Fejfájásra keltem, Mark mellettem aludt. Én felkaptam az egyik pólóját és kiszöktem a folyosóra.
Megláttam Jake- et egy kávésbögrével a korlátnak dőlni. Amit gyorsan kikaptam a kezéből és megpróbáltam lemenni a kertbe.
- A a aaa - állta az utamat Jake. - Hol van Mark?
- Alszik - húztam fel a szemöldököm kérdőn.
- Alszik? - kérdezte meglepetten.
- Igen, de ezen mi olyan meglepő?
- Semmi - vágta rá majd végre leengedett az udvarra.
Bevettem egy fájdalomcsillapítót és kortyolgattam a kávém. Majd megláttam Lian- t ahogy pakol be egy kocsiba. Odasiettem és a nyakába ugrottam.
- Mizu? - kérdeztem mosolyogva.
- Semmi - válaszolta komoran.
- Naa mi az?
- Mark visszaküld Colorado- ba - majd a szemembe nézett.
- De...
- Úgy tűnik böki a csőrét hogy itt vagyok, de ne aggódj megleszek - mosolyodott el.
-Dehogy leszel - háborodtam fel. - Nem mész te sehova!
- Mindenkit eltűntet aki a nőügyeibe beleüti az orrát - majd megfogta a nyakam. És megölelt. - Van még valami kérdésed?
- Mark szeret?
- Hogy érted?
- Sosem csókol meg - mondtam.
- Ne aggódj!
Miután elment a kocsi még mindig ideges voltam. Felmentem az irodába, hát ott nem volt úgyhogy megpróbálkoztam a szobájába, ott sem. Végül az ebédlőbe mentem, ott ette nyugodtan a kajáját.
- Mark - mondtam idegesen. - Miért küldted vissza Lian- t?
- Nem a te dolgod - válaszolta hűvösen.
- De a barátom és számít!
- Csak a barátod? - állt fel, dühösen jött oda.
- Igen - választoltam.
- Aha, én ismerem az öccsémet - mondta. - Te nem.
És ott hagyott. Én meg ott maradtam lefagyva, majd megláttam Jake- et ahogy jön le a lépcsőn mosolyogva.
- Összevesztetek?
- Szerinted? - vágtam le magam egy székre.
- Mi volt a tárgya?
- Visszaküldte Lian- t Colorado- ba - válaszoltam.
- Huhuuu, gondoltam hogy nem tart sokáig - töltött egy pohár kávét.
- Mi?
- Lian, köztudottan bukik Mark csajaira, főleg Lilla- ért volt oda - nevetett.
- Lilla az előző barátnője?
- Inkább prostituáltja - helyesbített. - Nem érzett iránta semmit, csak a szex tudod.
Lesokkolt ez a tény, Lian képes lenne ilyet csinálni de hiszen olyan aranyos és ártatlan.
- De, hogy Lian olyan... olyan...
- Cuki? - nevetett. - Lilla is ezt gondolhatta amikor Mark szobájában keféltek.
- Júj.
- Ja, az, utána nem csodálkoztunk hogy elküldte jó messze.
Ja, ha Lian tényleg ilyen akkor még jó hogy elment. Engem biztos nem vett volna rá de mégis. Olyan kellemetlenül és szarul érzem most magam.
Felszaladtam az irodába, benyitottam és odarohantam Mark- hoz.
- Nem csalnálak meg - mondtam majd szorosan megöleltem.
Majd körbenéztem és láttam hogy rajta kívül van még valaki a szobában. Egy magas, szőke srác aki nem Jake. Hanem valaki más?
- Rjekov, bemutatom Rosalie- t akin általában rendes ruha van - mondta majd megfogta a derekam.
- Örvendek - válaszolt orosz kiejtéssel.
- Hello - mondtam zavartan.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Életem a MAFFIA
RomanceVolt már olyan hogy basztatok egy random sráccal a munkahelyeteken akiről hogy az új főnökötök, aki elrabolt egy párszor megdugott és feleségül vett?? Ja, eddig még velem sem. #1 maffia #12 szerelem #1 szex # love