Egész este tácoltam, végre el tudtam engedni magam. Nem mondom már rám fért. Juliana egész este ott adta magát nekem.
- Gyere - hívott, én pedig úriember módjára követtem.
Odamentünk egy napágyhoz, én feküdtem, ő pedig rajtam ült. Össze- vissza csókolgatta a nyakam és a mellkasom. Amikor a nadrágomhoz ért, megállítottam a kezét.
- Mit csinálsz? - kérdeztem.
- Kárpótollak - mosolygott perverzül, majd az egyik ujjával simogatni kezdte a hasam. - A mai kis incidens miatt.
- Jó.
hagytam magam, ő meglovagolt. Miután végzett boldogan feküdt meztelen testével rám, majd visszavette a ruháját és berántott a tömegbe.
Táncoltunk, smároltunk és jól éreztük magunk. Este valahogy hazakeveredtünk.
Így ment ez szépen, heteken keresztül. Szex volt és semmi több, vagyis én így gondoltam.
- Szia baba - karolta át egyik reggel a nyakam. - Mizu?
- Semmi - mondtam unottan. Erre nevetett.
- Úgy szeretlek - megállt a falat a torkomban. Majdnem visszaköhögtem de visszanyeltem.
Amikor lejöttek a többiek, Juliana gyorsan az ölembe ült. Julie megforgatta a szemét amikor meglátott minket.
Ezek után, a napok telésével egyre kellemetlenebb lett. Juliana mindig velem volt, nem lehetett lerázni.
- Összepakoltál? - kérdezte Hantington.
- Aha - mondtam.
- Nemsokára indulunk - mosolygott.
Ezen a héten Mexikóba megyünk, Ollie, Julie, Kai, Hantington én és persze Juliana is.
A repülő lerakott minket egy kilométerre a háztól, ami egy, egy légteres kis kunyhó volt.
Én és Kai egy csoportba kerültünk. Együtt mentünk be a városba átvenni a csomagot.
- Hallod mi van veled meg Juliana- val?
- Nem tom, Tesó - mondtam kényelmetlenül. - Annyira nem bírom ezt a feltűnő dolgokat.
- Mármint?
- Nem tom, azt hogy mindig amikor társaságban vagyunk kezd el csókolgatni vagy az ölembe ülni - vakartam meg a tarkóm.
- Szar lehet - tette zsebre a kezét.
- Hidd el az...
- Akkor miért vagy vele?
- Ez egy kurva jó kérdés - mosolyodtam el.
Este a ház elé hordtuk a fákat. Bent kaja készült. Kint tábortüzet raktunk, horgászszékekbe ültünk. Juliana gitározott, nagyon szépen énekelt.
- Julie? - kérdezte Juliana. - Mi a legszexibb csávónév?
- Honnan tudjam - háborodott fel. Majd Ollie- ra nézett.
- Na? - mosolygott a fiú. - Ugye hogy az Ollie!
- Nem - vágta rá Julie. - Inkább hogy Gray.
- Gray mint vezetéknév?
- Nem tudom - rázta meg a fejét a lány.
- Akkor mostantól Gray - csapta meg a mellkasát Ollie.
- Én mi legyek? - kérdezte Kai. - Blue?
- Nee - rázta a fejét Juliana.
- Valami görög isten - mondta Julie. - Apollo.
Nevettünk, Gary és Apollo felálltak a székre és elkezdtek ágakkal hadonászni.
- Nyújts egy sört Jules százados - mondta Gray.
- Ez tetszik! - ugrott fel Julie. - Jules vagyok.
- És én? - kérdezte tőlem Juliana.
- Rád illik - vakartam meg a fejem. - Julia.
- Fúú de kreatív - fújolt Gray.
- Nekem tetszik! - ült vissza Julia.
- Akkor maradt Mark - ült le drámaian Gray. - Megvan! Marco Polo! Röviden csak Polo.
Nem hagyták abba a majdomkodást, de innentől hivatalosakká váltak a neveink.
YOU ARE READING
Életem a MAFFIA
RomanceVolt már olyan hogy basztatok egy random sráccal a munkahelyeteken akiről hogy az új főnökötök, aki elrabolt egy párszor megdugott és feleségül vett?? Ja, eddig még velem sem. #1 maffia #12 szerelem #1 szex # love