Yb sınır = 30 yorum 15 oy
Jennie ise parti için Jungkook'u her seferinde moralini yerine getirmeye çalışıyor kimi zaman onunla ağlıyor, kimi zamanda onunla gülüyordu. Haftalar sonra bugün beraber dışarı çıkmış ve parti için kendilerine elbise almışlar, birlikte kuaföre gitmişlerdi. Jungkook, Taehyung'un çok sevdiği kahverengi saçlarını kuaförde sarıya boyatmış. Ve tam anlamı ile bir omega olmuştu.
Jungkook
___________________________________________Kendimi son birkaç güne göre iyi hissetmeme bağlı olarak bugün ablam ile olacak partiye katılmaya son dakika karar vermiştik, abimin uzun ısrarları ile kafa dağıtmak için de iyi olacağını düşünmüştük tek sıkıntı Taehyung'un orda olması ve yanına Nimsoo'yu getirme ihtimali olmasıydı.
Ablam benim omega benliğimi geri getirmek istercesine elbise seçerken benim düşündüğüm şeylerden sıyrılma çabamın etkisi birlikte olmuştu. Elinde gösterdiği vucüdu saran omuz ve sırt dekoltesi olan, kolları sarkıntılı beyaz elbise çok feminen durmasına rağmen gerçekten hoşuma gitmişti. Ayrıca sarı saçlarım ile uyacağı da aşikardı.
Daha fazla abartmaya lüzum olmadıpını düşünerek evden ablamla beraber çıkmış ve yola koyulmuştuk. Bugün çoğu şeyin dönüm noktası olacaktı. Kalan bu 10 gün de olan herşey bir dönüm noktasıydı aslında
Parti mekanına geldiğimizde çoğu kişinin içmeye başladığını belliydi hatta bazıları sarhoş olsa gerek kenarda köşede oturuyorlardı. Yanımda getirdiğim 5 omegaya dikkatli olmaları ile ilgili uyarı serenatımı sunduktan sonra içeriye girmiştik. Ablam ile birlikte var koltuklarından birine oturmuş etrafı Kolaçan ediyorduk. Gelen garson ile ablam iki viski söylemiş ve o sırada gözlerim bir kişiye takılmıştı.
Kim Taehyung...Giydiği kahverengi takımın içinde o saçları ile inanılmaz yakışıklı duruyordu. Feromonları az biraz geliyordu mühürlü eşim olduğu için fakat o benim farkıms bile varmamıştı, sayesinde kurdum içine kapanmış ve feromon bezlerim etkisiz hale gelmişti. Ama yine de fazla düşünmeme gerek kalmadan delta benim farkıma varmış olacak ki üzerimde hissettiğim gözlerin ağırlığını hissediyordum.
" Abla ben bir lavaboya gidip geliyorum"
Ablamın onaylaması ile oturdu puma yerden kalkıp üstümü düzelttim ve lavaboya gittim. Lavaboya girip çıkmam bir olmuş ve ellerimi hızlıca yıkayıp tuvaletten çıkmıştım. Kapının olduğu yerdeki büyük hol de tam karşımda ki duvara yaslanan Taehyung ile Omegam içine kapanmış olsa bile ilk gün ki heyecanı hissetmiştim ve bu heyecan kalbime fazla geliyo olsa gerek kalp atışlarım normaline göre hızlanmıştı.
" Bir kere sarılabilir miyim, Ay yüzlü çocuk"
Dediği şey vücudumun alevlenmesine sebep olmuştu. Ay sözümüzü hatırlıyordu, Ama bu sözünü tutmadığı anlamına gelmiyordu.
Olduğum yerde cevap vermeden durmam ile yanıma gelmiş ve kollarını sıkı sıkı bana sarmış. Kafasını boynuma, feromon bezimin üzerine sokmuş ve öpüyordu aynı zamanda bir eli de belimde ki ruh eşi simgemiz olan Örümcek ağını okşuyordu. Ama birşeyler ters gittiğini anlamış olsa gerek kafasını boynumdan geri çekmiş ve bana yönelmişti.
"Feromonların yok denecek kadar az, hem delta hemde ruh eşin olmama rağmen alamadım sorun ne sevgilim"
" Omegam... Omegam ruh eşi olmamızı red edip içine kapandı"
Taehyung duyduğu şey ile birşeyler beynine yeni dank etmiş olsa gerek gözlerimin içine odaklanmış ve birden can havliyle birşeyler söyleyip gitmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Moon Promise [[Taekook]]
FanfictionSemetae Savunmasızca izin vermek zorunda kalmıştım. Karşımda sigara içen alfa sigarasını küllüğe bastırmış ve o da aniden tişörtünü çıkarmıştı. Benim belimde ki iz ile onun boynunda ki iz aynıydı, birer örümcek ağına sahiptik ikimizde "Merhaba sevg...