4.

212 9 23
                                    

Evime geçip birkaç saat zaman geçirdikten sonra kapının çalması ile dışarıya çıktım ve kapıda duran Wooyoung ile naneyi yediğimi Anladım. Ama sorun onun da ötesinde duran delta olmasıydı...

Wooyoung:Kaç gündür nerelerdeydin sevgilim? Seni çok özledim
JK: Wooyoung...

Jungkook
____________________________________

Taehyung'un birden hızlı adımlar ile kapıma kadar gelip wooyounga yumruğu geçirmesi bir oldu. Yerde ona delicesine vururken ben donakalmıştım. En sonunda durdurmazsam ikisinin kurda dönüşüp birbirlerini delik deşik edeceklerini düşünüp durdurmaya çalışmıştım.

JK: Taehyung yeter dur artık ölücek
Thv: Benim omegama, benim olana bir daha yaklaşırsan seni param pirçik ederim anlıyor musun, siktir git buradan şimdi.
Wooyoung: Daha konuşacağız bekle bu iş burada bitmedi jungkook

Taehyung içeri girip kapıyı hızla kapatmış ve beni birden kapı ile arasına almıştı. Ben daha ne olduğunu anlamadan dudaklarıma yapışmış ve hayatımda görmediğim bir sertlik ile beni öpmeye başlamıştı.

Dudaklarımı dişlemesi ile karşılık vermeye başlamıştım. Öpüşürken birden beni bacaklarımdan kaldırarak salona doğru ilerledi. Kendisi koltuğa oturunca bende yüzüm ona dönecek şekilde kucağında oturur kalmıştım. Koltukta da bir süre beni öptükten sonra ayrılmış ve köyü kahve gözlerini bana dikerek konuşmaya başlamıştı.

Thv: İstenmeden eşlenmiş olabiliriz ama benim olan benimdir, benden başka el, ten, göz değemez.  bende onunumdur. Ben nasıl sadık biri isem öyle olacaksın anlıyor musun?
JK : Ne
Thv : İki günün var eşyalarını topla ben bugün buradayım ve bana bu akşam kapıdaki çocuk hakkında herşeyi anlatacaksın.
JK: Bipolar falan mısın karakterin nasıl bu kadar ani değişebiliyor.
Thv: İzi silemeyiz bu raddeden sonra eninde sonunda birbirimizi seveceğiz ben sadece süreci hızlandırma kararı aldım
JK: Annemin kararı değil mi siktir git
Thv: Hoşuna gidiyor olsa bu kararlar hala kucağımda olduğuna göre

Utancımdan yerin dibine kadar girmiştim hemen kucağından inip odama girmiştim. Delta içeride telefon ile konuşurken bende eğitim alanına gitmek için hazırlanmıştım. Siyah boyunlu dar bi kazak giymiş altın da yeşil kalın kemerli bir kargo giymiştim ve oradan çıkmıştım.

JK: Eğitim alanına gideceğim, gelicek misin yoksa burada mı kalacaksın?
Thv : Sence
JK: Yürü o zaman az bir vakit kaldı.
Thv: Emredersin omegam

Tepeden aşağı doğru inerken bugün ki poligon eğitimi için tabancamı kontrol ediyordum, delta ise ne yaptığıma bakıyordu.

Thv: Atış eğitimi ha
JK: Beğenemedin mi
Thv : Acaba atabiliyor musun onu merak ettim.
JK: Merakını güzelce gidericem merak etme
Thv: Hımm, sadece bu konuda mı peki başka konularda da oldukça meraklıyımdır da
JK: Sapıklaşma, kızgınlığa falan mı giriyorsun acaba
Thv: Yok canım, doğal halim bu benim
Jk: Çok şüphelisin delta

Moon Promise [[Taekook]]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin