1.9'•
"Aya,burda ne yapıyorsan?"
"huh?" bakışlarım bana doğru ağır adımlarla yaklaşan Sukuna'yı bulduğunda,arka bahçede bulunan rengarenk çiçekleri suluyordum. Sukuna,kollarını arkasında bağlamıştı ve dalgın bakışlarıyla yanıma yaklaşıyordu. suluğu bir kenara bıraktım,ardından onu saygıyla selamladım. "çiçekleri suluyordum Sukuna-sama.."
"sen neden yapıyorsun? saçma şeylerle zamanını harcama ve hizmetkârlara emret. zamanını daha yapıcı kullanmalısın."
beni bu konuda her zaman uyarırdı ama açıkçası,ben ona pek katılmıyordum. "ama onlar benim çiçeklerim,Lordum. onları benden başkası sulayamaz,onlar bana alışkın olduklarından yalnızca ben onlarla alakadar olduğumda bu kadar canlı ve mutlu oluyorlar."
kaşları yukarıya doğru havalandı,ardından derin bir nefes alarak tam yanımda durdu ve sabırla bakıp bu kadar güzel açmalarını sağladığım çiçeklere dalgın bakışlarıyla odaklandı. "neden uyumadın?"
"pek uyku tutmadı Lordum,Hera'da bu gün kendi sarayında olduğundan onunla da konuşamadım. bende oyalanıyordum. bu gece neden yanımda kalmadınız?" dudaklarını araladı,nedense bu sıralar bana söylemesi gereken şeyler olduğunu ancak bunu yapmadığını düşünüyordum.
"yoğundum,Aya."
"anlıyorum Lordum." nasıl olsa,onun uğraşması gereken tonlarca konu vardı ancak yine de,bir tarafım bunun doğru olmadığına inanıyordu. "Aya,bu sıralar sana bir konuda teşekkür borçlu olduğumu düşünüyorum."
meraklı bakışlarım onu buldu,tam olarak bunun hangi konu olduğunu anlayamayarak konuştum. "hangi konuda,Lordum?"
"bana olan sabrın,sevgin ve bağlılığın konusunda. teşekkür ederim,bunca zaman boyunca bana karşı bağlılığından vazgeçmeyerek bana olan sevgini bana kanıtlamayı denedin. bunların yanı sıra,bana sadık ve sevgi dolu bir evlat bağışladın."
dudaklarımı sıcak bir tebessüm kapladı,ondan bunları duyacağımı pek sanmıyordum. bu durum beni şaşırtsa da,onu yanıtladım. "asıl ben size bir teşekkür borçluyum Lordum. bundan seneler evvel,hayatımın bir anlamı kalmadığını düşündüğüm ve zavallı annemin,küçük kardeşlerimin canice öldürüldüğüne şahit olduğum o korkunç gecede beni yanınıza alarak hayatımı kurtardınız." soluklandım,aklımda o geceden kalan ve acısı hala taze olan hatıralar canlandı.
"bana babalık yaptınız,bana sevgi duygusunun ne olduğunu,nasıl bir duygu olduğunu açıkladınız. size karşı olan bağlılığımı elbet size kanıtlamalıydım,size bu duyguyu yaşatmalıydım Sukuna-sama. hayatım boyunca bana sunulan en büyük şans,sizin olmamdı."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
daddy issues. | ryomen sukuna.
Fanfictiongo ahead and cry little girl, nobody does it like you do, I know how much it matters to you, I know that you got daddy issues. and if you were my little girl, I'd do whatever I could do.