26

1.2K 34 0
                                    

<Rose>
Arra keltem hogy kibaszottul fájnak a csuklóim. Idegesen rángatózni kezdtem, majd észrevettem hogy fel vagyok láncolva. Csak egy bugyiban és egy vékony testhezálló trikóban voltam. A hajam tiszta kosz, ahogy a lábaimból is elment az élet.

Körbenéztem, a hidegen kívül még egy rácsos ablakon volt amin fény szűrődött be. Azon kívül egy asztal és egy szék.

A szék félre volt döntve, az asztalon pedig papírok. A nevemmel, a születési adataimmal és képekkel. Olyan képekről amik a szobámban készültek amikor alszom.

Ott volt minden rólam. Minden. Az életemet írták le 20 oldalban. A családomról, Aaron- ról és igazából mindenről. Könyvek amiket olvasok, hogy kocsiban szeretek leginkább szexelni.

Kikerekedett a szemem. A falakból folyt a víz, a bűz szinte elviselhetetlen volt.

Aztán kinyílt és az ajtón Rjekov lépett be, az arcán sunyi vigyor ült. Ha nem lettem volna megkötve úgy felpofoztam volna hogy az orra vére is eleredt volna a gyökérnek.

- Szerbusz csillagom - ült le a székre. - Hogy aludtál?

Nem mondtam semmit, csak félrebiccentettem a fejem. Ő nevetett egyet és gúnyosan vette elő a kartonom.

- Tehát, nézzük hogy mi van itt - lapozott bele, egy ideig csak olvasgatta aztán vigyorogva pillantott rám. - Nocsak, ezek szerint rosszkislány voltál Toscana- ban?

- Te rohadék - mondtam egészen halkan.

- Huhuuu, drogok, alkohol terjesztése és iskola felgyújtás - nevetett egyet. - Egyre érdekesebb vagy kisszívem, persze hogy büszke rád a nagybácsi.

- Mivan?

- Te nem is tudod? - lépett közel hozzám. Megfogta az arcom és megnyalta azt. - A keresztapád irányítja a világ egyik legnagyobb maffiáját és most hogy halott, te vagy az örököse mindennek!

A testével odasimult az enyémhez. Totál fel volt izgulva a gondolattól hogy ki vagyok. Én meg fel sem fogtam hogy mit jelent ez.

- És ha elveszlek akkor a kettő maffia segítségével végleg kiirthatom azt a féreg Smith családot, kezdve a te hőn imádott Mark- oddal! És te semmit nem tehetsz semmit - nevetett hangosan.

A sírás kerülgetett, éreztem hogy remeg a testem a hidegtől és a gyengeségtől. A férfi kiment én pedig ott maradtam totál egyedül, bár őszintén sokkal jobb volt így.

Éreztem ahogy feljön a hányás a torkomból. Megpróbáltam arrébb mozdulni hogy ne magamat hányjam telibe.

- Mark - nyögtem ki a szót.

Magam elé bambultam. Könnyek szöktek a szemembe. A könnyem végigfolytak az arcomon, végig a nyakamon, a mellkasomon, a hasamon és a lábamon. Kicsattant az ajtó és Rjekov jött be egy bögre kávéval és egy kakaós csigával a kezében. Oldalra fordítottam a fejem.

Amikor meglátta hogy sírok elmosolyodott és kárörvendő arccal telepedett le a földre elém.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Életem a MAFFIAWhere stories live. Discover now