15.

53 3 0
                                    

Yb sınır 20 yorum + 5 oy

  

"Aşağılık herif"

Bu saatten sonra ay sözümüzü de bozmuş olmuştu. En karanlık yollarımı aydınlatacağına dair vermiş olduğu sözü o yollara kendi karanlığını getirerekten bozmuştu.

Ay sözü artık bir hiçti...

Taehyung
__________________________________________

Kurt formunda 20 dakika da vitamın yanına gelmiştim fakat o benim yüzüme söylediği iki kelime ile bu bir ayın çok beter geçeceğinin fragmanını yansıtmıştı.

Valizlerini koyar koymaz arabaya binmiş ve gitmişti. Hyunjine şu bir ay da ne işi varsa bırakıp Jungkook'a uzaktan bakıcılık yapması için görev vermiş ve ağlayacağımı bildiğim için Ofisime doğru çıkmıştım. Nimsoo karısını şu bir ayın sonunda öldürsem ben anca huzura erişebilirdim zaten.

Masanın üzerine bırkatığım telefonumun ekranına düşen çağrı ile telefonuma yönelmiştim.

"Alo deltam, ne zaman evimize geleceksin ona göre hazırlıklar yapayım"

Duyduğum ses ile telefonu kapatmıştım, biz en son jungkook ile düğün, balayı hayalleri kurarken şuan da jungkook nerde bir bilgim bile yok ayrıca akşam evde beni bekleyen lanet orospu bir vita var.

Jungkook'a gittiğinden  beri yazıyordum fakat Mesajlarım iletilmiyoru. Jimin ve Felix'in dediğine göre onları engellememiş ve rahatlıkla iletişime geçmişler. Fakat benim ona ulaşmamın henüz bir yolu yoktu... Henüz :)

Saat akşam 8 'e gelmek üzereydi işlerimi toparlasam da o kadının evine ne kadar geç gidebilirsem kâr da olacağım için ofisteki koltuğuma uzanmış ve daha ilk günden feromonlarına hasret kaldığım omegamın fotoğraflarına göz atıyordum. O benim mühürlü eşimdi,ruh eşimdi, vitamdı bunları göz ardı edip nasıl böyle bir karar aldılar gram fikrim yoktu.

Birkaç saat telefonumla vakit geçirmiş ve saat gece 12 olmuştu. 1. Alandan -3. Alana gidene kadar 1-1.30 saat de yol süreceği için yola çıkmayı tercih etmiştim. Ofisimden çıkınca gözüm evimize takılmıştı... Bizim içinde zorluklar olsun yada mutluluklar olsun bir sürü anı biriktirdiğimiz evimize. Ama umarım son bakışım olmayacaktı.

"Kim bilir belki de son olacaktı... "

***

Nimsoo'nun evine gelmiş ve kapıda zile basmak için durmuştum, ne elim zile basmak istiyordu ne de ayaklarım içeriye girmek. Zor bela zile bastıktan sonra kapının açılması ile karşımda üstünde yok denecek kırmızı bir gecelik ile duran Nimsoo ile göz göze geldim. Beni görmesi ile bana sımsıkı sarılmıştı ama benden almış olduğu ters tepki ile yerinde saymış ve gerilemişti.

" SİKTİR GİT NİMSOO, mühürlü olan bir delta ya bunu yapacak kadar yürek mi yedin? Bu olaylar bittiği zaman ilk işim seni birkaç kurda yem etmek olucak "

Sinirden ittiğim nimsoo kafasını mutfak kapısına çarpmış ve ağlıyordu açıkcası yaptığım şey ona az bile gelmişti o yüzden umursamayıp arka bahçeye gittim. 1 ay boyunca evine ayak bile sürmek istemediğim için tüm hayatımı bahçede geçirmeye karar vermiştim . ruh eşi simgenin olduğu bölge ile karnıma bir acı sağlanana kadar odak noktam olan konu uçup gitmiş ve ağrılarımın nedenini destan ile iletişime geçerek çözmem gerektiğinin farkına varmıştım.

