Ardından tüm utancımla gözlerimi ellerimle kapatmış ve yorganın altına girmiştim. Taehyunga arkamı dönerek uyumaya çalıştığım sırada belime yerleşen eller ile bana sarılan Taehyung'un yanında günler sonra hızurlu bir uyku çekicektim.
Jungkook
___________________________________________Sabah erkenden uyanmış ve üstüme çullanan Taehyung'u kaldırarak yataktan zar zor sıyrılmıştım, dün olanlardan sonra ne kadar ruh eşim de olsa utanmadan edemiyordum... Karşısında çırılçıplak kalmak biraz utanç verici geliyordu hala.
Uzun zamandır boşladığım işleri bugün yoluna koymaya başlamam gerekiyordu, kalktığum gibi gardırobuma yönelip bir eşofman ve bir tişört çıkarmış altına da beyaz blazer ayakkabılarımı giyinmiş alt kata mutfağa birşeyler hazırlamak için inmiştim. Pratik olsun diye ekmekleri çıkatıp içine peynir, sosis koyup tost makinesine attım bir yandan da yapacağım şeyleri düşünüyordum.
Pişen tostları bir tabağa koyup kendiminkini yemeğe başladım, bitirmek üzereyken merdivenlerden gelen sesle kafamı o tarafa çevirmiştir, Taehyung uyanmış ve üzerini değiştirmişti. Bir an önce alana gidebilmek için hızlı olmam gerekiyordu. Kendi tabağımı kaldırmış ardından tarhyungun portakal suyunu dolaptan çıkarmış ve mutfaktaki küçük ada tezgaha koymuştum.
Birden enseme burnunu koyan taehyung ile irkilmiştim.
Thv: JUNGKKOOOOOOOOKKKK GÜNAYFIIIIN
JK: Gören omega sanıcak bu hallerinle nasıl deltasın sen
Thv: Noldu beğenemedin miBeni kendine döndürmüş ve burunlarımızın birbirine değebileceği bir yakınlıktayken birden dudaklarımızı buluştutmuştu. Dün olanlardan ne kadar utansam da ona karşı koyamıyordum.
JK: Taehyung... Eğitime gitmem lazım
Thv: Bazen eşinin delta olduğunu unutuyorsun sevgilim, seni tutmayayım yine de gelirim gün içinde yanına
JK: Tamamm, görüşürüz***
JK: Chan woo shik tartıya!
Felix: Hyung 64 kilo, 1.75 boy
JK: B grubuna gönderin onu, Hyun Soomin
Felix:... 70 kilo, boy 1.79
JK: A gurubu sıradakiTelefonuma gelen ard arda bildirimler ile telefonumu çıkarmış elimdeki listeyi Jimin'e vermiştim. Bilinmeyen bir numaradan ard arda gelen mesajlar ne kadar garip dursa da ilgi çeken bir konu hakkında olduğu da benim için mutlak bir gerçekti.
Bilinmeyen
-Kahramanımı gerçekten merak etmiyor musun ggukie?-Seni kurtardıktan sonra kenara atılmak çok can sıkıcı
-Oysa orda baban Vita olduğunu söyledikten sonra vuran kişi ben iken
-En sonunda deltanın kucağında zıpladın
- Bir gün tavşan gibi bende seni kucağımda zıplatacağım bebeğim
-Sadece o günü bekle
Jungkook
?? -
Bunları kucağına gittiğim deltanın bilmesi gerekiyordur herhalde -
Ne de olsa senin hayalini kurduğun kişinin eşi :) -Telefonumu cebime sıkıştırıp Jimin'in elinden isimleri geri aldım, akşam ya da tarhyung geldiğinde bu konuyu onunla mutlaka konuşacaktım ama Taehyung'un deli öfkesinden dolayı söylememek ile de çekişiyorum kendi içimde
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Moon Promise [[Taekook]]
FanfictionSemetae Savunmasızca izin vermek zorunda kalmıştım. Karşımda sigara içen alfa sigarasını küllüğe bastırmış ve o da aniden tişörtünü çıkarmıştı. Benim belimde ki iz ile onun boynunda ki iz aynıydı, birer örümcek ağına sahiptik ikimizde "Merhaba sevg...