Szóval, bocsika h nem volt rész de most szakítottunk a barátommal és se kedvem, se időm nem volt most mással foglalkozni mint a saját magam sajnáltatása 😜. Jó csak viccelek, de tényleg nem volt lelki erőm az egészhez.
De most hogy itt vagyok, itt vagyok. És visszatérek. Vagy hogyan is szokták azt... mindegy.
Tehát, a sztorika majd kicsit egybe fog folyni egy másikkal is úgyhogy mentség 2.0- nak akarom mondani h azzal is kellett haladnom. Ami kisebb nagyobb sikerekkel sikerült ( kisebb ).
De a sztori folytatódik, úgyhogy itt egy kis összefoglaló nehogy elfelejtsétek ezt a csodát 😌 ( iróóniaaa )
Összefoglalás ( jövőhéten tz úgy olvasd! ) [ amúgy milyen cuki vagyok h adok hozzá kész olvasónaplót na mind1 ]
Tehát:
Rosalie Marie Stefanelli Olaszországból a nagy Amerikába költözik hogy elmeneküljön a zűrös múltja elől. Aaron- nal él együtt, a legjobb barátjával. Egy egy bárban megismerkedik Mark Smith- tel, akivel zárás után lefekszik hiszen úgysem látja soha többet.
Na meg a nagy lófa... szóval ezek után kiderül hogy Mr. Smith a bárt aznap vette meg amikor ők lefeküdtek. Ezzel nem kis kellemetlenséget okozva Rose- nak. Ezek után meg volt pofája elrabolni őt és kikötözni a pincéjébe. Plot twist Mark Smith az amerikai maffia feje és semmi kedve sincs az ő kis drágaszágát elengedni. ( mármint a lányt ) éés lelövi a legjobb barátját.
Kis ismerkedés, családi összetűzés a dögös tesóval és jó sok szex után mintha egymásra találnának. Bár Mark sosem csókolja meg a lányt.
Utazáás Oroszba. Ott megismerkedik Rose a sármos és karizmatikus Rjekov- val aki gyengéd érzelmeket kezd el felé táplálni.
Ezzel párhuzamosan mintha Mark egyre inkább elhidegülne a nőtől. Aki ezt nem nagyon tudja hova tenni. Veszekedések sora után Mark otthagyja az orosz kastélyban és ezzel együtt az országot is készül.
Jake Mark egyik legfőbb bizalmasa és barátja, figyelmezteti hogy Rose veszélyben van. Hiszen Rjekov egy dolog miatt habarította magába a kétségbeesett lányt. Mert ő az olasz maffia örököse. PLOT TWIST!!!
A csata kezdete előtt megismerhetjük Mark múltját és Jules -t aki mély nyomot hagyott a férfiban. És kiderül hogy Mark tényleg szereti a lányt. Hiszen ő rángatta ki abból a kétségbeesésből akibe az apja kényszerítette.
Közben Rose rosszabbnák rosszabb kínzásokon esik túl és nem inkább a teste, inkább a lelke sérül meg. Megtudja hogy ki is ő.
Megérkezik Mark és megmenti. Kiderül hogy Jake Rjekov egyik embere, aki feláldozza magát végül azokért, őérte, akit igazán szeret. Rose. De a végjátékban Rjekov lelövi Mark- ot de a karmája Rose bosszújában nyilvánul meg.
Ezzel befejeződik a háború a három legnagyobb maffia között. De Rose legjobb barátja akit amúgy Mark lelőtt még a múltban ( Aaron ) el akarja venni a lányt mert Rose apja neki ígérte ha vigyáz rá amikor Amerikába megy. Mark szerencsére időben ébred fel a kómából és megakadályozza az esküvőt.
Majd azt gondolják hogy normálisan élhetnek, de sajnos kétszeresen is megszegték a maffia törvényeket ami miatt meg kell(ene) halniuk.
Ennyike 😋😋
ČTEŠ
Életem a MAFFIA
RomanceVolt már olyan hogy basztatok egy random sráccal a munkahelyeteken akiről hogy az új főnökötök, aki elrabolt egy párszor megdugott és feleségül vett?? Ja, eddig még velem sem. #1 maffia #12 szerelem #1 szex # love