Felix evden çıkınca hemen mutfağa gidip iki kap erişte alıp mikrodalgaya attım Taehyung masada oturmuş beni izlerken ben de ona yaslandığım tezgahtar izliyordum.
Thv : Jungkook, Güzel omegam ben senden özür dilerim...
Jungkook
__________________________________________Duyduğum kelimeler ile içim bir garip olmuştu, yaklaşık 2 haftadır birbirimizi tanıyorduk ve beni o mahzen den çıkaralı 3 gün olmuştu ve beni bu kadar hızlı sahiplenmesi ne kadar güzel hissettirse de çelişki de yaşıyordum.
JK: Neden özür diliyorsun
Thv: O Bodrum'da yaşadıkların için özür diliyorum
JK: Delta, orada yaptığın şey senin için suç teşkil eden birini öldürmeye çalışmaktı. Evet ben belki suçsuz olduğum halde bunları yaptın ama suçlu da olabilirdim.
O yüzden özür dileme sürü lideri olarak en doğru olanını yaptınYanına gidip saçlarını karıştırdığım sırada birden oturduğu yerden belime sarılması ile garip hissetmiştim, o bana sarılırken ben onun siyah saçları ile oynuyordum.
Mikrodalganın alarmının çalması ile ondan ayrılıp erişteleri getirdim. İkimizde oturup hızlıca yemeğimizi yedik.
JK: Sen istersen git uyu odamda bir koltuk var orada yatabilirsin sana gelip yastık be örtü vereceğim
Thv : Koltuk mu? Öyle olsun
JK: Hadi ben burayı toplayıp gelicem sabah nede olsa gideceğiz.
Thv: Kolay gelsin bekliyorm yukarıda.Tabakları ve bardakları makineye koyup yukarı kata çıktım, odamın balkonunda sigara içen taehyungu görünce küçük buzluğumdan bir şişe şarap çıkarıp balkona gittim. Balkonda ki L koltuğa oturup bardakları doldurdum. Taehyug da hemen yanıma gelip oturduğunda elindeki sigarayı alıp iki üç yudum içime çektim ve ona geri uzattım.
JK: Birşey mi oldu
Thv: Olmadı, zaten vardı
JK: Anlat dinlerim
Thv: Anneme ve Babama bu eşlenme olayını söylememiz gerek
JK: Söyleyelim, dert yaratacak tipler mi
Thv: İlişkimizi kontrol etmek için çok çabalıyacaklar, Ayrıca Sen bir omegasın...
JK: Nasıl olduğunu bilmiyorum ama benim ailemde de hiç omega yokken omega oldum, senin eşinin bir Vita olması gerekiyor çok garip
Thv: Sorun Vita olmaman değil, Sorun ailemin tepkisi
JK: Ben sana güveniyorum deltam
Thv: Öyle mi küçük omegam
JK: Şimdi çok abartı olmadı mı taehyung benim neyim küçük
Thv : Yanımda küçük kalıyorsun
JK: Öf, ben uyumaya gidiyorum geliyor musun
Thv : Çı ben koltukta yatıyorum zaten git sen
JK: Trip yiyorum bildiğin yürü delta...
Jungkook
_________________________________________Üstümde hissettiğim ağırlık ile gözlerimi yavaş yavaş açmaya başlamıştım.
Bir eli belimi vücudumun altından geçirip kavramış , bir eli sırtımda ve bir bacağını üzerime atmış. Kafam göğsünde bir koala gibi bana sarılıyordu... Kim mi? Yüzyılın deltası Kim Taehyung.
JK: AAAAA! YETER
Birdenbire bulunduğum yerden kendimi yere atıvermiştim. Delta aniden sıçramış ve yerde yatan bana aval aval bakmaya başlamıştı.
Thv: Noldu, niye yere attın kendini sevmedin mi yerini
JK: Ne demezsin koala bey, aşırı beğendim aşık oldum delirdim çıldırdım.
Thv : Öyle mi olmuş sabah daha 5.30 gel yat karışmıyorum ben sana
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Moon Promise [[Taekook]]
FanfictionSemetae Savunmasızca izin vermek zorunda kalmıştım. Karşımda sigara içen alfa sigarasını küllüğe bastırmış ve o da aniden tişörtünü çıkarmıştı. Benim belimde ki iz ile onun boynunda ki iz aynıydı, birer örümcek ağına sahiptik ikimizde "Merhaba sevg...