09

2.5K 58 0
                                    

Mark ott állt mögöttem, megfogta a csípőmet

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Mark ott állt mögöttem, megfogta a csípőmet. A fülemhez hajolt, közben a szívem majd kiugrott a helyéről. Ahogy végigsimított a testemen mindenhol libabőrös lettem.

- Szeretnéd? - kérdezte miközben a szeme falta a testem.

Lenéztem és láttam hogy áll neki, elmosolyodtam és letérdeltem. A szájamba vettem a férfiasságát, ahogy haladtam halkan fel- fel nyögött. Mielőtt elment volna, felkapott és a falnak nyomott. A lábammal körbe fogtam a derekát.

Belém vezette a farkát, közben szívta a nyakam. Majd én is az övét, közben egyre gyorsabb lett a tempó. Éreztem ahogyan már közelít az orgazmus. A víz belefolyt a szemembe ezért már nem is láttam Mark- ot. És elmentem.

- Aahhhhh - lihegtem.

Párat lökött még rajtam és ő is elment. Utána lerakott, elővett egy tusfürdőt és elkezdte beszappanozni a kezét. Gyengéd simogatással mosta a hátamat, utána elkezdte cirógatni a bőröm. Miután én is megmosdattam őt, mintha valami porcelánbaba lennék megtörölt.

Felkapott és rárakott az ágyra, és újra abba a pozícióba kerültünk amiben az előbb voltunk amikor elküldtem fürdeni.

- Na, csillagom most mi az indok hogy másszak le rólad - kérdezte majd megnyalta a száját.

Szerencséje hogy ennyire helyes, mert különben nem engedném hogy egy ujjal is hozzámérjen. Végigsimítottam a kockahasán és elterültem az ágyon. A kezeimet a fülem mellett lassan becsúsztattam a párna alá.

- Nem mondtam hogy mássz le - mondtam mosolyogva. Ő közben engem nézett, újra és újra végignézett rajtam.

Láttam hogy megint merevedik, mosolyogtam és még jobban játszottam az agyát. Csak úgy felnyögtem, majd megfordultam, nem bírta tovább. Egy kurva vagyok? Lehet, de hadd élvezzem a helyzetemet, hogy egy félisten akar engem baszni.

- Ne ingerelj - mondta.

- Mert? - odahajolt a fülemhez és mély szexi hangján suttogta.

- Mert addig keféllek amíg nem sírsz - mondta majd lemászott rólam.

Meglepődve estem ki a boldog kurva szerepből. Majd felvettem egy pólót és utána siettem. Aztán elvesztettem a szemem elől. Úgyhogy lementem a konyhába. Ott ettem egy palacsintát nutellával. Jake jött be amikor éppen befejeztem és indultam volna mosogatni.

- Mit csinálsz?

- Mosogatok?

- Minek? - kérdezte majd egészen közel jött. - Hercegnő, Mark tesz róla hogy úgy élj mint egy igazi királykisasszony, nem kell mosogatnod, mosnod, porszívóznod vagy bármi más. Úgyhogy a kisujjadat sem kell megmozdítanod - most már csak 5 centire állt tőlem. - Mert Mark- ot a farka irányítja.

Nagyon frusztráló egy csávó, helyesnek, helyes de amikor csak meglátom árad belőle az ellenszenv. Veszélyesnek tart? Vagy elvonom Mark figyelmét?

- Mondjuk megértem, egész szép vagy - fogta meg az arcomat, ellöktem a kezét.

Mielőtt a számra hajolhatott volna minden erőmből ellöktem és felpofoztam. Gyors léptekkel indultam a szobám felé. Jake jött utánam. Majd megláttam Mark- ot, ahogy egy szobalány derekát fogja és majdnem lesmárolja.

Jake mögöttem állt, Mark felém nézett. Dühös voltam. Féltékeny. Mielőtt bármit is mondhattam volna odafordultam Jake- hez és a szájam a szájára nyomtam. Áttoltam a nyelvem amit nem ellenzett. A kezét a fenekemre tettem. Mark odalépett hozzám és elhúzott Jake- től.

Ő is mérges volt. Naná, legyen csak az, a piszok szemét. Olyanokat mond... aztán meg ilyeneket csinál! Hagyjon engem békén, engedjen haza!

Mark megfogta a csuklóm és átrángatott az egész házon, be az ő? szobájába. Sokkal nagyobb volt mint az enyém. Égett a harag a tekintetében, de nem érdekelt.

- Engedj haza! - mondtam idegesen.

- Most nagyon mérges vagyok rád - sziszegte a fiú.

- Te mondod, óó kérlek, nem én smárolok le egy random szobalányt azután hogy olyanokat mondtál.... - könnyek jelentek meg a szememben.

- Miket? - kérdezte meglepődve.

- Egy- két napja nem tudom már mikor, azt hitted alszom és olyanokat mondtál, hogy nem tudom elképzelni mennyire gyönyörű vagyok - sírtam. - És nem tudom, nagyon rég mondott nekem bárki is ilyeneket...

- Miért tetetted azt, ma hogy akarod? Amikor tudom hogy nem akarod - kérdezte szomorúan.

- Mert gondoltam belemegyek a kis játékodba - mondtam halkan. - Azért mert arra gondoltam hogy képes lennék... szeretni téged.

Életem a MAFFIAWhere stories live. Discover now