Ve birden yanımdan kalkıp giden taehyung ile ne olduğunu kestirememiştim...
Jungkook
___________________________________________Taehyung'un peşinden fevri hareketinden dolayı koşar adımlarla gitmeye başlamıştım. Az önce oturduğumuz yer partinin merkezinden uzak sakın bir yerken Taehyung birden partinin merkezine girmişti.
Taehyung'u arayan gözlerim takılı kalmış ve odak noktam haline gelen bölge de gözüme tüm travmalarımı getiren o gülüşü görmüştüm.
Babam...
Babam tam karşımda ablam ve annemle birlikte davet masasında içki içiyorlardı. Burdan gitmem lazımdı hem tek kaldığımdan dolayı hem de babamın ayak üstü yapabileceğini bildiğim şeylerden dolayı.
Taehyung'un nerede olduğu hakkında gram fikrim yoktu, annemin bana seslenmesi ile başımı yine oraya çevirmiş ve babamın bakışlarına doğru ilerlemeye başlamıştım.
Şuan tek duam Taehyung'un bir yerlerden çıkıp gelmesiydi. Babamdan bu denlice iğrenirken yanına gitmek dahi istemiyordum.
Evet bir yanımda annem ismini bile anmaktan nefret duyduğum annem ve çocuk aklı ile yaptıklarını normal karşıladığım babam..
Bayan Hyeon-soo ve Bay Yoon-seok...
(Babası Ys annesi Hs)
Ys: Oo Jeon ailesinin biricik omegası, kendimi göstermiyorsun hiç
Ve eli sırtıma gitti
Hs: Son zamanlarda çok meşgul jungkook, eşleşti biliyor musun hayatım
Ys: Hımmmm, öyle mi olmuş kimmiş bu zavallıEli belimden aşağıya doğru indi
Ys: Zavallı dememe alınmıyorsun değil mi jungkook, ne de olsa erkek bir omega ile ruh eşi olmak toplumca kötü yargılanan birşey
Eli kalçalarımda geziniyordu
Kendimi bir tık geri almış ve uzaklaşmaya çalışmıştım. Kurdum yardımı ile Taehyunga ulaşmaya çalışıyordum ama yakarışları boşaydı kendisi de öyle hissediyordu.
Hs: Aslında Jungkook'un ruh eşi- o da ne yanında ki kız kim
Bakışlarımı annemin baktığı yere doğru odaklamıştım, Taehyung kolunda bir kadın ile partinin uzak kısmına götürüyordu. O kadın kimdi?
Ys: Ben ne demiştim Jeon, seni kimse kolay kolay kabullenemez benden ve annenden başka
**FLASHBACK**
" Ne demiştim ben her zmann, senin bu kirli vücudunu kimse kabullenemeyecek.. Kimse seni sen olduğun için sevemeyecek tüm bunlara katlanıp yanımızda kalıcaksın sonsuza dek... Seni kimse kolay kolay kabullenmeyecek benden ve annenden başka... "
**FLASHBACK END**
Kendimi bir hışımla oradan atmış babaöın konuşmalarımı manipülelerini geride bırakmış ve az önce Oturduğumuz masalara doğru gitmiştim. Az önce oturduğum yere o gelen kız oturmuş taehyung ile şen şakrak muhabbet ediyorlardı. Masadaki alsalar kalkmış ve gitmiş benim annemin yaşlarında bir kadın ve adam oturuyordu.
Kimin ve Felix beni pistin ortasından hızlıcs kenara çekmiş ve konuşmaya başlamışlardı. Gerçekten sinirlerim bozulmaya başlamıştı . O kız sinirimi bozmamıştı Taehyungun dengesizliği ve aptallığı sinirimi bozuyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Moon Promise [[Taekook]]
FanfictionSemetae Savunmasızca izin vermek zorunda kalmıştım. Karşımda sigara içen alfa sigarasını küllüğe bastırmış ve o da aniden tişörtünü çıkarmıştı. Benim belimde ki iz ile onun boynunda ki iz aynıydı, birer örümcek ağına sahiptik ikimizde "Merhaba sevg...