1.1

906 62 54
                                    

1

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



1.1'











"Sukuna-sama,neden son zamanlarda talimleri aksatıyoruz?" fısıldadım,o çalışma masasının deri koltuğunda oturuyorken bende onun kucağına oturuyordum. bacaklarımı aşağıya doğru bırakmıştım,onun dört kolundan bir tanesi belime sarılmıştı. bir tanesiyse bacaklarıma sarılıyor ve kimonomun altından çıplak uyluklarıma dokunuyordu.

"farkındayım,bu sıralar biraz kaytarmana sebep oldum ama yakında seni eğitmeye geri döneceğim. Yorozu'yu burda ağırlıyorum ve beraber planladığımız bazı durumlar var. sana zaman ayıramıyorum,bu doğru."

o kadından haz etmiyordum,pek tanımasam da bana karşı çok sert bir üslupla konuştuğundan dolayı onu sevmemiştim. ki Uraume'de ondan nerdeyse nefret ediyordu,bunu anlayabiliyordum. homurdandım,ona saygısızlık etmek istemedim ama kurduğum cümlelere engel olamadım. "o kadını neden sarayınızda ağırladığını anlamıyorum,Lordum. bence o burdan gitmeli,onu pek sevemedim."

"sana kötü bir şey mi yaptı? söyle bana." başımı olumsuz anlamda kıpırdattım,yoksa o hatırlamıyor muydu? "onu sadece o akşam yemek salonunda gördüm,bana karşı kaba sözler söyledi. hatırlıyorsunuz öyle değil mi,Lordum?"

"o mesele.." beni kendine doğru aldı,başım onun boynunun yanına yaslanırken onun güzel kokusu burnuma doldu. "merak etme,o konuda hak ediyor olduğu cezayı ona verdim. aynı zamanda o sarayın karşı tarafında kalıyor,onunla karşılaşmayacaksın."

"pekala.." dudaklarımı büzdüm ama yapacak bir şey yoktu,Sukuna'ya bu konuda ısrarda bulunamazdım. o akşam yemeğinden ve Sukuna'yla beraber olduğumuz o geceden sonra yalnızca bir ay olmuş olmalıydı. neden bu kadar uzun zaman boyunca burda kaldığını anlayamadım ama Sukuna onunla pek muhattap olmuyordu ve Yorozu'da sanki sadece insanlara kötülük yapmaya odaklanmıştı. biliyordum,aralarında herhangi bir şey yoktu. onlar yalnızca suç ortağı olmayı deniyorlardı.

"yine de kıskanmadan edemiyorum.." mırıldandım,dört gözünden bir tanesi bana doğru döndü. onun sıcak bedenine biraz daha sokuldum,bacaklarımı onun bacakları arasından sarkıtıyordum. "başlama,Aya."

"Lordum,sizi çok seviyorum ve sarayınızda benden başka bir kadın olması beni mutsuz ediyor. anlıyorum,o kadının neden burda olduğunu anlıyorum ama onun sizlerle muhattap oluyor olması beni kıskandırıyor." biraz korkuyor olsam da -ki bu çok doğal- duygularımı açıkça ona söylüyordum.

homurdandı, "kıskanmanı gerektirecek bir durum olmadığının farkındasın ama kıskanmaktan da kendini alamıyorsun,öyle mi?" bu sözlerin ardından kıkırdadı. "tuhaf varlıklarsınız. her neyse,eğer onu burda istemiyorsan onu başka bir yere göndereceğim."

daddy issues. | ryomen sukuna.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin