- Hazavigyelek?
Kicsit furcsa volt hogy mínusz 3 centire állunk egymástól, mindketten totál fel vagyunk izgulva és ezt nyögte be random.
- Őő - nem is kapcsoltam rögtön. - Aha.
Beszálltunk az autóba, ami most egy fekete Mercedes volt.
- Eddig nem BMW- d volt?
- Az a másik kocsim - kacsintott.
Nem firtattam csak beszálltam. Kikanyarodtunk, nem figyeltem az utat. Mark a kezét a combomra helyezte, simogatni kezdte gyengéden.
Majd a keze beljebb csúszott. Az ujjai eltévedtek és már a bugyimon keresztül izgatta a csiklómat. Én halkan felnyögtem amire az autó megállt.
- Hol vagyunk? - zökkentem ki.
- Egy jó helyen - mondta halkan. Majd villantott egy perverz mosolyt.
Megfogta a karom és az ölébe húzott. Ott csak néztünk egymásra aztán meg akartam csókolni de nem tudtam mert hirtelen belémvezette váratlanul két ujját.
A meglepetéstől hangosan felnyögtem. Ránéztem, a hang hallatán elmosolyodott.
- Szeretem a nyögéseid hangját hallani - majd k kihúzta az ujját és elővette a farkát a nadrágjából. Megfogtam hogy kicsi kézimunkával felállítsam de nem volt rá nagyon szükség, magától kőkemény volt.
Félrehúzta a bugyimat. Odahúzott magához, összesimult a testünk. És már bennem is volt. Elkezdett mozgatni magán.
- Ahhh Mark - mondtam.
A pólóm alá nyúlt és a melleimet kezdte ingerelni. Én pedig karmoltam a hátát. Majd elöntött az orgazmus, teljes testemben remegtem.
Az arcom kipirosodott, a légzésem heves volt. Belenéztem a szemébe, elégedett volt. Elmosolyodott és elrakta a férfiasságát. Én is megigazítottam a bugyimat ami teljesen nedves lett.
Nyeltem egyet, Mr. Smith megfogta a nyakam és közel rántott magához. Nagyon közel voltak az ajkaink de nem értek össze.
- Nem félsz? - kérdezte.
Össze- vissza cikázni kezdtek a fejemben a gondolatok. Miről beszél? Mivan?
Majd elővett egy anyagot a kezéből és a számra szorította. Minden kezdett összemosódni, majd kavarogni. Nem ájultam el, csak homályosan láttam mindent. Megpróbáltam megmozdulni vagy beszélni. Az előbbi semmilyen eredményt nem mutatott. A beszéd meg... hát inkább amolyan hörgés hangot adtam ki.
A látásom kezdett tisztulni, az autóban ültem, vagy inkább feküdtem. A hátsó üléseken, a hátamon voltam elterülve. A karjaim és a lábaim összekötve. A ruha felcsúszott, a melleim szerencsére takarta, igen, mert nem volt rajtam melltartó csak a ruha. A bugyi még csak, csak megvolt de mivel a ruha felcsúszott ezért nem volt jobb a helyzet.
A szívem majdnem kiugrott a helyéről. De nem a boldogságtól vagy izgatottságtól. Hanem a félelemtől és a rettegéstől.
Elkezdtem mocorogni, amire Mark hátranézett, végigpásztázott ebben a pozícióban és megharapta a száját.
- Ne nagyon hívd fel magadra a figyelmem - mondta majd előre az útra nézett. - Nehogy megerőszakoljalak.
Erre totál lefagytam, miről beszél ez? Megerőszakol? Megfeszítettem minden izmom és próbáltam nem megmozdulni.
Könnyek szöktek a szemembe, és a sírás csak jött és jött. Ordítani ha akartam volna se tudtam volna. A szám ugyanis be volt kötve, egy övvel.
Belealudtam a sírásba. Nem tudom mennyit utaztunk még de az biztos hogy minden porcikám már fajt a folyamatos egyhelyben lévéstől.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Életem a MAFFIA
RomanceVolt már olyan hogy basztatok egy random sráccal a munkahelyeteken akiről hogy az új főnökötök, aki elrabolt egy párszor megdugott és feleségül vett?? Ja, eddig még velem sem. #1 maffia #12 szerelem #1 szex # love