Thv: Wooyoung da mı oradaydı
JK: Evet, babamla iş birliği yapmışlardı. Babam... Babam tam bana dokunacağı sırada birisi geldi camdan babamı vurdu o ara wooyoung odada yoktu bende fırsat bilip kaçtım yolda onu gördüğümde cebimdeki tabanca ile onu vurmam zor olmadı
Thv: Jungkook omega halinle nasıl başarabildin yoksa?
JK: Babam benim bir Vita olduğumu söyledi Taehyung...
Jungkook
___________________________________________
Ben bir vitaydım, 100 yılda bir delta ile olabilmek için gelen Vita bendim. Yüzyılın Deltası Kim Taehyung'un vitasıydım ben.Anın ani sessizliği ile kendimi tutamayıp Taehyung'un dudaklarına yapıştım. Verdiği karşılıkla bunu beklediğini anlamıştım. Sırtım yatakla buluşmuş boynumda kafasını deli gibi dans ettiren deltanın göğsünde ellerimi gezdiriyordum.
Evet başlarda mükemmel biri değildi, yaptığı herşey ortadaydı ama o o zamanlarda kaldı, o benim deltanın kim Taehyungdu.
Boynumda kendi izlerini bıraktıktan sonra geri çekilmiş ve tişörtümü çıkartmıştı Elleri belimde geziyordu bir tarafta onun bana yaptığı bıçak yarası bir tarafta ruh eşi simgemiz ve ortada Küçük bir w harfi.
Elleri üçününde üzerinde yavaş yavaş gezindi ardından sol göğüs ucumu eğilip emmeye başladı. Bir diğer eliyle de diğer göğüsümü yoğuruyordu. Kasıklarımda dolaşan eller, dili ve dudakları orgazm olmama şimdiden neden olabilirdi. O bunları yaparak da bir insanı baştan çıkarabilecek bir potansiyeldeydi.
Tekrar dudaklarıma küçük bir öpücük kondurup geri çekilmişti, üstünde sadece boxer kalana kadar soyunmuştu. Boxerın üzerinden bile belli olan şişkinlik açıkçası dikkatimi çekmişti. Bugün ikimizin de zihnindeki tek şey mühürlenmekti...
Benim eşofman altımı ve boxerımı da hızlı bir şekilde altımdan çıkardığında bu işin dönüşü olmadığını ikimizde biliyorduk.
Tüm çıplaklığım ile karşısında kaldığım da gözlerinde ki o vatan sevincini görmemek mümkün değildi. Bir kurdun avına baktığı şekilde bana bakıyordu.
Beni oturur pozisyona getirmiş ve penisini ellemem için bana alan tanımıştı. Ellerimle kavramış önce tanımak istercesine sıkmıştım ardından da yapmam gerekeni yapmıştım... Sakso :DAğzımda onun penisi yer bırakmazken Kim Taehyung'u ne biçim tahrik ettiğim odadaki inlemelerinden belli oluyordu. Ağzımdaki penisini ileri geri hareket ettirmeye devam ederken salyalarım penisinin etrafında dolanıyordu.
En sonunda ağzımdan çıkarmış ve sırtımı tekrardan soğuk yatak örtüsü ile buluşturmuştu. Bu sefer ağzıma almam için iki parmağını dudaklarıma yaslamıştı. Ağzıma soktuğunda emmeye başlamıştım bir yandan da penisinin ucuna hafifçe vurunca dişlerimle onun parmaklarını ısırmamla gülümsüyordu.
Thv : sakin ol küçük Kurt
Parmaklarından birini deliğimde hissettmemle belimin yukarı doğru kasılması bir olmuştu, içimde olan yabancı ama bir o kadar da tanıdık parmaklarla zevke ulaşmaya bile razıydım şuan da. Gelgit yaparken parmağı ile içime aniden ikinci parmağını da göndermişti.
Oda benim inleme seslerimle dolup taşmıştı. Parmakları ile gelgitlerini hızlandırdıktan sonra içimden çıkmış ve o boşlukla beni bir titreme almıştı. Eli ile penisini iki üç kere çektikten sonra deliğime penisini vurmaya başlamıştı.
Ve en sonunda penisini deliğime oturtmuş ve içime ani bir hızla girmişti. Yavaş yavaş hepsini sokacak olsa gerek yarısı kadarı ile içimde duruyor yavaş bir tempo ile devam ediyordu ki birden köklemesi ile çığlık atar gibi inlemem bir olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Moon Promise [[Taekook]]
FanfictionSemetae Savunmasızca izin vermek zorunda kalmıştım. Karşımda sigara içen alfa sigarasını küllüğe bastırmış ve o da aniden tişörtünü çıkarmıştı. Benim belimde ki iz ile onun boynunda ki iz aynıydı, birer örümcek ağına sahiptik ikimizde "Merhaba sevg...