1.8

472 55 34
                                    

18'

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



18'










"Sukuna-sama?" uyku mahmurluğuyla ona baktığımda,yatağın ucunda oturmuş ve bakışlarını pencereden içeriye dolan güneş ışıklarına odaklamıştı. o genel olarak gece boyunca uyumamasına rağmen benimle beraber yatardı ve gün ağırdığında çoktan yanımdan ayrılmış olurdu. bu yüzden olsa gerek şaşırmıştım.

"uyandın mı?" fısıldadı,onu onaylayan birkaç mırıltı çıkararak yorganı yatağın diğer ucuna doğru savurdum ve uzandığım yerden doğruldum. "bir sorun mu var? neden bu kadar dalgınsınız?" somurtuyordu ve açıkça kötü bir ruh halindeydi,bu yüzden bu soruyu sordum.

"bir sorun yok,gece boyu uyuyamadım. hoş,zaten genel olarak uyumuyorum ama bu gece.." duraksadı,ben onun yanına oturup merakla ona bakarken bakışlarını benden kaçırdı. "her neyse,düşünme bu konuları. yapmam gereken birkaç şey var,Hera'ya bu gün antrenman yapmayacağımızı sen söylersin."

"Lordum?" onun neden bu kadar dalgın ve neden bu kadar düşünceli olduğunu anlamaya çalışıyordum. "eğer bir sorun varsa bana söylemelisiniz,size yardımcı olabilirim. aklınızı meşgul eden nedir?"

bıkkınlık dolu bir nefes aldığında vereceği yanıtın pek hoş olmayacağını sanmıştım ancak bunun aksine,o beni şaşırtacak bir soru sordu. "Aya,benim yanımda harcadığım bunca sene boyunca bana karşı olan sevgin ya da sadakatinden bir an olsun tereddüt etmedin mi?"

onun neden bir anda bu soruyu sorduğunu anlayamasam da,kısa süren afallamamın ardından onun diz kapaklarına bastırdığı eline dokundum. teni sıcacıktı ve bana huzur sağlıyordu. "bu sorunun yanıtını biliyorsunuz,Sukuna-sama. bir anlığına da olsa size karşı olan sevgimden ve bağlılığımdan şüphe duymadım. size ne kadar aşık olduğumu ve sonsuz sadakatimi henüz size inandıramamış olabilirim lakin beni anlamalısınız,son nefesimi sizin kollarınızda vermeyi diliyorum."

bu sefer kaçırdığı derin bakışları beni buldu,bunlar benim saf ve gerçek duygularımdı. bu duyguları ondan asla saklamazdım ya da ona asla yalan söylemezdim,bunun farkındaydı.

"sen bir ölümlüsün,sonsuza kadar benimle beraber olamazsın Aya. elbet beni ve Hera'yı terk etmen gereken o gün gelip çatacak,o zaman bir kaçış yolumuz olmayacak."

başımı olumlu anlamda sallarken,dudaklarımı histerik bir tebessüm kapladı. "ölümü her zaman düşünürüm Lordum. lakin yanıtı çok kolay,ölümden sonra şayet bir hayat varsa,orda sabırla sizi ve kızımı bekleyeceğim. inanın bana,ölüm bizi yalnızca bu dünyada ayırabilir. her zaman ruhumu ve varlığımı yanınızda hissedeceksiniz,ben her zaman sizi seyrediyor olacağım Lordum."

daddy issues. | ryomen sukuna.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin