Jimini ve doktorları beklerken ambulans çağırmak için telefonumu çıkardığımda beni salmayan sapıkdan gelen bir mesaj ile irkildim.
Bilinmeyen
-seni görebiliyorum
-Çok güzelsin omegaJungkook
__________________________________________
Babamı vurup kaçabilmeme yardım eden kişi tarafından böyle mesajlar almak bir yandan iğrenç bir yandan da garip hissettirirken ne yapacağımı bilmiyordum şu son yaşanan olaylardan sonra zaten arama Taehyung ile soğukluk girmişken bu konuyu anlatmak şuanlık aklıma yatmıyordu...Doktorlar hemen gelip yerde yatan omega ile ilgilenmiş ağaça bağlı alfa ise üç doz yatıştırıcı verilerek disiplin amaçlı merkeze gönderilmiş orada ki kurulda hakkında işlem başlatılıcaktı.
Omeganın ambulans ile hastaneye gitmedi ile olay yerinden ayrılmış ve toplantı yapılacak olan salona ilerlemeye başlamıştım. Liderler arasında gerçekleştirilecek olan bu toplantıda gidişat hakkında konuşulacak ve alanlar hakkında dağılımın düzeni sağlanacaktı.
Odamdan dosyalarımı alıp toplantı odasına geçmiştim. İsmimin yazılı olduğu koltuğa geçtiğimde solumda baş köşede oturan Taehyung ve karşımfa oturan alfaların lideri ile kısa bir bakışmadan sonra elimdeki dosyaları son bir kez kurcalamaya başlamıştım.
Belimde gezinen el ile ürkmüş ve kafamı dosyalardan kaldırdığımda Taehyung olduğunu anlamış ve elini yavaşca belimden çekmesini sağlamıştım.
Thv: Yemek yemedin karnın sırtına yapışmış sevgilim
JK: Hatırlatma olanları sinirimi bozuyorsun tae
Thv: Sikeyim cidden küstün mü?
JK: Sus, konuşmak istemiyorumTaehyung onu terslediğim için bana ters bir yüz ifadesi ile bakıyorken herkesin gelmesi ve liderlerin yardımcılarının da gelmesi ile toplantıya başlanılmıştı.
-
Omegaları 2. Alana tekrar götürmek için elimden geleni yapıyorken Taehyung bu kurul toplantısında fikrimi ikinci kez red etmişti ve beni küçük düşürmüştü ama ben pes etmeyecek ve omegalarımı alıp tekrardan ikinci alana geçecektim. Ya alfalar gidecekti ki bu fikri sunmayı kimse göze alamazken omegalarımı alıp gitmek bizim için en iyi seçenek haline gelmişti.
Thv: Alfalardan 3 bölüm var, ikinci bölüme timsah ve karga ekipleri geçiş yapacak. Kartal ekibi üst düzey eğitim ile bu raddeye geldikleri İçin burada kalacaklar
JK: Peki ya omega ekibi?
Thv: Omega timi burada kalıcak, alt kısım yerine 1. Alanın üst kısmındaki poligon alanına geçiş yapılacak.
Jackson: Alfaları burada azaltmak iyi bir fikir değil iki ekip göndermek yerine bir ekip göndermeyi teklif ediyorum
Hyunjin : Jackson haklı iki ekibin kalmadı burada daha iyi olur güvenlik açısından
Thv : Tamam karar burada kartal ve timsah ekibi kalacak şekilde değiştirildi. 2. Alanda toplam 4 ekip olacak ;1 Beta ekibi, 2 alfa ekibi ve 1 omega ekibi. Toplantı burada sona ermiştir gidebilirsiniz...Jimin ve Felix arkamda beklerken ben de dosyalarımı topluyordum. Taehyung ise hala çıkmamış ağzının içinde gezdirdiği dili ile bakışlarını üzerimde gezdiriyordu.
Oturduğum sandalyeden kalktığım sırada Taehyung'un da benle aynı anda kalktığını fark etmiştim. Jimin elimdeki dosyaları odama götürmek için elimden alırken felix ile ilerliyorduk.Bir yandan arkamdan gelen kahve ve tarçın feromonlarını hissedebiliyordum.
Felix: Hyung, eşiniz Bay Kim arkanızdan geliyor en iyisi ben sizi şimdiden yanlız bırakayım iyi geceler
JK: İyi geceler lixieToplantı sonrasında liderler bir yemek için buluşacaklardı saat henüz 7 ydi ve akşam 10'a kadar zamanım varken eve gidip bir an önce üzerimi değiştirmek istiyordum. Tabi delta da yol boyu arkamdan gelerek bana eşlik ediyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Moon Promise [[Taekook]]
أدب الهواةSemetae Savunmasızca izin vermek zorunda kalmıştım. Karşımda sigara içen alfa sigarasını küllüğe bastırmış ve o da aniden tişörtünü çıkarmıştı. Benim belimde ki iz ile onun boynunda ki iz aynıydı, birer örümcek ağına sahiptik ikimizde "Merhaba sevg...