Herkese İyi Akşamlar :)) Sonunda beklediğiniz bölüm geldi. İnşallah beğenirsiniz diye umut ediyorum. Direk bölüme geçin diye lafı daha fazla uzatmak istemiyorum. Sizi çok çok seviyorum. Kendinize iyi bakın...
***İYİ OKUMALAR***
''Ne tatili bu?'' dedim. Şaşırmıştım çünkü... Beni neden tatile davet etsin ki?
''Ya abimler, Savaşlar falan hep beraber Şile tarafına doğru gitmeyi planlıyoruz. Biliyorsun havalar soğumaya başladı, iyice kötü olmadan gidelim dedik. Bende sen gelmezsen gitmem hem bak. Ve ben bu tatile gitmeyi çok istiyorum. O yüzden mecburen sende geleceksin... Anlaşıldı mı?''
Aslında hiç gitmeyi istemiyorum ama o bana böyle bakarken nasıl hayır diyebilirim ki! ''Aslında ben gelmese-''
''İtiraz cümleleri kabul etmiyorum... Senin şuanda bana demen gereken kelime hangi gün gidiyoruz olmalı. Hem çok eğlenceli olacak. Hadi lütfen Derin.'' O bana yalvarır gibi bakarken bende mecburen kabul etmek zorunda kaldım.
''Tamam. Eğer işlerimi ayarlayabilirsem gelirim.'' dedim ve Ayaz Bey'e dönerek ''Ayaz Bey günlük programın üzerinden sonra mı geçelim yoksa şimdi mi?''
''Sonra geçeriz Derin. Sen şimdi çıkabilirsin. '' dedi düz sesiyle.
''Peki efendim.''
Odadan çıktıktan sonra elimdekileri odama bıraktım ve lavaboya doğru yürümeye başladım. Lavaboya sadece üç adım kalmışken bacağıma yapışan bir şey yüzünden durmak zorunda kaldım. Kafamı aşağı doğru eğdiğimde en fazla altı – yedi yaşında gözüken ve çok tatlı bir çocuk bacağımı iki kolu ile sarmış alttan alttan bana bakıyordu. Bu çocuğu ilk defa görüyordum şirkette. Acaba annesi veya babası ile mi gelmişti?
En tatlı sesimi kullanarak ''Hey! Küçüğüm ne oldu sana? Neden bacağıma sarıldın?'' dedim.
''İlk görüşte aşka inanır mısın ?''
Onun bu sorusuyla şaşırmıştım! Ne aşkından bahsediyordu bu çocuk Allah aşkına! Hem daha yaşı kaçtı ki bu çocuğun? Küçüğün ellerini doladığı bacağımdan çekip onun boyuna gelebilmek için eğildim.
''Sen neyden bahsediyorsun küçüğüm? '' dedim en sevecen sesimi kullanarak. Ama o sanki ben dünyada ki bütün lunaparklar yıkılacak demişim gibi öfkeli gözlerle bana bakıyordu.
''Ben küçük değilim! Hem ben sana âşık oldum insan evleneceği kişiye küçüğüm der mi? 'dedi kızgın sesiyle.
Bana âşık mı olmuş?
Ve o bana evleneceğiz mi dedi?
'' Ne evlenmesi canım benim. Sen daha çocuksun. Hem sen kimle geldin buraya ?''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYA VE AŞK
General FictionAyaz KARAHANLI : 26 yaşında ünlü iş adamı ve yeraltının karanlık mafyası... Derin TEKİN : 20 yaşında mimarlık öğrencisi ...