10.BÖLÜM

29.7K 944 250
                                    

Merhabalar... Yeni bölümümüz ile ben geldim. Nasılsınız? Eğer beni soracak olursanız ben çok iyiyim. Uzun bir bölüm yazmaya çalıştım. İnşallah beğenirsiniz. :))

Bölümün ilerleyen kısımlarında size bir sürprizim var. Bakalım onun hakkında ne diyeceksiniz?

Sizden şimdiden sözümü almak istiyorum. Lütfen bölüm bitince bana kızmayın olur mu? Orada bitirmek zorundaydım.

Bölümü yazarken medyada ki şarkıyı çok dinledim. Eğer sizde seviyorsanız dinleyebilirsiniz..

Neyse daha fazla uzatmayayım da sizde bölümümüzü okuyun..

*** Keyifli Okumalar ***



Asansörden elimde bavulumla beraber inerken tedirgindim. Çünkü bugün cumaydı ve biz tatile bu akşamdan gideceğimiz için hepimiz iş çıkış saatinde şirketin önünde buluşma kararı almıştık. Bende çıkışta git gel yapmamak için sabah işe yanımda gelirken bavulumu da getirmiştim. Tabi şirkettekiler biraz tuhaf baksalar da sorun çıkmamıştı. Şuan tedirgin olmamın sebebi ise işe dalıp saati unutmuştum ve şuan herkes beni bekliyordu.

Zaten kendimi fazlalık gibi hissediyordum bir de bu olunca iyice utanmıştım. Savaş aramasa ben hala çalışacaktım. Aslında bugün çok yorulmuştum saati unutmam da bunun etkisi de olabilir.

Asansörden inince hızlı bir şekilde çıkışa doğru ilerledim. Onları daha fazla bekletmek istemiyordum. Zaten Ayaz bugün çok sinirliydi. Neye sinir olduğunu bilmiyorum ama bugün ortalıkta kızgın boğa gibi geziniyordu ve herkese çatıyordu. Bu yüzden şimdi de ben onun sinirinden tatmak istemiyordum.

Kapıdan çıktığımda herkesin arabaların dışında beklediğini gördüm. Tatile yedi kişi gidecektik. Ben, Azra, Ayaz, Savaş, Kaan Bey, Cem Bey ve Aras. Aras'ın da geleceğini duyunca çok sevinmiştim aslında. İlk karşılaşmamızdan sonra bir kere beni Azra'nın telefonundan aramıştı. Telefonda konuşurken ilk şaşırmıştım ama şaşkınlığımı attıktan sonra güzelce konuşmuştuk. Telefonda bana sürekli aşkım, sevgilim, canım gibi laflar kullanıyordu ve o öyle konuştukça kendimi kahkaha atmamak için zor tutuyordum.

Merdivenleri indikten sonra gözlerimi hepsinin üzerinde gezdirdim ve açıklama yapmaya başladım.

''Çok özür dilerim sizleri çok beklettim. Aslında kendimi işe çok kaptırmışım zamanın nasıl geçtiğini anlamadım. ''

Bir süre kimse konuşmadı ve bu sırada bende bana çok kızdıklarını düşünmeye başlamıştım bile.

''Sorun değil. Zaten bizde yemek yiyip de mi gidelim yoksa gidince mi yeriz diye düşünüyorduk.'' Diyen Ayaz'a gözlerimi çevirdim. Gözlerimin içine sıcacık bakıyordu ve gülümsüyordu. O gülünce bende gülümsedim. Bizim bu bakışmamızı kesen ise Savaş oldu.

''Eee kim kimle gidiyor şimdi?''

Savaş öyle deyince herkes birbirine baktı ve kısa bir sessizlik oldu. Aslında Cem Bey ve Kaan Bey ile gitmek istemiyordum. Yol boyunca susup oturamazdık, sıkıcı olurdu. Bu yüzden onlar hariç diğerleri ile gidebilirdim benim için sorun yoktu.

Ayaz artık sıkılmış gibi derin bir nefes aldı ve konuşmaya başladı. Savaş ve Cem Bey'e bakarak ''Savaş sen Cem'in arabasıyla git.'' Dedi ve dönüp Azra' ya baktı ve ''sende Aras'ı yanına al ve Kaan ile git.'' Bana dönerken ise derin bir nefes aldığı gözümden kaçmamıştı. ''Sende benimle gel.'' dedi.

Kafamı onaylarcasına sallarken aramızda bir kişinin eksik olduğunu fark ettim. Çevreme Aras nerede diye bakınmaya başladım. Aras buralarda gözükmüyordu.

MAFYA VE AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin