36

625 22 1
                                    

Odamentem Harrington- hoz. Rám nézett, az arca hideg volt és merev. Körbepillantottam. A sátorhoz kísért, ott voltak a halottak.

Oroszok és amerikaik egyaránt. Az egyik lány, aki elég ismerős volt ott zokogott az egyik halott mellett.

- Ki ő? - kérdeztem Harrington- t.

- A neve, Ollie Gings, már jó pár éve harcol Mr. Smith mellett - mélyet sóhajtott. - Mark közeli barátja.

Leguggoltam a lány mellé, a vállára tettem a kezét. Amire ő idegesen felállt és ordítozni kezdett.

- Ez mind a te hibád - zokogott, a könnyei csak úgy folytak ki a szeméből. - Ha te nem vagy, ha Mark nem szeret beléd akkor...

- Akkor mi? - kérdeztem hidegen.

- Akkor mind élnének - rogyott vissza a földre.

Legbelül éreztem hogy igaza van, hiszen ki miatt vannak itt? Miattam. Engem kellett megmenteni, én voltam a hülye, meggondolatlan picsa.

- Ez a maffia - mondtam rideg hanggal. A levegő megfagyott a sátorban. - Ha nem tetszik, lehet elmenni.

A lány rám nézett, a tekintetét az enyémbe vájta. Aztán megkeményedtek a vonásai.

- Tudod Rose, elmennék. Őszintén, itt akarom hagyni ezt az egész kibaszott maffiát - körbemutatott. - De senkim nincs, Julie is halott, mostmár Gray sincs itt, nekem csak Apollo és Mark maradt.

Néztem rá. Megértettem, beszívtam a levegőt és kifújtam. Odaléptem hozzá és megöleltem.

Ő meglepődött de szorosan visszaölelt.

Jules szemszög:

Magamból kikelve zokogtam, minden eddigi elnyomott érzelmemet kiengedtem. Minden bajomat Rose - ra öntöttem.

Hideg volt, kemény. Semmi érzelmet nem mutatott. Most halt meg a kezeim között a szerelmem. A maffia miatt halt meg a legjobb barátnőm és maffia miatt halt meg az az ember aki tartotta bennem a lelket.

Aztán ez a hidegség megtört, egy másodpercre mintha levetkőzött volna egy védőpáncélt. Megölelt. Együttérzést árasztott.

Aztán kiszállt az ölelésből, aztán mintha nem is történt volna semmi újra az a kemény, hideg aura.

Odasétáltam Apollo- hoz. Ott ült a kezében egy párizsis szendviccsel. Csak bámult ki a fejéből, amikor észrevett abbahagyta az evést.

- Szia - mondtam.

- Hali - válaszolt félig teleszájjal.

- Meghalt - mondtam halkabban. Amire Apollo lekapta rólam a szemét. Nem tudtak mit kezdeni belső vérzésével.

A sátorból kilépett Rose.

- Külsőleg angyalnak néz ki de a belsője akár egy démoné - mondta Apollo. - Igaza volt Hantington- nak, ő fog változást hozni ebbe a világba.

- Mármint?

- Ne már Jules, az orosz és az olasz maffia vezetője és a palijáé az amerikai maffia - nevetett egyet. - Hiába törvénytelen ez a hatalomátvétel, nem fogják tudni leállítani.

- Törvénytelen? - kérdeztem aztán bevillant. - Attól még hogy megölte Rjekovot nem lesz az övé, ez egy apró észre nem vehető hazugság. De hatásos mert mindenki beállt mögé.

Démoni angyal...

Démoni angyal

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.
Életem a MAFFIADonde viven las historias. Descúbrelo ahora