1.6

576 60 34
                                    

1

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



1.6


Hera.'







"bu durum.. çok tuhaf,farkında mısınız?" kıkırdadı,ben hala ağzım yarı açık bir haldeyken Hera'nın arka bahçede adımlayıp sendelemesini seyrediyordum. bu çok ama çok tuhaftı,o henüz bir haftalık bir bebek olmalıydı ama hem vücudu epey büyümüş,hem de hareket edebilecek kadar gelişmişti. yanımda oturan Sukuna,göz yaşlarımın farkına varınca parmak ucuyla onları sildi.

"neden ağlıyorsun?"

"ben.. sadece duygulandım." bakışlarımı kızımızdan ayıramıyordum,onun düşeceği ve yaralanacağından korkuyordum. "buna gerek yok,Aya." başımı onun omzuna yasladım,bu gün her şey çok daha huzurluydu. "ona bir saray yaptırıyorum,hazırlıklara başlanmasını buyurdum."

şaşkınlıkla ondan uzaklaştığımda,kaşlarım yukarıya doğru havalandı. "saray mı? nasıl lordum?"

"aslında Hera doğmadan evvel hazırlıklara başlamalıydım ama o sıralar yoğundum,onunla beraber yaşayacağız ama yine de ona bir saray yaptıracağım. merak etme,onu koruyabileceğim kadar yakınımızda bir yerde olacak."

"Sukuna-sama!" ona sırnaştım,bu hareket onun Hera'yı gerçekten düşünüyor ve önemsiyor olduğunu açıklıyordu. bu duruma gerçekten çok mutlu olmuştum,başımı onun omzuna yasladım. "sonsuza kadar ondan ayrılmak istemiyorum lakin haklısınız,kendine ait bir sarayı olması onu da çok mutlu edecek.."

"bu sıralar nasıl hissediyorsun?" diye sorduğunda,hala doğum sonrası sancılarımı kastediyor olduğunu anlayabiliyordum. "merak etmeyin lordum,artık ağrılarım azaldı."

"yakında tamamen rahatlayacaksın,en azından Hera senin sütünden sıkıldıktan sonra.." kıkırdadım,bu sırada onun her ne kadar duygularını dışarıya vurmasa da bir baba olma konusunda hevesli olduğunu fark ediyordum. "her neyse.. farkında mısın Aya? uzun zamandır baş başa kalamıyoruz,bu korkunç derecede şımarık ve iştahlı velet yüzünden.."

"Lordum!" kızımıza bu şekilde hitap etmesi hoş olmuyordu,bu yüzden onu uyarmayı denedim. "ben sadece.." mırıldandı,ardından somurtarak bakışlarını benden kaçırdı. "sadece ona başka nasıl hitap etmem gerektiğini bilmiyorum Aya,bana o onaylamayan bakışlarınla bakma. alt tarafı bir velet,bu kadar tatlı ve bu kadar güzel olması onun bir velet olmadığı anlamına gelmiyo- hey!" onun lafını yarıda kesen,Hera'nın Sukuna'nın bile farkına varamayacağı bir hızda yanımıza yaklaşıp Sukuna'nın bacağına bir tekme savurması olmuştu.

kıkırdamadan duramadığım için Sukuna'nın korkunç bakışları beni bulmuştu. "komik olan ne?" avuçlarımı ağzıma bastırıp gülüşümü susturdum,bu sırada Sukuna çatılmış kaşlarıyla ve kızgın bakışlarıyla Hera'ya döndü. "bak,velet.. beni anlayabildiğinin farkındayım,bu yüzden seni yalnızca bir defa uyaracağım. şayet bir kez daha bana el kaldırmaya cesaret edersen,sana.." duraksadı,Hera'ysa aynı babası gibi kaşlarını çatıyordu. "ben sana.. sana şey yaparım.."

daddy issues. | ryomen sukuna.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin