir kolunu benim omzuma , diğer kolunu ise Selin'in omzuna atmış etrafa bize bakan var mı diye bakınıyordu.
Poyraz'ın biraz dikkatini dağıtmak için ona nişanlısı ile ilgili soru sordum. Poyraz 3 aylık nişanlıydı. Nil ile aynı şirkette çalışıyorlar. Orada tanışmışlar. 6-7 ay sevgili oldular şimdi de 3 ay önce nişanlandılar. Bazen Selin ile benle üçlü takılıyoruz. Ama bu aralar çok çalıştığı için görüşemiyorduk.
''Poyraz , Nil nerede? O niye gelmedi?''
''O ailesinin yanına gitti bu akşam. Orada kalacakmış.''
Kafamı anladım dercesine salladım.
Sahne de karaoke zamanı geldiğinde Selin hemen bana bakmaya başladı. Benim sesim güzel olduğundan Selin şuan şarkı söylememi istiyordu. Poyraz'a baktığımda ise o da bana bakıyordu ama kafasını hayır anlamında sallıyordu. Bende sinsice gülümsedim ve kalkmaya çalıştım. Çalıştım çünkü Poyraz omzumu bırakmıyordu.
''Yaa Poyraz hadi lütfen...''
''Olmaz kızım bu kıyafetle oraya çıkıp bütün bara ziyafet mi çekiceksin?''
''Hadi lütfen şarkıyı söylicem hemen inicem lütfen Poyraz abi!''
Poyraz ona abi dememe dayanamıyordu. İlk tanıştığımızdan beri ben her abi dediğimde her dediğimi yapıyordu. Şimdi de dayanamayacak ve izin vericekti.
''Tamam tamam ama şarkı bitince hemen iniyorsun. ''
Hemen gülümseyerek kafamı salladım ve ayağa kalktım. Giderken Selin'e de göz kırpmayı da ihmal etmedim.
Yazarın ağzından ;
Derin sahneye çıktığında Poyraz ve Selin birbirine sarılarak Derin'i izlemeye başladılar. Başka bir masada ise daha bir koyu sohbet vardı.
Ayaz elinde içkisi ile aklındaki kömür rengi gözleri düşünüyordu. Neden onu düşündüğünü bile bilmiyordu. Her gözünü kapattığında aklına Derin'in kömür rengi gibi olan siyah gözleri ve gözlerine tezatlık oluşturan sarı saçlı kız geliyordu. Yanındaki arkadaşı konuşunca onları dinlemeye kara verdi ve onların sohbetine karıştı.
''Abi şu sahnedeki kıza bakın yaa! Kızın sesi harika. Kendisi sesinden de harika..''
''Hakikaten Allah sahibine bağışlasın...''
Ayaz sahneye baktığında şarkı söyleyen sadece bir kız görüyordu. Kızı görür görmez kaşlarını çattı. Onun burada ne işi vardı? Neden şarkı söylüyordu? Kimle gelmişti ki ? Tek mi gelmişti acaba? Diye düşünürken arkadaşlarına döndü. Arkadaşları ise hala Derin hakkında bahsediyorlardı ve bu Ayaz'ın hiç hoşuna gitmemişti.
''Dönün önünüze lan...Bakmayın o kıza!''
''Ooo abicim ne oldu şimdi kızı çok mu sevdin de toz kondurmaz oldun?''
Cem ise arkadaşı Ayaz'ın neye bu kadar kızdığını anlamıştı. Kız Ayaz'ın asistanıydı. Bir kere Ayaz'ın yanında görmüştü ve bu iki salak arkadaşının bahsedebileceği kızlardan değildi. Arkadaşlarının kafasına birer kere vurdu ve konuşmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYA VE AŞK
General FictionAyaz KARAHANLI : 26 yaşında ünlü iş adamı ve yeraltının karanlık mafyası... Derin TEKİN : 20 yaşında mimarlık öğrencisi ...