1.2'•
"nasılsın?"
bakışlarım baş ucumda durmuş,parıldayan beneklerle beni seyreden Sukuna'yı buldu. çok yorgundum,ona duyduğum saygıdan dolayı uzandığım yataktan doğrulmayı ve ona selam vermeyi istedim ancak o beni durdurdu. "gerek yok,uzan."
başımı yumuşak yastığa doğru yasladım,bakışlarımı ondan kaçırıyordum ve bedenim o kadar yorgundu ki kıpırdayacak ya da onunla konuşacak kadar güç bulamıyordum. bu durum beni üzüyordu,onun benim için kaygılanmasını istemiyordum ama bu durumda yapılacak pekte bir şey yoktu. "nasılsın? hala yorgun musun?"
"ben.. teşekkür ederim,Sukuna-sama. kaygılanmayın,hala biraz yorgunum ancak her şey yolunda. Uraume bana yardımcı oluyor ve son zamanlarda yatağımdan pek ayrılmıyorum."
"olanları duydum." soğuk bir ses tonuyla konuşuyordu,bakışlarımı ondan ayırdım ve bu zorlayıcı konuşmayı yapmak istemiyor olduğumu kabul etmemeye çalıştım. korkuyordum,onun bu durumu nasıl karşılayacağından korkuyordum ve ona bunu bu lanet korku duygusundan dolayı kendi ağzımla söyleyememiş olmak beni utandırıyordu. muhtemelen Uraume ona durumu anlatmıştı.
"gebe kalmanı planlamıyordum. aynı zamanda,bunu istemiyordum da. neden benimle beraber olduktan sonra sana sunulan o lanet içeceği içmedin,hm? Uraume her defasında sana o içeceği yaptığına dair yeminler ediyor ve doğruyu söylüyor olduğunun farkındayım. neden sana söyleneni yapmadın?"
yutkundum,o haksızdı. o içeceği -hamile kalmamı engelleyecek olduğuna inanılan ve tadı berbat olan içeceği- her defasında aksatmadan içmiş olmama rağmen bu durum yaşanıyordu. bana inanacak mıydı ya da bana inanmamak uğruna bir sebep mi yaratacaktı? ah,bilmiyordum.. "ben.. yemin ederim,bana buyurduğunuz emirler dışında bir eylemde asla bulunmadım Lordum. bunun neden olduğunu anlayamıyorum,yalvarırım inanın bana.."
"tch.." dudaklarının arasından tısladı,yatağın ucuna oturduğunda ve korku duymamı sağlayan soğuk bakışlarıyla beni seyretmeye koyulduğunda ne yapacağımı bilmiyordum. bunu duymak,anne olacağımı öğrenmek başlı başına korkunç bir anıydı. deneyimden yoksundum,henüz ben artık bir çocuk olmadığım ve kadın olduğum gerçeğiyle tam olarak barışamamışken bir bebek doğuracağımı nasıl kabul edecektim?
"planlarım arasında baba olmak yoktu,Aya. ve asıl sorun,o bebeği nasıl doğuracağın. sen bir insansın,bunun ne demek olduğunun farkındasın öyle değil mi? henüz o bebek karnında yeni yeni tohumlanırken bu kadar acı çekiyorsun ve yataktan çıkamıyorsun,gelecekte neler olacağının ya da nasıl doğum yapacağının farkında mısın?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
daddy issues. | ryomen sukuna.
Fanfictiongo ahead and cry little girl, nobody does it like you do, I know how much it matters to you, I know that you got daddy issues. and if you were my little girl, I'd do whatever I could do.