Idegbeteg módjára rohantam fel a szobámba. Ledobtam magam az ágyamba és megpróbáltam gyorsan elaludni. De mivel egy 3 óra múlva sem ment felültem.
A fiókomba nyúltam, az ujjaim a vibrátoromra csúsztak. A szívem hirtelen kiugrott a normális kerékvágásból. Eszembe jutatta hogy mennyire régen szexeltem egy jót.
Bekapcsoltam és magamhoz raktam. Az érzéstől váratlanul felnyögtem. Majd körbepillantottam, mintha bárki is láthatná mit csinálok. Most már minden szemérmetlenség nélkül nyögtem a bizsergő érzés hatására.
Becsuktam a szemem, majd ujjakat éreztem a bőrömön. Ahogy a derekamon simítják finom érintésüket. Beleborzongtam, majd egy csókot éreztem a hasamon. Ami szépen ment egyre lejjebb.
Amikor eszméltem körbenéztem a szobában, ugyanolyan üresség volt mindenhol. Sehol egy ember. Megnyaltam a számat, majd ismét behunytam a szemem és folytattam. És varázsszóra újra éreztem a kezek érintését magamon.
Hagytam hogy átjárjon az érzése. Megsimította a combom majd egy csókot nyomott arra. Utána elmúlt.
Hiába folytattam.
A csókok, a simogatás minden csak Mark finom érintésének az emléke volt. Az a perzselő érzés. Még tökéletesen emlékszem a bárra és az első szeretkezésünkre. Arra hogy mennyire utáltam amikor arra kényszerített hogy vele legyek. És arra is hogy mennyire szeretem.
Miután elmentem felültem és megigazítottam magamon a pólót ami teljesen elcsúszott rajtam. Feltápászkodtam és körbesétáltam a szobát, utána mamuszomat felkapva sétáltam ki a szobából.
A folyosó kongott az ürességtől, olyan volt akár egy halottasház. Az egyik szobából viszont fény szűrődött ki. Benyitottam és megláttam a félmeztelen Jakow- ot aki éppen a nadrágját akarta levenni.
Meglátott és végig pásztázta a testem. Csak egy fehér trikó volt rajtam és egy cipzáros pulóver a fehérneműn kívül.
Odalépett hozzám, lehajolt és megcsókolta a nyakam. Aztán rárakott az ágyára és elkezdte végig csókolni a testem minden pontját. Vártam hogy Jakow ugyanazokat az érzéseket váltsák ki. De meg sem közelítették Mark érintésének emlékét. Nem éreztem sem vágyat, sem félelmet.
- Ne - mondtam halkan amire Jakow értetlen arccal abbahagyta.
- Mert?
- Nem te vagy az akit szeretek - vontam meg a vállam.
Felültem az ágyán. Ő megvakarta a tarkóját.
- Nem gondoltam hogy ennyire kötődsz hozzá - suttogta maga elé. Majd kisétált, aztán az ajtóban visszafordult. - Tudd, én melletted harcolok, és itt leszek.
Én bólintottam és kisétáltam a teraszra, ott felnéztem a felhős éjszakára.
Mindig is ő.
YOU ARE READING
Életem a MAFFIA
RomanceVolt már olyan hogy basztatok egy random sráccal a munkahelyeteken akiről hogy az új főnökötök, aki elrabolt egy párszor megdugott és feleségül vett?? Ja, eddig még velem sem. #1 maffia #12 szerelem #1 szex # love