12.

69 5 0
                                    

Taehyung jungkooku sudan çıkarttığı gibi kucağına almış ve alanda dolaşmaya başlamış. Bu manzara ile karşılaşan birkaç kişi olayın ciddiyetini fark edip ambulansı aramıştı ama tam o anda büyük bir çığlık, feryat ile karşı karşıya kalmışlardı.

Taehyung'un omegasının bilinci yerinde değildi ve bu çığlık omegası içindi

Taehyung'un çığlığı ilk defa omega içindi.

Yazardan
_________________________________________

Jungkook nefes almadan Taehyung'un kolları arasında öylece durduğu süre boyu Taehyung için bir cehennemdi. Çünkü yanında kalp atışları şekil değiştiren çocuğun kolları arasında sessizliğine hüküm giymişti.

Canı yanıyordu, onu hissedememekden, ona daha iyi davranamadığından, onu yeterince sevemediğinden gibi boktan sebepler kurcalıyordu kafasını

Sahiden seven insan, sevdiğinin gitmesine dayanabilir miydi? Dayanamazdı... İnsan en çok sevdiğinin gitmesine üzülürdü, gittiği yer fark etmezdi ya bir başkasıns gider onu aşkı ile baş başa bırakırdı, yada öbür dünyaya göçerdi.

Taehyung ise şuan da deli olurcasına gitmemesini istiyordu, saçını ellemeye çekinirken o piçin o suyun altında Jungkook'u boğduğu An aklına geldikçe dünyayı yıkası geliyordu. Deltalar bu zamana kadar omegalarını sevme şekilleri ve onlara bağlı olup korumalarından bilinirlerdi bu durum Taehyung için çok zordu çünkü o kendi omegasını koruyamamıştı.

Geldiklerinden beri hastane koridorlarında volta atıyordu, Hyun-Jun ve felix ne kadar durup dinlenmesi için yalvarsa da kabul etmiyor yoğun bakım ünitesinin başinda perdesi kapalı ofanın önünden ayrılmıyordu. Doktoru çağıralı 15-20 dk olmuştu ki doktor gelmişti durumu hakkında bilgi almak için canını vericek delta tüm uzuvlarını kitlemiş ve tam odak doktoru dinlemeye başlamıştı.

Dr: Yaklaşık 4-5 dakika suyun altında boğazına bir baskı uygulanarak boğulduğunu düşünüyoruz, şuanlık net bir bilgimiz yok fakat bilinci yerine geldi ama kendisi uyanmayı reddediyor. Bitkisel hayata geçmiş olsa gerek.

Duydukları karşısında sinirden duvara yumruğunu geçiren Delta delirmişti, omegası komaya girmişti ve elinden hiçbirşey gelmiyordu. Bundan sonra yapabileceği tek şey beklemekti.

Thv: Hastane ortamlarından nefret ederim, lütfen sizde dahil olmak üzere en iyi doktorlarınız benimle birinci alana gelin orada bir kulübe de Jungkook'un tedavisini sürdürün.
Dr: Siz nasıl isterseniz efendim.

***

3 ay Sonra (theree monts later ÖDÖXLWŞWDŞLDŞWİQ)

Aylardır komada olan jungkook iyice kilo vermiş ve kurumuştu, Taehyung bebeğinin gözünün önünde erimesine artık dayanmıyordu ve uzun süreli avlara gidiyordu. Vicdanına yetmiyordu yaşadıkları, onun feromonlarına bile hasret kalmışken, sesini özlemişken, sinirini triplerini özlemişken ondan bu kadar uzak kalmak koyuyordu.

Hyunjin ve yoongi ile gittikleri avdan dönmelerine sadece 2 gün kalmıştı ki şok birşey olmuştu. Jungkook derin uykusundan, 3 aydan sonra ilk defa fiziksel faaliyet göstermiş ve kolunu kaldırıp su içmek istediği için sürahiyi işaret etmişti.

Doktorlar Jungkook'un başına toplanmış ve gerekli tüm işlemleri yapmaya başlamışlardı. Gerekli serumlar verilmiş ölçümler ve tahliller yapıldıktan sonra ki birkaç saat içinde jungkook oturur pozisyonda durmaya başlamıştı.

Tek sorun habire ağlamasıydı, sadece ağlıyordu çığlık çığlığa bağıra bağıra ağlıyordu, Taehyung ava giderken telefonunu götürmediği için ona ulaşmak çok zordu ve doktorların elinden hiçbirşey gelmiyordu. Jungkook'un yanına da kimseyi sokmak istemedikleri için henüz ya sakinleştiriciler ile uyutuyorlardı yada ağlamasını içindekileri atmasını sağlamak için terapist ile birlikte bırakıyorlardı.

Moon Promise [[Taekook]]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin