10

2.3K 46 0
                                    

Mark teljesen lefagyott a mondat hallatán, majd csak bámult. A szeme zavarodottan cikázott, nem tudom hogy felfogta- e amit mondtam. Megölelt és megpörgetett a levegőben. Rádobott az ágyra és rám mászott.

- Nem akarsz elmenni randizni? - kérdezte majd mellém feküdt. - Meg szeretnélek ismerni.

- Oké - mondtam.

- Akkor este 8- kor?

Egész nap, nem igazán csináltam semmit. Az óráimat még az eltűnéseim ellenére elküldték videón. Mark pedig megengedte hogy az irodában az gépén tanuljak. Miután végeztem elővettem egy könyvet és olvasni kezdtem.

Teljesen belemerültem az olvasásba, kiültem a teraszra egy takaróval és úgy folytattam az olvasást. A gondolataim viszont elterelődtek, Mark- on gondolkodtam.

Ő szeret engem? Sosem mondta, nem is csókolt meg soha. Mindig csak a nyakam csókolta. Olyan furcsa, azt mondja hogy szeressem, de ő maga sosem mond ilyeneket nekem.

Ránéztem az órámra, ami fél nyolcat mutatott. Baszki! Nagy késésben voltam, felrohantam a szobámba, ott a gardróbomba mentem, sok ideig keresgéltem, amikor megtaláltam a tökéletes ruhát. Egy pántnélküli koktélruha volt.

Mielőtt felvettem volna 2 perc alatt megzuhanyoztam

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Mielőtt felvettem volna 2 perc alatt megzuhanyoztam. Felkaptam egy magassarkút és egy laza sminket. Miután végeztem azzal, megfésültem a hajam. 19:58- kor lassú léptekkel indultam le a lépcsőn. Mark egy fekete inget vett fel, nem mozdult, csak csillogó szemekkel bámult rám.

Beültünk a kocsijába és mentünk is a város felé. Megfogta a combom, de közben az utat nézte. Én pedig csak elmosolyodtam.

- Kapsz egy telefont - mondta majd hátra nyúlt és elővett egy vadiúj telót. - Benne van az én számom és a ház telefonszáma, ha bármi van ezen hívj.

- Köszi - mondtam.

A városban megálltunk egy fancy étterem előtt. Kinyitotta nekem az ajtót. Belekaroltam és úgy mentünk be, az egész étteremben csak mi ketten voltunk.

Én rendeltem egy aperol spritzet, ő pedig szokásosan whiskyzett. Körbe nézem és senki, csak egy pincér és a séfek voltak rajtunk kívül.

- Hogyhogy nincs senki rajtunk kívül?

- Enyém a hely - mondta majd körbemutatott. - Az egész.

- Hány ilyen helyed van?

- 50 és 100 között, Jake intézi az ilyeneket - kortyolt bele az italába.

- Ki neked Jake?

- Születésem óta ismerem, apám az apjának jó barátja volt, olyan mintha a testvérem lenne - mosolyodott el, a fene egye meg a szexi mosolyát. - És mi van veled? Barátok?

- Olaszországba egy barátom sem volt - vallottam be. - Szekáltak mert túlsúlyos voltam, Aaron volt aki túllátott ezen az egészen és látta az igazi értékeimet.

- Ez most egy nagyon fontos kérdés - mondta viccelődve. - Kinek nagyobb a farka, nekem vagy Aaron- nak?

Én erre csak röhögtem egyet, nem tudtam komolyan venni a kérdést.

- Na, Rose - mondta komolyan. - Ugye hogy nekem.

- Hát, ja - mondtam majd megint nevettem. - De mérjétek össze.

Miután jól leittuk magunk és kajáltunk Mark elvitt egy puccos szállodába. Ott lefeküdtem az ágyra.

- Mondd Mark - ültem fel.

- Igen?

- Te szeretsz?

- Te szeretsz?

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.
Életem a MAFFIADonde viven las historias. Descúbrelo ahora