Taehyung
___________________________________________Yapılacak olan kurul toplantısı için evden Jungkook'a yalan söylemek zorunda kalarak çıkmıştım. Bir deltanın yaşadıpı dönemde iki vita çıkması durumunda çok az rastlanılan bir dururken bunun benim başıma gelmiş olması ve toplumun Jungkook'un türünü öğrendiği zamandan beri omega olarak bilmeleri ikimizin arasına büyük bir taş koymuş ve önümüze çıkan diğer vita olan lanet nimsoo ile başımı derde sokmuştu.
Jungkook komadan yeni çıktığı için ona nimsoo ve benim için yöneticilerin uygun kararlarının konuşulacağı bir toplantı yapılacağını söyleyemezdim. Toplantı sonrasında ise herşeyi söylemeyi planlıyordum ne kadar bana darılacak yada küsecek olsak bile.
Toplantı ,daha boş bir alanda yapılmak istenilmesi üzere 4. Alan da yapılacaktı. 4. Alan da şuan oldukça fazla bir hareketlilik vardı. Ben ise oturmuş babamları bekliyordum. Babamın kurul başkan yardımcısı olması bir nebze içimi rahatlatıyordu fakat nimsoo'nun babası da diğer başkan yardımcısıydı.
Son 5 dakika kala içeri doğru geçmiş ve babamın yanında olan koltuğumda yerimi almıştım. Birazdan olacak herşeyin sorumluluğunu hissederek ağırlığımı koymaktı hedefim.
Yazardan
_________________________________________Toplantı başlamış, tüm kurul üyeleri yerlerini almıştı. Yönetici toplantı ile alakalı sözlerini söyleyip tarafların uzlaşmak için şikayetlerini ve isteklerini dinliyordu. Şikayetçi olan taraf Nimsoo ve ailesi ilk konuşan taraf olmuşlardı.
" Vita kızım Nimsoo, evlenmesi gereken kişinin ayrıca deltasının kim olduğunun gayet farkındayken. Delta bir omega ile eşleşmiş ve mühürlenmiştir. Talebimiz Vita Park Nimsoo ile Delta Kim Taehyung'un bir yuva kurması ve Deltanın eşi olan omeganın mühürünü kazıtmasıdır. Talep kabul edilmediği takdirde o omeganın ölümü için talep açmak istiyoruz. "
Dedikleri şey Deltanın ellerinin yumruk yapmaktan kurulabileceğini sağlayacak kadar sinirlendirmişti . Babasının cevabını beklerken saygıda kusur etmemek için sabırla bekliyordu. Jungkook'tan ayrı kalmayı yada onun ölümünü ikisini de istemiyordu o Taehyung'un nefesiydi.
" Taehyung'un kurduna karşı çıkması gibi bir durum söz konusu değildir. Ruh eşleri kurtların beğenme dürtüsü üzerine seçilirken neden Nimsoo seçilmedi diye mantıksız bir şikayet açılması kadar gereksiz bir durum yoktur. Oğlum ve kurdu eşini sevmektedir . Ruh eşi seçimi konusu üzerinde oğlumun bir seçimi esas olmama durumunu göz önünde bulundurarak en uygun kararın verilmesini talep ediyoruz. "
Babamın mantıklı konuşması üzerine masada fısıltılar oluşmaya başlamıştı. Ama Nimsoo birden ağlayınca bu fısıltılar kesilmiş ve pür dikkat gözler ona dönmüştü.
" Ben Vita olarak deltamın başkasını sevmesinin acısını kurdumla çekiyorum, kurdum kendini içe kapattı ve bundan dolayı uyuyamıyorum, mutlu bile olamıyorum... Benim kurdum deltası ile olması gereken bir kural fakat deltası herhangi bir omega ya gönül vermiş... Omeganın mührünün kazıtılmasını talep ediyorum. "
" Ben Delta Kim Taehyung, eşime herhangi bir zarar gelicek olursa hepinizi parçalarım. Talepler doğrultusunda uzlaşma noktası olarak Eşimin Vita olduğunun kanıtlanması için Kan testi talep ediyorum... Bu 1 aylık süreçte ayrı yaşayacağımızı ve eşim yerine Şikayetçi Park Nimsoo ile yaşayacağımın teklifini sunuyorum. Bunu red edeceğiniz takdirde eşimle birlikte kalıp bize sürülecek tüm elleri kırmaktan çekinmeyeceğimi belirtiyorum. "
Tek Jungkook ile olabileceği yöntemin bu olduğunu düşünüyordu. Kendileri jungkook komadayken zaten bir kan testi yaptırmış ve onun Vita olduğunu kanıtlamışlardı. O yüzden kan testi konusunda içi rahattı... Ayrı kalma kısmı onun için zordu Jungkook'a bunu söylerken ne diyebileceğini bilmiyordu bile fakat karşısında ki Nimsoo'nun aslında bir Vita olmadığını iyi biliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Moon Promise [[Taekook]]
FanfictionSemetae Savunmasızca izin vermek zorunda kalmıştım. Karşımda sigara içen alfa sigarasını küllüğe bastırmış ve o da aniden tişörtünü çıkarmıştı. Benim belimde ki iz ile onun boynunda ki iz aynıydı, birer örümcek ağına sahiptik ikimizde "Merhaba sevg...