Rose- t otthagytam az irodában, rázártam az irodaajtót. Átmentem Jake- hez. Láttam az arcán hogy mit gondol.
Leültem, ő meg mintha tudta volna hogy mire gondolom a kezembe adott egy pohár whiskyt. Hátradőltem és megpróbáltam kiüríteni a fejem.
- Most biztosan gyűlöl - mondtam halkan.
- Ja, lehet - mondta majd lehuppant mellém. - De meg kell tanulnia mi is itt a rendszer.
- Tudom... de...
- Én még mindig azt mondom hogy keress helyette egy olyan buta lányt aki élvezi a fényűző életet - mondta majd odalépett az apám pisztolygyűjteményéhez. - Ha szeretnéd megteszem én.
- NEM - üvöltöttem fel. - Nem.
- Ahogy akarod - mosolyodott el. - De az ajánlatom áll.
Egyedül hagyott a szobában. Talán még sem kellett volna őt választanom. Talán egyszerűbb lehetne. Kiittam a poharam tartalmát, és elkezdtem imbolyogni Rose szobája felé.
Az irodából idő közben átvitték a saját szobájába. Ott aludt. Olyan szép volt, és békés.
- Gyönyörű vagy - suttogtam. - Fel sem fogod mennyire...
Haraptam el a mondtad végét. Bámultam még egy ideig és átmentem a saját szobámba. Nem tudtam elaludni ezért bekapcsoltam a tv-t.
A szülei nyilatkoztak.
- Bármi is történt Rosalie- val szeretnénk visszakapni! Nem szökött el! És érezzük hogy nem halt meg! Akárki is rabolta el, adja vissza! Aggódunk érte!
Kikapcsoltam és megpróbáltam aludni. Másnap korán keltem, elmentem gyúrni. Felkaptam egy melegítőt és egy trikót.
Az első emeleten van az edzőterem, ott találtam Jake- et. Lepacsiztunk és kezdtük is az edzést. Én fekve nyomtam és kicsit erősítettem hátra.
Ezután Jake- kel boxoltunk, majd végül egy gyors futás.
Kint elég faszányos idő volt, kicsit csípős de futásra alkalmas.
- Mik a terveid Rose- sal - kérdezte Jake.
- Nem tudom.
Ebben elég bizonytalan vagyok, hiszen egyenlőre úgy tűnik hogy ő ezt nagyon nem akarja. Közben amikor csak meglátom a szívverésem felgyorsul és hirtelen azt sem tudom hogy hol vagyok.
- Az biztos hogy sokat fogunk szexelni, de azon túl? - gondolkodtam el. - Talán majd elveszem.
- Mármint feleségül?
- Aha - majd bekanyarodunk az erdőbe. - Nem tudom igazán mit akarok vele, de a gondolatot is utálom hogy nem velem van most is.
- Amúgy tudod hogy két hét múlva utazunk Oroszországba? - terelte a témát Jake. - Oda visszük?
- Ha szeretne akkor igen.
Miután végeztünk, gyors nyújtás és megnéztem mi lesz a reggeli. Utána felmentem Rose szobájához.
- Hahó napsugár - kopogtam.
- Alszom - mondta majd átfordult.
Felémásztam, meg akartam csókolni a nyakát amikor eltolt.
- Izzadt vagy - mondta majd behunyta a szemét. - Zuhanyozz meg!
- Akkor te is gyere velem - kaptam le a pólómat.
Egy pillanatra lefagyott, majd végignézett rajtam. Bementünk a fürdőszobába, elkezdett vetkőzni, én pedig csak néztem. Nem tudtam nem ránézni. Olyan tökéletes...
- Te nem öltözöl? - kérdezte egy kaján mosollyal.
- De - mondtam és lekaptam magamról a melegítőm.
A víz kellemesen hatott. Ahogy ott álltunk éreztem hogy merevedik. Odahajoltam hozzá.
YOU ARE READING
Életem a MAFFIA
RomanceVolt már olyan hogy basztatok egy random sráccal a munkahelyeteken akiről hogy az új főnökötök, aki elrabolt egy párszor megdugott és feleségül vett?? Ja, eddig még velem sem. #1 maffia #12 szerelem #1 szex # love