39

573 22 3
                                    

Eltelt 9 nap, minden nap ellátogattam a kórházba ahol Mark feküdt. És minden nap ugyanazt tudták mondani:

- Várnunk kell amíg felébred.

Várni...

Ma reggel is hiába keltem fel új reménnyel hogy talán. Nem történt változás, az állapota stabil, nem fog meghalni de lehet hogy sose kel fel.

A váróban üldögéltem a fejemből kibambulva.

Valaki leült mellém.

- Hogy van? - kérdezte Jules.

- Hogy lenne? Alszik - könnyeztem be.

Eszembe jutott mi mindent éltem át vele, hiányzott minden ami vele járt. A csókja, az érintése.

- De tudom hogy most él igazán - mosolyodtam el könnyes szemekkel. - Most nem nyomja a vállát hogy mi lesz holnap, vagy azután, vagy azután.

- Minden terhet átvettél tőle - erre ránéztem. - Három maffia irányítása? Lehetetlen.

- Muszáj - sóhajtottam. - Muszáj a kezemben tartanom a dolgokat. Hátha nem csinálnak a maffiám botrányt és nem kezdenek háborúba.

- Miért kezdenének?

- Egy blöff volt, nem irányíthatnám az orosz maffiát - nevettem. - A másik meg, hogy az amerikait sem. Mivel nem vagyok senkije igazából Mark- nak. Alig várom hogy a testvére aki valószínűleg gyűlöl visszatérjen és megöljön...

- És akkor most mi lesz?

- Két nap múlva haza kell mennem, Olaszországba - álltam fel.

Az ajtó felé sétáltam, felvettem a kabátom és a kezemre húztam a bőrkesztyűm. Megfogtam a kilincset, hátranéztem Jules- ra.

- Két nap múlva haza - mosolyodtam el.

- És Mark- kal mi lesz?

- Őt is átszállítjuk - mondtam és egy laza csuklómozdulattal bezártam az ajtót.

A hotelben csak a katonák laktak, és Jules. Ő lett a lelki támaszom, azon a szinten ahol én laktam csak az ő szobája volt még.

A cuccaimat már összepakolták, Mark és én különböző repülőkkel mentünk. Egy orvosival és egy magánnal.

A katonákat pedig az vitte ami hozta.

A reptéren erősen fújt a szél, komor arccal néztem vissza a fagyos országra. Rengeteg rossz emlék csatolt ehhez a földhöz.

A gépen Jules, Apollo és én ültünk. Pezsgőt iszogattunk és könnyed beszélgetést folytattunk.

Jules előrement a repülő orrába addig ketten maradtunk Apollo- val.

- Kísértetiesen hasonlítasz az egyik volt osztálytársamra, lehet hogy ugyanazon a szakon tanultunk az egyetemen?

- Lehet - vontam meg a vállam.

Aztán jól megnéztem a fiút, erős arcvonások és okos tekintet. Fekete egyenes, jólfésült haj.

- Kai - mondtam és tökre felderültem. - Igen, emlékszem. Mik vannak...

- Hát igen.

- Furcsa hogy jogot tanultál - nevettem.

- Te mondod?

Jules visszajött és boldogan tapasztalta hogy mennyire elvagyunk. Már vagy fél órája senki nem szólt semmit.

- Mark tényleg szeret - mondta Apollo.

Erre felkaptam a fejem.

- Soha senkiért nem tett volna ilyet - mondta Jules. - Még Julie- ért sem.

Nem sokkal ezután megpillantottam az olasz földeket. És ezután leszállt a gép.

Otthon vagyok...

Otthon vagyok

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Életem a MAFFIAWhere stories live. Discover now