44

558 27 2
                                    

Lassú léptekkel indultam meg Aaron felé. Mielőtt találkoztam Mark- kal még azt is mondanám örültem volna ha a legjobb barátomhoz megyek.

Ááà nem még úgy is fura lett volna. Nekem ő inkább testvér volt ( meg jó kis szexpartner amikor nem volt más )

De most, nem tudok arra gondolni hogy nem Mark- kal fekszem le.

Eszembe jutott az előző napi beszélgetés Aaron- nal.

- Fogd már fel Rose! - üvöltött. - Meghalt!

- Nem - sírtam. Majd önmagamból kikelve, minden méltóságom eldobva fetrengtem a földön. Mint egy kisgyerek aki nem kapott sellőbarbiet.

- De, meghalt! Minket mondjam még el ezerszer?! Nem lehet olyan hülye picsa mint amikor még geci dagadt voltál!

- Bazd meg! - sziszegtem. Majd elpattant valami bennem. - Kibaszott irritáló vagy, nem is értem miért viseltem el azt a rohadt patkányképed ennyi évig! Egy senki vagy az életemben, egy senki! És kurvára nem fogok hozzád menni! Inkább öngyilkos leszek!

- Te kurva - fogta meg a hajam. Odaráncigált és beleverte a fejem a földbe.  - Ha nem jössz hozzám azt a nevelőapád, a terhes nevelőanyád és a maffiád bánja!

Minden sípolt.

Ahogy odaértem megszólalt a pap. Elmondta a szokásos dumát mint minden esküvőn. Undorral az arcomon néztem körbe a teraszon.

Egy amúgy gyönyörű helyen volt, a tenger partjánál, naplementekor. Romantikus lett volna ha nem ezt a gyökeret kellett volna....

- Fogadod Aaron Gilbert Stefanelli hogy itt minden maffia előtt örökké szereted Rosalie Marie Stefanelli- t?

- Fogadom - mondta a gyík.

- És te, Rosalie Marie Stefanelli fogadod hogy itt, ahol a világ minden tájáról összegyűltek a maffiavezetők vagy követeik hogy megünnepeljék házasságod, fogadod hogy örökké Aaron Gilbert Stefanelli- vel maradsz, szereted amíg a halál el nem választ?

Körbenéztem, Japán, Kína, Mongólia, Brazil, Egyiptom. A világ minden tájai ültek a székeken.

A családomra gondoltam, arra hogy anya terhes és hogy apa mennyit tett értem.

- F....

Ekkor lövéseket hallottam. Levetettem magam a földre, Aaron- t súrolta az egyik golyó aki ezért telibe ráesett az egyiptomi követre.

Aztán motoros sisakban megjelent egy férfi. Majd lerohamozták a helyiséget. Mindenhonnan kommandósok, katonák özönlöttek be. Nem kellett sok áldozat mindenkiben a szar is megfagyott a jövevények láttán. Csak bennem nem.

Odasétált hozzám és megfogta a derekam. Közelhúzott magához, én levettem a sisakját.

Mark...

- Mark te él... - csókolt meg.

Áttolta a nyelvét, erőszakosan (?), inkább vággyal telien. Úgy csókolt, ahogy nem szégyellte magát. Hevesen.

- Nem tudom ki vagy! - üvöltött Aaron félig a fájdalomtól, félig az idegességtől. - De tudod te hogy ki va...

Nem szakította meg a csókot, csak mordult egyet és a jobb kezét amiben a pisztolya volt maga mögé tartotta és egy laza mozdulattal lelőtte.

Aaron holtan esett össze. A szemei kikerekedtek, a füléből vér folyt ki. Csodaszép látvány volt. De nem nagyon tudtam figyelni.

Csak arra tudtam koncentrálni hogy Mark él és éppen próbálja behozni egyetlen csókkal ah elmúlt hetek kimaradását.

Köszi szépen a sok olvasást és nagyon örülök hogy ennyire tetszik nektek a sztori

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Köszi szépen a sok olvasást és nagyon örülök hogy ennyire tetszik nektek a sztori.

És nem, nem halt meg Mark és nem kellett hozzá mennie ahhoz a féreghez Rose- nak. Ez nem azt jelenti hogy nem lesz több probléma...

Életem a MAFFIAWhere stories live. Discover now