"Omegan küsmek üzere Taehyung, aranızdaki ruh eşi bağını koparabilecek kadar derin duygular içinde... Bunların tüm suçlusu o kadın "
"Bir hafta içinde sürünün başına geçmek için babandan izin al ve o kadını öldürt! Omegamız bizim yüzümüzden bu halde! "

Kurdum benle iletişimini bitirir bitirmez hyunjinin aramasını cevapladım bir yandan endişeli bir yandan da boğuk gelen sesi çok garip bir hava veriyordu.

" Taehyung, jungkook ağlamaktan bi hal oldu ablası geldi doktora götürüp serum taktırmak için . Bir süre ablası ile kalacak jennie öyle istiyormuş "

" Hwang hangi hastane çabuk söyle"

" Jennie izin vermiyor, o bok çuvalına söyle kardeşimin yanıns bir daha yaklaşmasın dedi ve arabası ile uzaklaştı 2-3 dakika önce"

" Hwang yine de peşlerinden ayrılma ben gece yarısı gelmeye çalışırım. "

Telefonu kapatmış ve bahçe terasında oturduğum sandalye de kafamın içinde ki düşünceler ile baş başa kalmıştım...

***

Jungkook
___________________________________________

Yaklaşık iki gün olmuştu,işim var deyip gitmiş ve ardından kurulun kararını bana söylemeye gelen hyunjin ile eşimin benden gidişini öğreneli. Omegam 3 aylık bir uyku sonrasında ruh eşini bi hayli isterken kaybetmesi ile duygu çöküşü yaşamış benimle bile olan iletişimini kesmişti. En sonunda yemek yiyecek enerjiyi bile bulamadığım için ağlaya ağlaya bayılmış ve hastaneye getirilmiştim.

Ablam Jennie ile sohbet ediyor, ara sıra yanıma gelen Hyunjin ve Felix ile konuşuyordum sadece tabi iki kelime söylemek sohbet etmek, konuşmak denilirse.

Yaklaşık 3-4 gün sonra bir yılbaşı partisi yapılacaktı, liderlerin ve birkaç yardımcı ile seçilen çaylakların olduğu bir parti olacaktı. Omegaların lideri olduğum için partiye katılmam gerekiyordu ki katılmamazlık yapmam imkansızdı, bunun için bir an önce toparlanmam gerekiyordu.

" Güzelim daha iyi misin? , sana çay getirdim iç bakalım... Birkaç saat sonra eve döneceğiz "

" Teşekkür ederim abla "

***

Yazardan
___________________________________________

Aradan günler geçmiş ve ikilinin birbirine olan hasreti hala devam ediyordu. Bu bir aylık sürenin son 10 günü kalmış bu süreçte Jungkook'un kurdu depresyona girdiği için feromon üretmeyi durdurmuş, iletişimini kesmişti. Delta ise omegasına ulaşamadığı için Taehyung'u kemiriyor, Taehyung'un aklında olan Jungkook'u daha fazla içselleştirmesine ve kendini üzmesine sebep oluyordu.

Nimsoo ise Taehyung'u elde etmek için herşeyi yapıyor, Fakat Taehyung kendi olduğunca iş çıkarıp eve geç geliyor sabah da erken çıktığı için onunla fazla yüz göz olmuyordu.

Jennie ise parti için Jungkook'u her seferinde moralini yerine getirmeye çalışıyor kimi zaman onunla ağlıyor, kimi zamanda onunla gülüyordu. Haftalar sonra bugün beraber dışarı çıkmış ve parti için kendilerine elbise almışlar, birlikte kuaföre gitmişlerdi. Jungkook, Taehyung'un çok sevdiği kahverengi saçlarını kuaförde sarıya boyatmış. Ve tam anlamı ile bir omega olmuştu.

Bu bölüm biraz kısa oldu kusura bakmayınnn.

Moon Promise [[Taekook]]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin