6- DAVET

118 14 75
                                    

Sarp Karahan: İyi akşamlar, nasılsın?

Sarp Karahan: Rahatsız etmek istemiyorum ama sabahtan beri kendimi zor tutuyorum.

Sarp Karahan: En sonunda da yazdım. Rahatsızlık verdiysem üzgünüm.

Elçin: Ne rahatsızlığı Allah aşkınaa:)

Elçin: Çok iyiyim, cidden. Dün yanımda olmasaydın belki de daha kötü olurdum.

Sarp Karahan: İyi olmana sevindim. Seni o halde gördükten sonra aklımdan çıkaramıyorum.

Sarp Karahan: Daha fazla üzülme lütfen. Değmezler.

Elçin: Merak ettiğin ve dün yanımda olduğun için teşekkür ederimm:))

Elçin: Ve evet değmezler.

Sarp Karahan: Ne demek rica ederim.

Elçin: Şey ben bir şey fark ettim.

Sarp Karahan yazıyor...

Sarp Karahan çevrim içi...

Sarp Karahan yazıyor...

Sarp Karahan çevrim dışı...

Sarp Karahan yazıyor...

Sarp Karahan: Tam olarak nasıl bir şey?

Elçin: Ay ne yazıp sildin bu kadar? (Gönderilmedi.)

Elçin: Sormak istiyorum. Merak ediyorum, özel değilse soracağım.

Elçin: Gizem ile aran çok soğuk. Yani dün de fark ettim, çok soğuk duruyorsun ona karşı. Aldatılma haberlerine de hiç yanıt vermedin, çok normal karşıladın? Kırgınlıktan dolayı oluşan bir soğukluk değil, farklı bir şeyler var...

Sarp Karahan: İki yabancı gibi duruyoruz değil mi?

Elçin: Açıkçası öyle. Özel ise yanıtlamak zorunda değilsin. Dediğim gibi, sadece merak işte.

Sarp Karahan: Hakkımda ne merak ediyorsan sorabilirsin, sorun değil. Aksine merak etmen hoşuma gitti;)

Sarp Karahan: Gizem benim rol arkadaşım. Sadece o kadar.

Elçin: Nasıl? Bir ilişkiniz vardı bildiğime göre? Yanlış mı biliyorum?

Sarp Karahan: Herkes öyle biliyor. Gizem ve benim ilişkimiz bir oyundan ibaretti. Anlaşmalı bir ilişkiydi. Daha fazlası olamaz.

Sarp Karahan: Dizi aşkı gerçeğe dönmesi seyircilerin daha fazla dikkatini çekiyor, dolayısıyla reytingler rekor kırıyor. Biz anlaşma yaparak bu teklifi kabul ettik, beklediğimiz gibi de oldu reytingler üst üste kırıldı.

Sarp Karahan: Ama Gizem anlaşmanın en önemli maddesini ihlal etti, sadık kalmayıp başka birisi ile ilişki yaşadı ve bu haber basına sızdı. Sonuç, anlaşma patladı.

Elçin: Ne?

Elçin: Bi sn bana var dedilerrr (Gönderilmedi.)

Elçin: Anlamıyorum, çok karışık. Matematik denklemi gibi. İki kere okuyup geliyorum.

Sarp Karahan: Biraz öyle.

Elçin: Şu an anladım.

Elçin: Nasıl ya? Çok güzel bir ilişkiniz vardı sizin?

Sarp Karahan: Bir oyundu. Benim mesleğim oyunculuk, iyi rol yaparım.

Elçin: Bu oyunculara karşı travmam oluştu, hepsi rol yapıyor.

Sarp Karahan: Sana rol yapmadım. Yapmam. Beni o kefeye koyma lütfen.

Elçin: Haklısın hakaret gibi oldu. Pardon.

Elçin: Yani Gizem'e karşı bir şey hissetmiyordun?

Sarp Karahan: Hayır.

Sarp Karahan: Benim sevdiğim birisi var zaten. Neden ona karşı duygu besleyeyim ki.

Elçin: Sevdiğin birisi varken neden böyle bir oyuna kalkıştın? Seni kınamıyorum ancak bu sevdiğin kişiye ihanet olmaz mı?

Sarp Karahan: Benim sevdiğim, bana imkansız.

Sarp Karahan: Sevdiğim kişi beni sever mi bilmem, belki sever. Bilemem. Ama ona aklımda dahi ihanet edemem, en nefret ettiğim şey ihanettir. Yapan kişi hayatımın merkezinde de bulunsa o kişiyi silerim. Değil ki bunu yapayım. Yalnızca iş ilişkisi, dizi bittikten sonra yollarımızı her türlü ayıracaktık.

Sarp Karahan: Zaten Gizem ile olan ilişkim işten ibaret. Asla ileri gitmez. Gidemez. Onun böyle bir olaya karıştığından haberim yoktu, haberi senden aldım.

Elçin: Bu kadar açık olmanı beklemiyordum. Bana güvenip bu kadar şey anlatman garibime gitti. Ben olsam bu kadar açık sözlü olamazdım.

Elçin: İhanete karşı bakış açılarımız aynı.

Sarp Karahan: Sana karşı açık sözlü olacağım. Lafı dolandırmayı seven bir yapım yok.

Sarp Karahan: Ne sorarsan sor, doğrudan gerçek düşüncelerimi duyarsın.

Elçin: Sevdim bu özelliğini.

Sarp Karahan: :)

Elçin: Yarın akşam müsait misin?

Sarp Karahan: Evet?

Elçin: Yakın arkadaşım, Yankı'nın doğum günü var. Bir kutlama olacak, seni davet etmek istedim. Gelir misin?

Sarp Karahan: İşlerim vardı.

Sarp Karahan: Ama erken halledip gelirim. Beni çağırdın, gelmezsem kabalık etmiş olurum.

Elçin: Ay hayır, kendini zora sokmana gerek yok...

Sarp Karahan: Tabii ki geleceğim. Seni görmüş olurum, bahane olur;)

Görüldü.

🍁

Ara bölüm olsun dedim... Geçiş bölümü bir nevi;)

Sarp'ın ilişkisi aklınızı kurcalasın istemedimmm:) Ve Sarp gerçekten çok açık sözlü birisi, en sevdiğim huyu bu. İleride de anlayacağız zaten. Yoran bir yapısı yok, soruyu sorarsan her türlü cevabı alabilirsin:)))) spoi gibi olsun bu da....

Ve bundan sonra bölümler, düzensizliğin düzeni şeklinde gelecek muahhhh 💕 💕

ALDATILANLAR KULÜBÜ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin