1.5'"uyuyamadın mı?"
Hera,ben ve Sukuna onun yatağında uzanıyorduk. Sukuna gece boyunca uykusundan olmayıp,Hera'nın ağlamalarına ve çığlıklarına karşın pekte rahatsız olmamıştı. bense gece boyunca onu avutmak,onun uyumasını sağlamak adına uyanık kalmıştım. hizmetkârlar ara sıra bana yardımcı olabilmek için yanıma uğrasa da,Hera benden başkasının onu kucaklamasından açıkça hoşlanmıyordu. gün yeni doğarken,o hala meme ucumu küçük dudakları arasında tutuyor ve sütümü yudumluyordu.
"uyumadım Lordum,Hera bu gece çok rahatsız oldu. sanırım yalnızca gece yarısından sonra çok kısa bir zamanda uyumasını sağlayabildim. çok iştahlı,saat başı karnı acıkıyor ve onu emziriyorum."
"çok doğal." Sukuna uzandığı yataktan doğruldu,ben kucağımda güzel kızımı tutuyorken o ise sırtıma doğru yaklaşarak başını omzuma yasladı ve bana arkamdan sarılarak kızımızı seyretmeye koyuldu. "o normal bebeklerden çok daha farklı,bu yüzden mümkün olan en kısa zamanda büyümeyi istemesi çok doğal. şu anda olanları anlayabiliyor,muhtemelen bu hatıraları seneler sonra da hatırlayabilecek."
dudaklarımı sıcak bir tebessüm kapladı,kızımızın bu kadar güçlü bir varlık olması,onun bu kadar güzel ve bu kadar masum olması daha evvel duymadığım çok tuhaf bir duyguyu hissetmemi sağlıyordu. ben başımı Sukuna'nın başına doğru yaslarken,Hera meme ucumu bırakarak tatlı mırıltılar çıkarmaya başlamıştı.
kıkırdadım, "çok tatlı.. sence de öyle değil mi?"
"o Lanetler Kralı Yüce Ryomen Sukuna'nın kanından yaratılmış bir varlık,çok güçlü olacağından ve varlığını benim kızım olmaya layık kılacağından şüphem yok. sende kaygılanma,umduğumdan ve sandığımdan çok daha sağlıklı doğdu. bu kadar yaramaz olması,ne kadar güçlü bir varlık olacağının kanıtı olmalı."
"anlıyorum Lordum,umuyorum ki sizleri hayal kırıklığına uğratmayacak.."
onun kızımızı yalnızca bir varis olarak görmesi canımı yakıyor ve açıkça beni çok üzüyordu,yine de canımdan bir parça olan kızım kollarımın arasında uzanıyorken,Sukuna'ya karşı gelmeyi ve ona duygularımı anlatmayı denemeyi pek istemiyordum. şu anda yalnızca kızıma odaklanmak niyetindeydim. yorgundum,uykusuzdum ama onun güzel sureti bu duyguları göz ardı etmemi sağlıyordu.
"umarım Aya." askılarımı omuzlarıma aldı ve açık olan mememi kapatarak dört kolundan bir tanesiyle belime sarıldı. bir başka koluysa,yumuşak bir dokunuşla Hera'nın başına konumlandı. bu durum beni çok mutlu ediyordu,onun kızımızı aslında gerçekten seviyor olduğunun farkındaydım. "yorgun ve uykusuzsun,sana bu gece uykunu almanı söylememe rağmen beni dinlemedin. neden onu hizmetkârlara bırakarak dinlenmeyi denemedin,hm?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
daddy issues. | ryomen sukuna.
Fanfictiongo ahead and cry little girl, nobody does it like you do, I know how much it matters to you, I know that you got daddy issues. and if you were my little girl, I'd do whatever I could do.