8.

95 5 5
                                    

.Bodrum'da onsuz karanlıkta kalmak ile, salonda çıplak onsuz ve üşümüş kalmak aynı şeydi

Dejavu yaşıyordum ve Taehyung'un kurdu benle iletişime geçmişti.

"Özür dilerim omegam... En yakın zamanda geleceğim üzülme

Jungkook
_________________________________________

Yaklaşık 4 gündür yoktu taehyung, tam 4 gün önce beni yanlız başıma bırakmış ve gitmişti. Evde geçirdiğim klasik yanlız günlerden biriydi bugünün tek farkı alana inip getirdiğim omegalara alanda ilk derslerini verecek olmamdı.

Kendime hızlıca bir krep yapıp yemiş ve üstüme yapışan siyah uzun kollu basic sporcu ailesini giymiş altıma da siyah baggy jeans giymiş dışarı çıkmıştım.

Eğitim alanına varmama az bir vakit kamışken yukarda bekleyen kalabalığa döndüm bir kavga olduğu kesindi ama buradan hiçbirşeyi çözememiştim.

Olayı ayırmak için ortasına kadar girmiştim ama olay yoktu, tüm kafalar kalkmış ve bana dikilmiş ve kulağıma fısıldanan ses son duyduğum şey olmuştu

"iyi uykular güzelim... "

Kim Taehyung
__________________________________________

3. Alana yapılan anı saldırırdan beridir alanın darmadumanlığını toparlamaya çalışılıyor diğer alan liderleri ile görüşmeler yapılıyor ve 3. Alanın liderinin öldürülmesi sonucuyla yaşanıcak değişiklikler konuşuluyordu. Kimin yaptığıyla alakalı kimsenin gram fikri yoktu, yada amacı ile ilgili olan .

Tek bir kişinin yapmış olması imkansızdı yaklaşık 30-35 asker ve 2 komutan öldürülmüş ve bu katliamdan sorumlu olan kimse onun ölümü için hepimiz hem fikirdik. 1. Alanın yani en kontrol merkezinin lideri olarak 5 gündür buradaydım , o gece bırakıp gittiğim Jungkook'un burnumda tüten kokusu ile sarhoş olmak istiyordum. Dün aradığımda telefonumu açmamış ve ad önceki aramalarıma da cevap alamamıştım.

Üstten gelen bildirim sesi ile tıklamış ve whatsapa girmiştim. Bilinmeyen bir numaradan gelen görüntüler ile yerimde donup kalmıştım. Odada tek değildim yoongi ve Hyunjin ileydim ve izlediğim video ile ikiside vereceğim tepkiye hazır gibiydi

Video da jungkook bir yatakta bağlanmış üst kısmı tamamen çıplak ve kırbaç izleri olarak düşündüğüm izler ile doluydu. Adamın biri gidip Jungkook'un belinin bir tarafında olan simgeye bakmış dokunmuş ve ardından yanda benim ilk zamanlar yaptığım yara izine bakmıştı.

Ve o iki yerin tam arasına " w " Çizmişti.

Bunu yapan piç tabiki de wooyoungdu fakat arkadan gelen görüntü ile duraksamıştım. Eğitim aldığım hocam da oradaydı ve wooyoung hocama seslenişi kulağımda yankılanıyordu

" Oğlunu arzulayan bir adam görmemiştim bay Jeon hayat bir kere daha şaşırttı beni... "

O sikik adam Jungkook'a adını duyduğu anda bile ağlayavağı travmalar bırakmıştı ve şuan onun elindeydi

Tae: HERKES TOPLANSIN?! ESKİ BAŞ EĞİTMEN BAY JEON'U VE EŞİM OMEGA JEON JUNGKOOKU BULMAYA ODAKLANSIN!
Yoongi: Taehyung alan ne olacak
Tae: siktirtme alanını yoongi jungkooku kaçırmışlar, gerek 40 alanın kırkı elden gitse onu bulmadan bir sik yapmam
Hyunjin: Yoongi bu sefer taehyung haklı olabilir ona yardım etmeliyiz karışmayalım

_._._._

Saatler sonra Jungkook'un yerini bulabilmişlerdi , şuan da tek sorunumuz o yere güvenli bir şekilde girebilmekti. Güvenliden kastım jungkookun tek bir saç teline bile zarar vermelerine daha sebep olmadan gidebilmekti.

Bulunduğumuz ormanın aksine daha batı tarafında kalan bir ormanda olduklarını söylemişlerdi. Hyunjin gideceğimiz alfaları belirliyordu.

Yoongi ise ekipmanlar ile ilgili yardımcılarla iletişim halindeydi.

O video da kesici bir alet ile karnına w harfi çizmelerinden sonra kendime hakim olabileceğimi daha fazla düşünemiyordum, jungkook la kurdum aracılığı ile iletişime de geçemiyordum.

Bulunduğum tahta kulübe evden çıkıp merkeze giderken alanın giriş kısmında ki kalabalık dikkatimi çekti ve o tarafa ilerledim. Aldığım tanıdık feromon kokusu ile koşmaya başlamam bir olmuştu. O ferah gül kokusunu nerde olsam tanırdım.

Kalabalığın içine daldığımda tam ortada zar zor  ayakta duran jungkook ile göz göze geldim, çevrede ne kadar alfa olsa da salgılanan bu feromon kokusuna dayanamayacakları için ve eşinin ben olduğumu bildikleri için yardım dahi etmiyorlardı.

Jungkook'un konuşmasına dahi izin vermeden onu sırtladım ve geldiğim kulübeye doğru koşuşturmaya başladım. Ardımdan gelen yoongi ve Hyunjin ve eşleri doktorlara seslenerek bulunduğumuz eve gelmişlerdi.

Thv : Güzelim, özür dilerim gelemedim . Seni daha erken alamadım oradan. Bebeğim iyi misin? Sikicem o adamların belasını
JK: Sikemezsin artık sikilemezler... Öldüler

Dediği şeyler şok etkisi bırakmıştı üstümde bir omeganın iki alfa ile baş etmesi oldukça zordu, yoksa jungkook da bir...

Thv : Güzelim üstünü çıkarılm rahat et olur mu
JK: Çıkarmasak üşüyorum
Felix: Hyung hava 30 derece zaten ter içindesin ne üsümesi çıkar şunu ferahla
Hyunjin: Yavrum, biz gidelim baş başa konuşsunlar
Yg : Hyunjin haklı, hadi jimin çıkalım.

Jungkook
___________________________________________
Onların gidişi ile birlikte taehyung üstümdeki tişörtü çıkarmamda yardımcı olmuştu. Elleri direkt olarak karnıma gitmiş ve okşamaya başlamıştı.

"W" Harfinin üstünü okşuyordu ve en sonunda göz teması kurması ile ürkmüştüm.

Thv: Wooyoung da mı oradaydı
JK: Evet, babamla iş birliği yapmışlardı. Babam... Babam tam bana dokunacağı sırada birisi geldi camdan babamı vurdu o ara wooyoung odada yoktu bende fırsat bilip kaçtım yolda onu gördüğümde cebimdeki tabanca ile onu vurmam zor olmadı
Thv: Jungkook omega halinle nasıl başarabildin yoksa?
JK: Babam benim bir Vita olduğumu söyledi Taehyung...

Bu bölüm kısa oldu ama etkileşim azalınca yazasım kalmıyor 🤡

7 oy -15 yorum sınır yb için 🤓

Moon Promise [[Taekook]]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin