Omegamıza zarar verme, pişman olursun"Acıdan bayılan omega ya bir göz atıp odadan çıktım. Başına iki adamı koydurdum. Odada ne ışık ne de bir pencere vardı zifiri karanlık ve boşluk.
Jungkook
____________________Soğuk zeminde bir köşeye sinmiş kızgınlığa girmek üzere olduğum için hem onun ağrısını hemde kasıklarımda kızgın bıçak bastırdığı yaranın ağrısından dolayı kıvranıyordum.
Zaman algımı bu zifiri karanlık odada yitirmiştim. Ağrılardan dolayı soğuk odada sıcak sıcak terlerken kapı açıldı ve içeri o alfa girdi.
Girmesi ile çıkması bir oldu ama içeri girdiği an birşey oldu ve hemen kapıyı kapattı. Birkaç dakika sonra içeri tekrar girdi. Odayı sadece kapıdan içeriye giren ışık aydınlatıyordu.
İçeri girdiğinde yerde bacaklarımı kendime çekmiş yan bir şekilde yatıyordum ki karnıma tekme atması ile herşeyin berbatlaşmasına kadar
Thv: Seni küçük sürtük, hangi büyüyü kullanıyorsun da seni öldüremiyorum söyle
JK: Vurma daha.. Fazla
Thv: Yalvarıyor musun garipSesimi çıkarmamıştım daha karnıma ard arda tekmeler yemiştim, o odadan çıktıktan sonra dün ki adamlar gelmiş ve iki gündür rutin yaptıkları şeyleri yapmışlardı. Sırtımda kırbaç izleri, Kasığımda bıçak his yarası, kollarım çiziklerle dolu , yüzüm darmadağın ve kızgınlıktaydım.
Yine acı içinde yanlız bırakılmıştım. Bir an önce ölmek istemek dışında yapacak birşeyim yoktu.
-
Bilmem kaçıncı defa kendimi boşlatmıştım. Canım yanıyor ve kapının altından aldığım korumaların alfa feromonları ile sakinleşmeye çalışmamım galiba akıl saatime göre 5. Saatindeydik. Kapının aniden açılması ile üstümü başımı düzelttim ve kapıya yöneldim.
" 5 günlüğüne misafirlerim geliyor çıkmıyorsun sesin çıkmasın yoksa , yoksası bende kalsın "
Kapı tekrar yüzüme kapanmıştı, ama ne iyi gelmişti kapının o rüzgari be...
4 Gün Sonra
Misafirler geleli 4 gün olmuş ve 4 gündür kızgınlığını tek başına atlatmaya çalışan jungkook o Bodrum'da aç, susuz ve üşüyerek zaman geçirmişti. 4 gün dayana bilmiş fakat bu 4 günün sonunda artık kendini sonsuz uyku gibi onu içine çeken sanrının içine akşam saatlerinde bırakmıştı.
Dört günün sonunda ise taehyung, Jungkook'u göz atmayı uygun bulmuş ve Bodrum'a inmişti. Neden umrunda olduğunu sorguluyordu ama Jungkook'u öyle görünce Delirmişti sadece o değil kurdu da delirmişti. Bir hışımla onu kucağına almış ve merdivenlerden çıkmaya başlamıştı.
Omzunda köprücük kemiklerinin olduğu yerde bir karıncalanma hissediyordu ama umrunda değildi. Üst kata gelip omegayı koltuğa oturtmuş ve mutfağa gidip hemen su getirmişti. Evdeki herkes uyuyordu ve şuan telaş içinde sadece bir şeyler yapmaya çalışıyordu.
Omeganın belinde gördüğü örümcek ağı ile siktiri çekmişti. Delta Kim Taehyung yaklaşık 1 haftadır Sahipli bir omegayı evinde rehin tutuyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Moon Promise [[Taekook]]
FanfictionSemetae Savunmasızca izin vermek zorunda kalmıştım. Karşımda sigara içen alfa sigarasını küllüğe bastırmış ve o da aniden tişörtünü çıkarmıştı. Benim belimde ki iz ile onun boynunda ki iz aynıydı, birer örümcek ağına sahiptik ikimizde "Merhaba sevg...