11.BÖLÜM

33.4K 999 206
                                    


Merhabalar.. Nasılsınız? Size yeni bölüm getirdim. İnşallah beğenirsiniz.. Ben daha fazla uzatmak istemiyorum. Çünkü sabırsızlıkla bekleyen okuyucularımız çabucak bölüme geçsinler.:))


Hepinizi çok çok öpüyorum...


*** Keyifli Okumalar ***



Odadan tam çıkarken Ayaz da yanımdaydı. Tam o sırada ayağım yerdeki pelüş oyuncağa takıldı. Düşeceğimi hissettiğim anda Ayaz beni belimden yakaladı ve kendi bedenine çekti.

Sarsıntının şoku ile ne yapacağımı bilmezken ellerim onun omzunda, onun elleri ise benim belimdeydi. Gözlerim fal taşı gibi açılmıştı ve ona bakıyordu. Yüzlerimiz birbirine çok yakındı. Birbirimize biraz daha yaklaşsak dudaklarımız birbirine değecek gibi duruyordu. Kafasını bana doğru daha da yaklaştırırken ben ne yapacağımı bilmiyordum...

Onun beni öpmesine izin mi vermeliydim yoksa geri mi çekilmeliydim?

''Ay...Ayaz...'' Şaşkınlıktan ne dediğimi bile bilmiyordum. Git gide bana yaklaşıyordu ve ben engel olmuyordum. Aslında engel olmak istiyor muydum bilmiyordum? Belki de beni öpmesini istiyor bile olabilirdim ama şuan bir anda geliştiği için ne yapacağımı bilmiyordum.

Kendimle olan iç savaşım bittiğinde gözlerimi kapamış gelecek olan öpücüğü beklemeye başlamıştım. Zaten bu sırada Ayaz ile aramızda hiç mesafe kalmamıştı. O kadar yakındık ki nefesini dudaklarımda hissediyordum. Birazdan ilk öpücüğüm gidecekti ve ben bundan dolayı pişman olacağımı düşünmüyordum.

Tam nefesi nefesime karışıp dudaklarımız birleşecekken bana çok uzaklardan gelen bir ses duydum ve bu büyü bozuldu.

''Derinnn.'' Diye bağıran tabi ki Azra'ydı. Sesi yakından geliyordu ve bizi bu şekilde görebilirdi. Hatta belki de yanlış bile anlayabilirdi.

''Deriinnn.'' Tekrar bağırdığını duydum ve telaşla hemen gözlerimi açtım. Ayaz ise sanki hiç Azra'nın sesini duymuyormuş gibi gözlerini bana kilitlemiş yüzüme sanki ezberlercesine bakıyordu.

Kollarından çıkmak için ellerimi onun göğsüne koydum ve kendimi geriye doğru ittim. Ama o izin vermek yerine beni daha da yakınına çekti ve kendi bedenine bastırdı.

Ellerini belimden çektiği sırada beni bırakacak zannettim ve geriye doğru tam adım atacakken bu sefer elleriyle yüzümü tuttu ve hiç beklemediğim ve hatta çok şaşırdığım o hareketi yaptı.

Beni alnımdan öptü...

Alnımı öpmesiyle iyice şaşırmıştım. O ise alnımı öpünce beni bırakmıştı ve birkaç saniye yüzüme baktıktan sonra odadan dışarı çıkmıştı. Ben hâlâ beni bıraktığı yerde donmuş bir vaziyette kalmıştım. Neden alnımdan öptüğünü anlamamıştım. Beni öpmesi için hiçbir sebep yokken bir anda dudaklarıma yaklaşmıştı ve sonra da alnımdan öpmüştü.

''Derin neredesin? İki saattir sana sesleniyorum... '' Azra'nın sesi ile düşüncelerimden sıyrıldım ve ona baktım.

''Bur.. buradayım. '' diye kısa bir cevap verdikten sonra tekrardan düşüncelerime dönmek istedim ama Azra buna izin vermek istemiyormuş gibi tekrardan konuşmaya başladı.

''Senin yüzün niye bu kadar kızarmış. Yoksa ateşin falan mı var. Hasta mısın?''

Elini getirip alnıma koydu ve ateşimi ölçtü ama aslında ateşim falan yoktu. Yüzümün ise neden dolayı kızardığını biliyordum ama bunu ona anlatamazdım.

MAFYA VE AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin