Elçin: Merhabalar. ALDATILANLAR KULÜBÜ'ne hoş geldiniz.
Elçin: Evet ben sevgili haber spikeriniz Elçin Subaşı.
Elçin: Bugün karşınızda bomba gibi bir haberle karşı karşıyayım!
Elçin: Haber ne mi? Duyduğumda şok olmuştum. Hatta o kadar şok oldum ki kalbimin sızladığını, nefes almadığımı hissettim. Ancak benim işim spikerlik duyduğum haberleri duygusuzca karşı tarafa anlatmak.
Elçin: Bildiğiniz üzere nişanlıyım. Ve bu yaza düğünüm var! Ne güzel değil mi? Nişanlımı gerçekten çok seviyorum, hatta o kadar çok ki yaptığı onca şeye kör olacak kadar...
Elçin: Ah size ona karşı hissettiğim duyguları anlatarak vaktinizi almayacağım. Aynı şekilde harcamayacağım.
Elçin: Benim o çok değerli nişanlım, ben elimde bir hafta önce yaptığım kınanın izlerini taşırken beni aldattığı haberini aldım.
Elçin: Evet diyeceksiniz ki, benim bununla alakam ne? Gayette haklısınız, bunun sizinle olan alakanız, benim nişanlımın beni sizin sevgilinizle aldatmış olması.
Elçin: Evet beyefendi beni sizin sevgilinizle aldattı. Size neden yazdım bilmiyorum.
Elçin: Canım çok yanıyordu. O kadar yanıyordu ki mantıksızca hareket etmiş olabilirim.
Elçin: Muhtemelen bu çocuksu davranışım yüzünden ileride pişman olacağım. Ama size bunun haberini vermek istedim. Sevgiliniz sizi aldatıyor.
Elçin: Üzgünüm rahatsızlık verdim. Ancak ne yapacağımı bilmiyorum, dayanamayıp yazdım.
Elçin: Siz bir oyuncusunuz bu haberi aldığınızda karşı karşıya kalacağınız olasılıkları düşündüm galiba. Sadece bu konu hakkında önceden bilgi sahibi olmanız daha iyi olur diye düşündüm. Bir muhabirden duymak çok can yakıcı olurdu.
Elçin: Ben öyle öğrendim de.
Elçin: Ve şunu da eklemeden edemeyeceğim.
Elçin: İkimizde koca birer aptalız. Aldatıldığımızı fark etmeyecek kadar. Haberin başında ne demiştik. Aldatılanlar kulübüne hoş geldiniz!!!
Elçin: Haberimiz bu kadardı, kendinize iyi bakın ve sevgilinize güvenmeyin. Çünkü en olmaz dediğim şey başıma geldi.
🍁
Ve bir sürpriz yapmak istedimm;)) Yeni kurguuu hemde öyle bomba gibi kiiii ağağağağa kriz geçiriyorum.
Hikayenin biraz zorlu yolculuğu olacak. Kalbi kırık bir kadın Elçin. Bilirsiniz ki bir kadın kırıldı mı, kesikleri ona yaklaşan herkese batar. Sizce bu kesikler en çok kime temas edecek?
Onun yapacakları için ben bile korkmuyor değilim. Hadi bakalımm.
(Yazılı haftam ve ben yüzsüzce gelip yeni kurgu atıyorum. Ben gerçekten akıllanmaz birisiyimm:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ALDATILANLAR KULÜBÜ
Teen FictionElçin: Merhabalar. ALDATILANLAR KULÜBÜ'ne hoş geldiniz. 25/05/2024 🍁🍂